Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!  Не знам какво да правя!

Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!  :)  Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.

Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!

Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 

 Не знам какво да правя?                                                                

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 пускай нещо да върти от ютюб  

като е афк забива  мрежата.

 трябва да  се изключат всички устройства за интернет и да се остави само този който се ползва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Yvan Sergeеv написа:

 пускай нещо да върти от ютюб  

като е афк забива  мрежата.

 трябва да  се изключат всички устройства за интернет и да се остави само този който се ползва.

В момента съм само с лаптопа в кухнята, друго е изключено и пак е същото...на флашка съм...  :(

Преди да сменят тая гадост нямах никакви проблеми...даже и всичко да е включено, та и телефона!

 

п.п. Според мене , проблема е техен, ама как да им го обясня на тия го....а!

п.п. Смениха и канала...няма наоколо Wi-Fi на тоя канал...пак е същото...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 може

пробвай

 google dns

8.8.8.8

8.8.4.4

  • Еха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 28 минути, barbuncela написа:

Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем

ами как така, единия работи, а другия не
не мисля, че причината е в доставчика
провери ли настройките "power" на адаптера, да не би заради това да изключва?
 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 може да е  на  икономичен режим когато се претоварва  интернета да изключва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, дръндю написа:

ами как така, единия работи, а другия не
не мисля, че причината е в доставчика
провери ли настройките "power" на адаптера, да не би заради това да изключва?
 

За кой адаптор говори? На WI-Fi на лаптопа ли?

преди 2 минути, Yvan Sergeеv написа:

 може да е  на  икономичен режим когато се претоварва  интернета да изключва.

Кое да е на икономичен режим? Лаптопа ли? Настроен е на балансирано захранване, И винаги така си е бил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, barbuncela написа:

За кой адаптор говори? На WI-Fi на лаптопа ли?

Кое да е на икономичен режим? Лаптопа ли? Настроен е на балансирано захранване, И винаги така си е бил.

 дай го на мах ток да си харчи

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Yvan Sergeеv написа:

 дай го на мах ток да си харчи

Сложих го на "Висока производителност" махнах флашката....ха да видим до кога....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 9 минути, barbuncela написа:

За кой адаптор говори? На WI-Fi на лаптопа ли?

имам предвид това

1307634008_.PNG.e1c0bf67aa8d72318f7f17283082ac44.PNG

или това

1540736106_1.PNG.dd316ae01badebfc3e6ac1ebedc60821.PNG

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, дръндю написа:

имам предвид това

1307634008_.PNG.e1c0bf67aa8d72318f7f17283082ac44.PNG

или това

1540736106_1.PNG.dd316ae01badebfc3e6ac1ebedc60821.PNG

 

Аха! Направих го първото, но това Minimum Power Consumation го нямам в опциите!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 2 минути, barbuncela написа:

Аха! Направих го първото, но това Minimum Power Consumation го нямам в опциите!

добре, сега остава само да чакаш поредното прекъсване

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, дръндю написа:

добре, сега остава само да чакаш поредното прекъсване

Точно!  :)  А дано това да е била причината...Ама...защо тогава с рутера на съседа няма проблем..??

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз бих пуснал един пинг към адреса на рутера.

ping 192.xxx.xx.x -t

да си върви там, а може и един към външен ресурс.

Как се държи с пусната ОС от USB-то?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 1 минута, barbuncela написа:

Ама...защо тогава с рутера на съседа няма проблем..??

причините са много и няма как в една тема да се изброят
но основно е трафик на мрежата, много слаб сигнал или много силен сигнал

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, plamen_petrov_80 написа:

Аз бих пуснал един пинг към адреса на рутера.

ping 192.xxx.xx.x -t

да си върви там, а може и един към външен ресурс.

Как се държи с пусната ОС от USB-то?

Правила съм пинг...излезе ми удивителната и спира...

Абсолютно по същия начин...опитах го, когато се усъмних в драйверите.

преди 12 минути, дръндю написа:

причините са много и няма как в една тема да се изброят
но основно е трафик на мрежата, много слаб сигнал или много силен сигнал

Оптика е...казват, че с оптика трафик нямало...така съм чела!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, barbuncela написа:

Точно!  :)  А дано това да е била причината...Ама...защо тогава с рутера на съседа няма проблем..??

 ако това е причината

харчи по- малко ток.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е сигурно,че драйвера е наред и не е от него,може да опиташ да смениш канала на рутера,ако имаш достъп до менюто му.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, AAUUXX написа:

Ако е сигурно,че драйвера е наред и не е от него,може да опиташ да смениш канала на рутера,ако имаш достъп до менюто му.
 

Драйверите са проверени! Нямам достъп до рутера. Тези от Мтел смениха два пъти канала. 

За сега работи след последните промени. Да видим??

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 4 минути, barbuncela написа:

За сега работи след последните промени. Да видим??

