Премини към съдържанието
enforceR

Проблем с парното и изпотяването на стъклата

Препоръчан отговор


Здравейте карам  ford fiesta mk3 , но последния път парното отказа . Просто спря . Странното е ,че на един по-остър завой заработи за секунда и толкова ...  Оттам не ми работи и отдухването на стъклата , съответно имам ужасно изпотяване  . Погледнах бушоните , също махнах и предпазната пластмаса на таблото да видя да не се е отскубнало нещо по кабелите , но си бяха наред . До толкова ми стигат познанията ,а пък хич не искам да разглабям изцяло таблото , а сега с идните празници едва ли ще намеря време за сервиз. Бихте ли ми казали някакъв метод за предотвратяване на изпотяването поне временно?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В Джъмбо продават торбички със силикагел ( пишат ,че е обезвлажнител за кола) аз съм взел 2 ( 3.50лв. май беше едната) и вършат работа.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има едни вентилаторчета с реотан които се включват в запалката, но отдавна не съм ги виждал в магазинчетата за автоаксесоари. Разфлоби ключа (потенциометъра) на вентилатора и пробвай да го вържеш директно. Може пък да е от него. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Почна се с глупостите на търкалета след като питащият не е дал никаква информация.

Вентилаторът ли не работи и на всичките степени или работи само на последната? Температурата на двигателя нормална ли е (загрява ли нормално), има ли газова, нива на антифриз?

Ако не може да се оправиш има сервизи. Все пак напиши в перката ли е или друго за да се знае накъде да се насочиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На всички степени не работи . Колата няма газова , антифриза е около средата , а пък температурата на колата си е нормална.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи проблемът е с вентилатора.  Изгорял предпазител или термопредпазител. Може би регулаторът е наред. Обикновено такива дефекти стават като клеяса електродвигателя или има проблеми с оборотите . Тогава става претоварване по ток и се случват разни случки. Ако не разбираш - сервиз за електроинсталации.  Трябва да се отстрани причината за претоварването, защото иначе ще има по-голяма повреда. Обикновено се разминава само със смазване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.