Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Става въпрос за Volvo S40 1.6 2002 бензин. Наскоро я купих и забелязвам сякаш някои проблеми. 

При смяна на предавка, от ниска към висока или дори от висока към ниска, колата придърпва леко за около 2 секунди . Не знам дали аз не набирам достатъчно скорост или твърде бързо пускам, но това се случва. 

Наскоро при натиснат съединител докрай в опит да вкарам на задна, доста силно пристърга, но въпреки това влезе. Тук там(нечесто) понякога отказва да влиза и трябва да отпусна и пак да натисна съединител. 

При спирачките, за да спра докрай доста силно иска да се натисне спирачката, не мисля че при други коли е било така, или ABS е това. 

 

Друго, което разбрах, че доста скърцат предните амортисьори, като мина през легнал полицай най-вече. Други неща, сякаш и не обират много тези амортисьори, понеже доста твърдо кара, и се лакатушка при най-малките неравности. 

 

Понеже съм начинаещ шофьор, може твърде много да си въобразявам и просто да не съм свикнал с колата, но това е от мен. 

 

Мои приятели ме съветваха да не я нося на сервиз да я гледат за общо състояние, че като ме видели, че не разбирам и ще ме одерат :D Затова се допитвам до вас. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май някой доста добре те е поизлъгал като си я купувал. Закарай колата в сервиз, за да и се направи диагностика и проверка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами то в последствие взех да разбирам, че май е така, но вече е купена. 

Но май трябва въпреки всичко, на сервиз. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, farmdve написа:

Ами то в последствие взех да разбирам, че май е така, но вече е купена. 

Но май трябва въпреки всичко, на сервиз. 

Най-вероятно си за смяна на съединител и проверка на спирачна система. Имаш 2 отделни проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Май някой доста добре те е поизлъгал като си я купувал.

Вместо да му честитиш придобивката ти му отправяш депресиращи коментари и то без да си имаш идея дали е платил 2000, или 5000 за нея. Може пък да е супер за парите си.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, zemonti написа:

Вместо да му честитиш придобивката ти му отправяш депресиращи коментари и то без да си имаш идея дали е платил 2000, или 5000 за нея. Може пък да е супер за парите си.

Супер при проблеми със скорости, превключване и спирачки. Ами аре честито.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, farmdve написа:

Ами то в последствие взех да разбирам, че май е така, но вече е купена. 

Но май трябва въпреки всичко, на сервиз. 

На старо колите са така, взимаш я и започват ремонтите, няма какво да се учудваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, farmdve написа:

Мои приятели ме съветваха да не я нося на сервиз да я гледат за общо състояние, че като ме видели, че не разбирам и ще ме одерат :D Затова се допитвам до вас. 

Никой не те кара насила да си ремонтираш колата, ти отиди просто хората да ти направят диагностика и да ти кажат евентуално колко ще струва ремонта със частите и работата т.е. всичко. Правиш същото в още два- три сервиза и накрая си преценяваш. Ако си само за съединител, някъде около 300лв - накладки стотина лева - амортисьори м/у 70- 120лв. ще ти излезе на бройка. Така или инак няма да я ремонтираш ти, а в някой сервиз, така че не виждам да имаш особен избор по този въпрос. :Д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Емил Костов му диагностицира и проблеми със скоростите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 28.01.2019 г. в 22:29, PigManu написа:

На старо колите са така, взимаш я и започват ремонтите, няма какво да се учудваш.

Не си прав. Зависи предишният човек как се е грижил за колата. Моята е почти 20 годишна и вече почти година и половина наливам само гориво и сменям масла и филтри. Вече почти 25 000 километра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, Емил От Льонеберя написа:

Не си прав. Зависи предишният човек как се е грижил за колата. Моята е почти 20 годишна и вече почти година и половина наливам само гориво и сменям масла и филтри. Вече почти 25 000 километра.