сетих се, че преди доста време, при икономичен режим на адаптера, от краткотрайно пропадане на мрежовия сигнал, загубвах връзка
това пропадане го засякох с друг лаптоп, на който адаптера не се изключваше от пропадане на сигнала
това което направих:
ами, измъкнах нет кабела от рутъра и пак го вмъкнах и спря да пропада сигнала
вероятно е имал лоша връзка, но не смея да го твърдя със сигурност

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, дръндю написа:

сетих се, че преди доста време, при икономичен режим на адаптера, от краткотрайно пропадане на мрежовия сигнал, загубвах връзка
това пропадане го засякох с друг лаптоп, на който адаптера не се изключваше от пропадане на сигнала
това което направих:
ами, измъкнах нет кабела от рутъра и пак го вмъкнах и спря да пропада сигнала
вероятно е имал лоша връзка, но не смея да го твърдя със сигурност

Нищо не пипам...Почакай и ще видим!   :)

 

Момчета май ударихме десетката!  :)  Гадинката до сега не е спирала!  Но продължавам да мисля, как така с рутера на съседа се свързваше и при предишните настройки...?

 

 

п.п. Тадаммм!  Пак сме си същите...Включи, изключи до безкрай!  Обаче направих друго. Закачих си моя стария рутер, върнах настройките както си бяха на лаптопа, захапа моментално и за сега никакъв проблем!

Явно ще се занимавам с тия от Мтел...да си видят рутера... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Бебчо защо така си се измъчвала, не можа ли да драснеш едно лично съобщение знаеш колко си падам по теб, щях отлично да ти предам материала за трабълшутинг на уаерлес с много страст и любов.

 

Сега закачките и бъзиците на страна и съвсем сериозно.

При отстраняване на този проблем можеше да се подходи по професионално.

Сега ще те светна .

При такива ситуации, първо сканираш около теб кои са заетите канали,кои са свободните канали и избираш в кой канал да ти излъчва радиото рутерът.

Ако си спазила изискванията за периметъра в който си, да ползваш канал неизползван от други устройства в периметъра или по малко натоварен канал за пренос на данни в периметъра в който си, изключваш по този начин възможността да си допуснала или доставчика да е допуснал грешка при конфигуриране на безжичните настройки на рутера тоест конфигурейшън мисмач или лоша конфигурация а в най тежките ситуации е лоша преносна среда.

След това се преглеждат логовете на рутерът за информация какво се случва и дали ще подскажат нещо!

 

След това измерваш сигнала в зонатите в които очакваш да имаш сигнал, какви са нивата спрямо времето и как се променятвъв времето.

Проверяваш дали крайното устройство се разкача от рутерът само или радиото на самият рутер предизвиква това разкачане, може да се тества с две безжични устройства да се закачат към рутерът и да се проследи дали само единият ще се разкача или и двете.

 

Трябва да си сигурна тук на физическо ниво ли се разпада връзката или е нещо на логическо ниво.

 

След това закачаш устройството жично и проверяваш дали връзката е стабилна.

 

Има ситуации в които дори рутерът да е окей, ако в близост някой атакува рутерът ти, може да предизвика такива разкачвания на клиенти от рутера преднамерено.

Един анализатор на протоколи като Wireshark ще се справи с това.

 

В кол центъра никога не могат дистанционно да диагностицират и открият безжични проблеми, камоли да ги разрешат.

В такива ситуации настояваш за техник и съобщаваш какъв е проблемът и се пуска заявка !

Ще дойде техник и ще смени рутерът с друг.

Дори нямаше нужда да правиш гимнастиките, които си правила.

Кога имаш рожден ден да ти подаря един Микротик! :*

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от nedqlkow
      Здравейте,
      от известно време имам проблем с Microsoft Word, който меко казано ми създава главоболия в ежедневната работа. Версията, на програмата, която се използва в компанията, в която работя е 2007, а проблемът се състои в следното:
      При получаване на имейл, съдържащ word файл и отварянето на въпросния файл, въпреки че изпращащия е спазил всички разстояния между думите, препинателни знаци и т.н(проверено на неговия компютър), при мен текстът на места излиза слят, без абсолютно никакво разстояние между думите. Съответно трябва всеки път да го проверявам и да разделям думите една от друга. На пръв поглед не е кой знае колко сериозен проблем, но когато говорим за документ, който съдържа 20-30 страници, определено бих казал, че е доста досадно и най-вече води до загуба на излишно време.
      Някой има ли някаква идея на какво би могъл да се дължи въпросният проблем и как бих могъл да се справя с него? Версиите на програмите са еднакви, шрифтът, който се използва е Times New Roman. Ще бъда изключително благодарен на всеки, който се включи
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от илия кочев
      Купих си нов но на новия като искам да му инсталирам линдолс ми изписва Windows cannout be installed to this disk. Setup does not support configuration of or installation to disks connected through a usb or IEEE 1394 port. Какво означава?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.