Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Не търся, само споделям. :)

 

hooondaaa.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам иде реч за модела от 2002 година? Аз лично не приемам автомобилите, които се позиционират, като спортни, а са само с предно. Това е възможно най-неподходящото решение за спортен автомобил. Иначе са здрави работни кончета. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Петър Маврудиев написа:

кола от япония само с минат тест с гайгеров брояч 

   под 150 кс е 

Тя аварията във Фукушима стана пред 2011г. Дори тогава радиацията не е била толкова много, че да е опасна за предметите на хората.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всъщност въпросната Хонда е осма генерация Акорд ЕС тайп от 2011 година, а тая клсацийка е за майтап със собственика и. Добре си върви- 201 коня с 6 степенен автомат. 2, 4 литра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Петър Маврудиев написа:

казвай ги тея неща по рано

и началото на таблицата липсва и не се знае за какво става въпрос

Става въпрос за време от 0 до 100 км/ ч. Както се вижда Хондата има "да".  :D


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Баце от всичките кошове къде са в тая таблица, само М39 M5 е истински спортен автомобил.Всичко в него е по две.Механична скоростна кутия, атмосверен осмак, и 400 расови коня, върви на гръмотевица, и звука може да ти избие зъбите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ooo бате, нямаш идея какво може F 90 M5. Би турбо осмак с 600 коня и десетстепенен автомат! Както каза Бричката- "това отваря дупка във времето бате".

Иначе аз не бих нарекъл "спортна", никоя от тази таблица. Някои от тях са ужасяващо бързи, но не и спортни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Задното си е класика, с предно е невъзможно да се стартира добре. 
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

Задното си е класика, с предно е невъзможно да се стартира добре. 
 

Почти... защо почти? Всички бързи, включително и спортни автомобили вече са 4х4.

п.п. Говориш глупости за предното.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Радул написа:

Почти... защо почти? Всички бързи, включително и спортни автомобили вече са 4х4.

п.п. Говориш глупости за предното.

Ти говориш глупости, не аз. Да, спортните автомобили са с задно или 4х4, но не и с предно и причината е проста, няма как да стартираш без огромни загуби с предно, по простата причина, че при ускорение тежестта на автомобила се пренася на задната ос. Също така автомобилите с много мощ само на предно изхвърчат при старт в ляво или дясно, и като цяло старта си е борба с колата. Ако бе карал такава вероятно щеше да ти е известно. Също така на писта автомобилите само с предно се представят по-зле на завоите по простата причина , че първо разпределението на тежестта е лошо ,само предницата е натоварена, гумите се прегряват при завиване, също така и при ускорение или иначе казано всички негативни фактори са на предната ос. 

Не случайно няма нито един реално бърз и мощен суперавтомобил само на предно. Всичко реално спортно и бързо е задно или 4х4. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Леко бе състезателю ютубски. Ти каза че "добър старт е невъзможен"- ето ти изхвърляшките глупости. Като си калпав, с предното изхвърчаш наляво или надясно, а със задното се въртиш пак в тия посоки.

Иначе, звучиш научно да ти кажа... за байкърите. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Радул написа:

Леко бе състезателю ютубски. Ти каза че "добър старт е невъзможен"- ето ти изхвърляшките глупости. Като си калпав, с предното изхвърчаш наляво или надясно, а със задното се въртиш пак в тия посоки.

Иначе, звучиш научно да ти кажа... за байкърите. :)

Останалите виждат, кой е "байкара" от двама ни, така че недей да се хабиш, не обиждаш мен, а излагаш себе си. Човекът във видеото ясно обяснява и показва, та и дебил да го разбера, но в дъното може да се копае безкрайно. . . .  
Ютюб да , да видиш нагледно нещата, които ти казвам, защото на живо на велосипеда едва ли ще имаш възможност да ги пробваш. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Soviet Soldier написа:

Останалите виждат, кой е "байкара" от двама ни, така че недей да се хабиш, не обиждаш мен, а излагаш себе си. Човекът във видеото ясно обяснява и показва, та и дебил да го разбера, но в дъното може да се копае безкрайно. . . .  
Ютюб да , да видиш нагледно нещата, които ти казвам, защото на живо на велосипеда едва ли ще имаш възможност да ги пробваш. 

Кои останали? Останалите ютуб рейсъри ли? Слагай ролковите кънки и не говори за неща, които си виждал само на видео.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...