Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте ! Някой запознат ли е с модела (седан) Харесах един който е нов внос и су чудя дали и добър избор. Чувал съм че Ауди като цяло има проблем с носачите,а мотора как е ? Обслужване-капризно ли е за части,и вярно ли е че за обслужването се разглобява цялата предница ?

Благодаря !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здрав двигател е 1.8т ,стига колата да не е убита от каране ,слагат го в какви ли не автомобили от VAG групата ,а части се намират лесно и евтино. "Чувал съм че Ауди като цяло има проблем с носачите" зависи от модела. Имам доста приятели ,които карат такива коли и все нещо не им е наред. В тоя клас по-добре Е39 530d 193кс. с разход 10 градско. Това Ауди А4 Б5 с този двигател 150кс гори 11 градско. Тая А4-ка е добър вариант, само ако се кара на газ. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За тези пари за които гледах Аудито е39ка с тоя мотор не ми се мисли как ще изглежда. Иначе безспорно е по-добрия вариант.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, bijutero написа:

За тези пари за които гледах Аудито е39ка с тоя мотор не ми се мисли как ще изглежда. Иначе безспорно е по-добрия вариант.

За какви пари говорим по-точно? Иначе да ,39-ките точно с тоя двигател са много търсени и държат цена. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

3200 и е нов внос. Доста е лъсната което малко ме притеснява, ама те по автокъщите са си такива,де. Това е колата.

https://m.mobile.bg/details/11506584554703220


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добрия външен вид не гарантира добро състояние като цяло. Иначе реално е лъсната и добре запазена ,но аз не бих я взел ,защото е супер бедна комплектация. Няма никакви екстри освен климатик и ел. стъкла. Джантите са стоманени с тасове ,мулти волан отсъства ,ел седалки също ,тапицерията е възможно най-евтината. 
Ето една 39-ка доста запазена ,обаче 2литра атмо. бензин пак 150кс. Като разход е същата работа, като А4-ката. 
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11505040154092466&slink=4tua54

За жалост и тя е много бедна комплектация ,но ми се струва по-добър избор от аудито, пък е и с 300лв по-евтина. 

Ето и една дизелова 2-ка мотор https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11502134087622666&slink=4tua54

Като цяло в тоя ценови диапазон се намират достойни Е39-ки. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове


Добър избор е, а части се намират много лесно. Досега всичко, което ми е трябвало, съм намирал в https://maxcar.bg/avtochasti/ . Изобщо не са скъпи частите. Хубаво е, че е нов внос, дано е позапазена. Успех :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Някой ако може да обясни защо се сравнява пета серия с А4. Това са автомобили от различен клас, с различна потребителска ниша. Петицата не става за градски автомобил,но за А4 това не е проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, сянка написа:

Някой ако може да обясни защо се сравнява пета серия с А4. Това са автомобили от различен клас, с различна потребителска ниша. Петицата не става за градски автомобил,но за А4 това не е проблем.

Защото са в един ЦЕНОВИ клас. По-добре да даде тези пари за Е39 ,от колкото за тая А4Б5 без никакви екстри. "Петицата не става за градски автомобил" Клишета. Има разлика от град до град ,пък и човека не е споменал, дали кара предимно градско или извънградско. Аз ползвам по-голямата версия Е38 730д в София и съм много доволен ,идеална е за условията тук. Имал съм и Алфа Ромео 166 ,да по-малка е, но по тия разбити пътища си е приоритет автомобилът да вози меко.

Някои може да си кажат "вижте го тоя е от твърдоглавите фанатици на тема БМВ" ,обаче съвсем не е така. Аз съм привърженик на комфортните автомобили и най-вече на Мерцедес ,но в този ценови клас ,БМВ предлагат, хем комфортни ,хем надеждни пък и с евтина поддръжка. Е38/39 са отлични автомобили за малко пари. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 8 минути, Soviet Soldier написа:

Защото са в един ЦЕНОВИ клас.

Няма такова нещо като ценови клас. Търсенето по цена е ганьовска измишльотина. Нормалните хора търсят по това, от какво имат нужда. Пък и нова тая петица струва колкото 2 аудита, че и отгоре. Смятай за какво говорим, та да дойде в "ценовия клас"...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, сянка написа:

Няма такова нещо като ценови клас. Търсенето по цена е ганьовска измишльотина. Нормалните хора търсят по това, от какво имат нужда. Пък и нова тая петица струва колкото 2 аудита, че и отгоре. Смятай за какво говорим, та да дойде в "ценовия клас"...

Човекът не търси нова кола ,и предполагам слабо го вълнува, колко струва нова 5-ца. Аз пък мога да ви кажа ,че и S-класата на мерцедес може да се намери за парите на прилична Е39 ,която като нова е струвала ,колкото 3 Е39-ки ,но толкова време е минало ,че цените им са една идея по-висока от тази ,дето ще им вземат на вторични. Неадекватно е да сравняваме нови с автомобили на 20 години. 

Разбира се, че има понятие "ценови клас" и то е основно ,дори при избора на нов автомобил. На човек може да му се ще да кара S-класа за 250000 долара ,но като разполага само за парите за ново поло ,е изправен пред свършен факт. . . "Нормалните хора търсят по това, от какво имат нужда" ми може да имате нужда от S-клас ,ама като нямате пари, кво правите? Взимате това ,което ви е по джоба според "ганьовския" клас. 
И на мен много ми се искаше да карам W220 ,да се купи е лесно ,но с поддръжката човек може да си отреже главата. Рециклиране на 1 въздушна възглавница на W220 струва 350лв. а комплект нови с компресор струва повече от самата кола. Дюзите при CDI двигателите на мерцедес също са космос. Та така ,налага се да избираме по "ганьовския" клас, защото повечето хора не можем да си позволим, да караме това, което реално искаме.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Когато финансите са ограничени, действаш според нуждите си, а не според мерака. Никой няма нужда от ес класа. Ес класата е лукс... за който може да си го позволи. Нужда и възможност, са две различни неща.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен не е много добър вариянт, просто защото кола на 20 години с тези по-сложни системи по нея покрай турбото, вакууми за толкова много време вече 1 по 1 всичко и сдава багажа. Също за горивото, на бензин не се кара особено ако настъпваш яко върви-яко харчи където кола за 2000лв да и плащаш толкова гориво... а пък с газ по-икономично ама пак си е 12-13 газ ама пък вървежа не е както на безнин баш баш което си дразни 150 коня и да ти се замисля ... може би ако ти настроят инцжекционна да върви повече ама на 15ка газ ще се качи. И аз имах такова 95 година и да то кажа поне за мен не си заслужаваше.. карах я 7-8 месеца, правих правих и ми писна и я махнах с всички ремонти подарък така да се каже а си имаше и още.. За по-малко пари и по-стара кола по-добре да е нещо елементарно и ефтино за поддръжка според мен. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.