Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


От няколко дни телевизора ми има софтуерен ъпгрейд,които все отлагам и отлагам,но за нещастие днес реших най-после да го направя,след ъпгрейда телевизора не спира да се рестартира и показва различни цветове на екрана,какво да правя на сервиз ли да го нося или може да се поправи в домашни условия?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не можеш да го оправиш домашно, носи в сервиз.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Ako e в гаранция потърси си потребителските права и направи рекламация!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробва ли да му върнеш заводските настройки

преди 33 минути, Йордан 1914 написа:

От няколко дни телевизора ми има софтуерен ъпгрейд,които все отлагам и отлагам,но за нещастие днес реших най-после да го направя,след ъпгрейда телевизора не спира да се рестартира и показва различни цветове на екрана,какво да правя на сервиз ли да го нося или може да се поправи в домашни условия?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 2 минути, PigManu написа:

Пробва ли да му върнеш заводските настройки

 

Ако има достъп до менюто и има време преди рестарта за да го направи, може и да го спаси, но ако няма достъп и не може е загубен.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, PigManu написа:

Пробва ли да му върнеш заводските настройки

 

Първо не знам как става:D и второ дистанционно не работи дори не мога да го изключа

И да в гаранция е,но като знам колко време ще ме мотаят...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Йордан 1914 написа:

Първо не знам как става:D и второ дистанционно не работи дори не мога да го изключа

Опитай с изкл. от контакта за няколко минути, ако не стане към сервиза.

Ъпдейти си прави винаги с флашка

 

преди 11 минути, Tanner Foost Foust написа:

Ако има достъп до менюто и има време преди рестарта за да го направи, може и да го спаси, но ако няма достъп и не може е загубен.

 Исках да каже дали има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вече опитах с изключване от контакта, но уви не стана, явно ще се ходи в сервиза

Благодаря на всички за помощта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

За съжаление с тези телевизори е малко еврейска работа, не споделят и не дават тулове за флашване, както и фърмуера. :D

Реално като се замислиш, какви са новите смарт телевизори?
Нещо като ембедед системи рънващи линукс но къстомизирани от производителя, или па тяхна си ОС.

За LG видях че са по либерални, мързи ме да видя останалите.

LG знам че може да се флашва със флашка.

Но също си мълчат за това в теч центъра им как го правят  без флашка и без менюто на телевизора.

Само мога да се досетя и да гадая за бутващи usb флашки с компилиран имидж вътре или специален вход за програмиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Относно гаранционното обслужване, в България, по закон е максимум 30 календарни дни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.