:D

Като почнете с тия хвалби равни нямате.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 28.01.2019 г. в 18:55, farmdve написа:

Става въпрос за Volvo S40 1.6 2002 бензин. Наскоро я купих и забелязвам сякаш някои проблеми. 

При смяна на предавка, от ниска към висока или дори от висока към ниска, колата придърпва леко за около 2 секунди . Не знам дали аз не набирам достатъчно скорост или твърде бързо пускам, но това се случва. 

Наскоро при натиснат съединител докрай в опит да вкарам на задна, доста силно пристърга, но въпреки това влезе. Тук там(нечесто) понякога отказва да влиза и трябва да отпусна и пак да натисна съединител. 

При спирачките, за да спра докрай доста силно иска да се натисне спирачката, не мисля че при други коли е било така, или ABS е това. 

 

Друго, което разбрах, че доста скърцат предните амортисьори, като мина през легнал полицай най-вече. Други неща, сякаш и не обират много тези амортисьори, понеже доста твърдо кара, и се лакатушка при най-малките неравности. 

 

Понеже съм начинаещ шофьор, може твърде много да си въобразявам и просто да не съм свикнал с колата, но това е от мен. 

 

Мои приятели ме съветваха да не я нося на сервиз да я гледат за общо състояние, че като ме видели, че не разбирам и ще ме одерат :D Затова се допитвам до вас. 

Я си карай колата и не се вкарвай в боливудски продукции.От такива като теб,хората по два сервиза си отвориха и къщи си накупиха.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, PigManu написа:

:D

Като почнете с тия хвалби равни нямате.

Хахахаха. Нито се хваля, нито нищо. Просто казвам, каквото е, а пък и никого не задължавам с това, което съм казал. Карай си новата кола и си остани със здраве. ;) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Емил От Льонеберя написа:

Карай си новата кола и си остани със здраве. ;) 

Той стара няма, ти нова...    До нова се е докосвал, само във времето до като ги миеше на батките по автомивките, но от както ги изпозастреляха батките, му остана само гугъл търсачката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 3.02.2019 г. в 15:35, PigManu написа:

Така е, на 20 години е прекрасна :D

Хахаха, много сте интересни такива индивиди. Ако си от София ела и ще ти я покажа на живо. Ако не, гледай тук. Но не е тук мястото за "хвалба" както казваш сам.

IMG_20181012_220200.jpg

IMG_20181201_122516.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Емил От Льонеберя написа:

Хахаха, много сте интересни такива индивиди. Ако си от София ела и ще ти я покажа на живо. Ако не, гледай тук. Но не е тук мястото за "хвалба" както казваш сам.

За какво ми я показваш тая Вектра на 20 години. 

Ако става на въпросТая изглежда много по добре от твойта.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11548608621636718

Карай си я, няма смисъл да ми я хвалиш.

 

на 3.02.2019 г. в 16:16, franchesko написа:

Той стара няма, ти нова...    До нова се е докосвал, само във времето до като ги миеше на батките по автомивките, но от както ги изпозастреляха батките, му остана само гугъл търсачката.

БГ италианецо, тва ли ти се искаше да правиш, само просия за тебе по ХоландияWorry

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, PigManu написа:

За какво ми я показваш тая Вектра на 20 години. 

Ако става на въпросТая изглежда много по добре от твойта.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11548608621636718

 

Показвам ти, за да видиш, че има и добре изглеждащи 20-годишни коли. Но спирам дискусията, за да не оспамваме темата на колегата. Остани си със здраве с маслоядите си. ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Емил От Льонеберя написа:

Показвам ти, за да видиш, че има и добре изглеждащи 20-годишни коли. Но спирам дискусията, за да не оспамваме темата на колегата. Остани си със здраве с маслоядите си. ;)

Хубаво е че има такива които "разбират" :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Скърцането на амортисьорите много често се оправя с WD40. Повдигаш на крик и пръскаш по тампоните и стъблото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване