Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

преди седмица до вкъщи падна светкавица и комптъра ми се поопържи.

В началото беше само монитора и захранването. Оправиха ги гаранционно и свързах конфигурацията, но все още не тръгва. Моля за съвет какво да правя и как да разбера, какво е изгоряло.

MB - B360 GB aorus gaming 3

RAM - 8gb GOODRAM 2666mhz

CPU - i5 8400

PSU - Corsair VS650

HDD - Segate 2TB

Когато включа захранването просто премига логото на дъното и нищо повече... Нито звук, нито тръгват вентилатори.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хайде пак в сервиза и да подменят каквото трябва. И защо си приел компютъра след като не работи???

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Емил Костов написа:

Хайде пак в сервиза и да подменят каквото трябва. И защо си приел компютъра след като не работи???

Не е ходил в сервиз.. Просто бях върнал монитора и захранването защото бях 100% сигурен че са изгорели. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, O.o o.O написа:

Не е ходил в сервиз.. Просто бях върнал монитора и захранването защото бях 100% сигурен че са изгорели. 

При такава вреда не знаеш какво е унищожено.  Всеки един хардуер се тества поотделно, за да се види дали работи или не.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с разкачено всичко от дъното, включително дискове - SATA, NVME и т.н. дали ще даде някаква грешка, закачи само клавиатурата и пробвай да влезеш в BIOS. Направи ли RESET на BIOS? Пробвай и само с 1 плочка RAM памет (ако е само 1 я пробвай на всички слотове дали ще запали). Ако всичко това не помогне, прати дънната платка към сервиза и да се надяваме, че проблема е само там.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Raze написа:

Пробвай с разкачено всичко от дъното, включително дискове - SATA, NVME и т.н. дали ще даде някаква грешка, закачи само клавиатурата и пробвай да влезеш в BIOS. Направи ли RESET на BIOS? Пробвай и само с 1 плочка RAM памет (ако е само 1 я пробвай на всички слотове дали ще запали). Ако всичко това не помогне, прати дънната платка към сервиза и да се надяваме, че проблема е само там.

Как мога да вляза в БИОС-а като не се включва самият комютър, питам защото никога не съм се ровил там

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нали написа, че премига логото на дъното, какво точно значи това?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Raze написа:

Нали написа, че премига логото на дъното, какво точно значи това?

Това имам в предвид ( очаквам да се е качило видео )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-добре дай всичко в някой сервиз за диагностика, за да не си играеш едно по едно да пращаш това онова.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Raze написа:

Най-добре дай всичко в някой сервиз за диагностика, за да не си играеш едно по едно да пращаш това онова.

Предложения за такъв сервиз в София?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сервиза на HWBG(Iskampc) гр. София, кв. Стрелбище, ул. "Бадемова гора" номер 9

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гаранционния сервиз, от който са закупени компонентите. Всичко от различни места ли е купено?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Raze написа:

Гаранционния сервиз, от който са закупени компонентите. Всичко от различни места ли е купено?

Видео картата и кутията са от различни магазини иначе останалото е от никем

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, O.o o.O написа:

Видео картата и кутията са от различни магазини иначе останалото е от никем

Няма значение откъде си купил нещата. Трябва всеки един хардуер да се тества поотделно. Ако нямаш възможност сервиз, иначе си пишем постове!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пращай  им тогава дъно, памет и процесор, да си ги тестват. Видеокартата винаги можеш да я тестваш и на друго място - примерно при някой приятел или в квартален сервиз. Пробва ли с извадена видеокарта дали ще се включи конфигурацията? Пробвай и само дъно, без памет и процесор, дали ще изключи пак.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.