Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

devil_1

Няколко въпроса относно газовата уредба

Препоръчан отговор


Здравейте! От няколко дена карам кола на газ, а си нямам понятие от газови уредби и искам да ви питам някои неща. 

 

Първо, Как трябва да се пали колата - на бензин или на газ? И трябва ли да чакам да поработи на бензин преди да премина на газ?

Второ, Как се преминава от бензин на газ и обратно? Трябва ли да спирам, трябва ли да гася колата? Или просто щраквам копчето?

Трето, Каква е разликата между газов инжекцион и обикновена газова? Знам, че газовият инжекцион се слага на пълните инжекции, а аз карам моно инжекция, така че би трябвало да съм с обикновена газова. Та каква е разликата между двете уредби?

Съжалявам за глупавите въпроси, но наистина не съм запознат с газовите уредби, а се очертава, за сега, да карам кола на газ.

Благодаря предварително на всички отговорили! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зависи от температурата,по принцип е хубаво да се пали на бензин и след това да обърнеш на газ,всички съветват това да се прави когато колата е загряла на поне 30 градуса,обаче не е задължително.Лятото спокойно може да си палиш на газ и въобще няма за какво да се притесняваш.

Не трябва да спираш нито да гасиш колата при смяната на горивата.Ако си в движение,само пускаш педала и сменяш от газ на бензин или обратното.Ако не си в движение,подаваш газ да вдигнеш оборотите пускаш газта и сменяш.

Пълната инжекция няма нищо общо със моноинжекцията,разликата е от земята до небето.Много е за обяснение.Виж чичо гугъл има отговор на този въпрос.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето малко информация. Чичко Гугъл не хапе.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, XxeoN написа:

Зависи от температурата,по принцип е хубаво да се пали на бензин и след това да обърнеш на газ,всички съветват това да се прави когато колата е загряла на поне 30 градуса,обаче не е задължително.Лятото спокойно може да си палиш на газ и въобще няма за какво да се притесняваш.

Не трябва да спираш нито да гасиш колата при смяната на горивата.Ако си в движение,само пускаш педала и сменяш от газ на бензин или обратното.Ако не си в движение,подаваш газ да вдигнеш оборотите пускаш газта и сменяш.

Пълната инжекция няма нищо общо със моноинжекцията,разликата е от земята до небето.Много е за обяснение.Виж чичо гугъл има отговор на този въпрос.

Благодаря много за изчерпателния отговор! Точно тази информация търсех! :) 

Редактирано от devil_1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
на 9/19/2017 в 16:49, devil_1 написа:

Трето, Каква е разликата между газов инжекцион и обикновена газова? Знам, че газовият инжекцион се слага на пълните инжекции, а аз карам моно инжекция, така че би трябвало да съм с обикновена газова. Та каква е разликата между двете уредби?

Обикновената газова няма компютър. Динамиката изцяло зависи от кривата на изпарителя. Наглася се с 2 винта - чувствителност на мембраната и байпасна газ. Де факто става газов карбуратор....
Можеш да палиш когато искаш на газ, но зимата има шанс да замръзне изпарителя, което не е добре за мембраните вътре. Хубаво е зимата да се пали при много ниски температури на бензин, да се изчаква да загрее и след това газ.
Дали превключва автоматично или ти трябва - зависи от копчето...има по-интелигентни...други не са.
Хубаво е да караш примерно 1 път в месеца по 40-50 километра чисто на бензин, за да не се задръсти дюзата на моното или бензиновата помпа.
Газовият инжекцион е за автомобили с пълна инжекция. Там газов компютър регулира на всеки цилиндър отделно впръскването газ и следи редица параметри, като прави динамични корекции. Това е много по-съвършена газова, дава по-добра динамика с по-добър разход, ако е правилно настроена.

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...