Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, от известно време имам проблем с wifi на рутера, когато се свържа с интернет ми казва "Ограничен достъп". Проблемът не е от рутера, защото и други хора се свързват, а и аз се свързвам с телефона ми, а при други мрежи нямам проблем. Моля за помощ. Благодаря! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че до този рутер има интернет свързаност? Може ли да тестваш с кабел?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Емил Костов написа:

Сигурен ли си, че до този рутер има интернет свързаност? Може ли да тестваш с кабел?

Не мога да го тествам с кабел. Има интернет, в момента го използвам, но на телефона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, taika написа:

Не мога да го тествам с кабел. Има интернет, в момента го използвам, но на телефона.

За лаптоп става въпрос нали ?

Опитай да затриеш безжичната връзка, рестартирай лаптопа, и наново се свържи.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, techmaniac написа:

За лаптоп става въпрос нали ?

Опитай да затриеш безжичната връзка, рестартирай лаптопа, и наново се свържи.

За лаптоп става въпрос. Няма резултат


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, taika написа:

За лаптоп става въпрос. Няма резултат

Отвори cmd и напиши:

ipconfig /release

ipconfig /renew

netsh winsock reset

Рестартирай лаптопа

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, techmaniac написа:

Отвори cmd и напиши:

ipconfig /release

ipconfig /renew

netsh winsock reset

Рестартирай лаптопа

Отново без резултат :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Отново без резултат
Ъпдейт на мрежовата на лаптопа?

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

В админска конзола изпълни
netsh int ip reset %temp%\reset.txt
и рестартирай
Така и не сподели коя е операционната система, каква е мрежовата кара и с какъв драйвър е.
И горните команди в cmd с администраторски права ли ги изпълнява? Рестартира ли?

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С каква ОС си ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много благодаря на всички, оправи се проблема :) :) :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, taika написа:

Много благодаря на всички, оправи се проблема :) :) :)

А как, ще споделиш ли ?

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, TheSnake" написа:

А как, ще споделиш ли ?

По начина на

DarkEdge

 

Но явно избързах. Сега имам интернет, но е изключително бавен :( :( :(

  • Тъжен 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, taika написа:

По начина на

DarkEdge

 

Но явно избързах. Сега имам интернет, но е изключително бавен :( :( :(

Рестартирай рутера, ако не помага ресет, смяна име и парола . Има много клипчета в нета как се прави. Аз така се справих след големи мъки. 

Може и тука да ти помогнат .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, TheSnake" написа:

Рестартирай рутера, ако не помага ресет, смяна име и парола . Има много клипчета в нета как се прави. Аз така се справих след големи мъки. 

Може и тука да ти помогнат .

Резултат отново никакъв :( :( :( 

А относно клипове... изгледал съм доста.

  • Тъжен 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от iliqn marinovvv
      Проблема с моя Акаунт е следния: Добавях хора в моята Група в Фейсбук, и след около 2 мин. Сесията ви изтече. Изхвърли ме от Фейсбука, след това ми изискваше разпознаване на приятели, направих го. И стигнах до стъпка която ми изискваше. Смяна на парола ок! след това името ми в фейсбук. дава ми 2 имена но аз не съм нито с едното нито с другото. Писах на супорт в фейсбук но уви. от 26.11.2018 съм без Фейсбук и немога да си го възстановя. Моля кажете какво да направя? Ще пробвам да кача и снимки с проблема. Благодаря предварително!!!

    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от Valentin Monov
      Здравейте , купих си нов фотоапарат nikon colop и ми прави проблеми. Като направя снимка на някакъв обект, ръбовете на обекта са назъбени когато се гледа отдалечено снимката във Photoshop. Някой може ли да ми помогне. Благодаря предварително!

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.