Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Това е темата която ме насочи тук, с подробна информация, какво да правя сега?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте..!  :)

 

Сканиране с Farbar Recovery Scan Tool 

  • Моля изтеглете icon1337953436.pngFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа.
  • Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe)
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона YClYkft.jpg.
  • Изчакайте търпеливо проверката да приключи.
  • Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.
  • Копирайте съдържанието на файла FRST.txt в следващия си пост.Прикачете Addition.txt в коментар си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

pfNZP4A.png&key=0a487e0a7cff89c690a32d13  Дневници 

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание
  • Харесване 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Rumen Velev написа:

Направих проверката, качвам двата текст файла, какво следва?

Преди да започнем, моля, прочетете и искрено се надявам да следвате тези важни насоки, така че нещата да преминат  плавно и безпроблемно.

  •  Както ще забележите, дневниците, които искаме тук, са доста дълги, затова е нормално да не отговарям точно след като ги публикувате. Това е така, защото ми трябва известно време, за да ги анализирам и след това да действам по съответния начин. Въпреки това винаги ще отговарям в рамките на 24 часа, най-много 48 часа, ако се случи нещо неочаквано
  • Инструкциите които ще Ви  давам, ще са само за вашия компютър и само за вашата система! Използването на тези инструкции на друг компютър могат да доведат до увреждане на този компютър и евентуално да го направи неизползваем !
  • Моля да следвате инструкциите ми в реда в който ги давам.
  • Трябва да имате права на администратор за този компютър,инструментите които ще използваме се стартират единствено от името на администратор.
  • Не стартирайте никакви други инструменти за премахване на зловреден софтуер, освен ако не сте инструктирани!
  • Не инсталирайте  софтуер (или хардуер) по време на процеса на почистване,както и не сваляйте или сканирай те с нищо  вашата система, защото към нея се  добавят повече елементи.Това прави анализа по-труден.
  • Вашите програми за сигурност могат да дават предупреждения за някои от инструментите които използваме.  Бъдете сигурни, всички връзки които давам за изтегляне на инструментите както и самите те, са безопасни.
  •  Моля,по възможност да отговаряте в темата  докато не ви потвърдя че тя е  " Чиста !"
  • Липсата на симптоми не означава, че всичко е чисто.

Моля, имайте предвид, че премахването на зловреден софтуер е непредвидим процес.. Аз ще се погрижа да ви  предложа начини на действие, които не могат да повредят вашия компютър. Въпреки това, за мен е невъзможно да  предвидя всички взаимодействия, които могат да се случат между софтуера на компютъра ви и инструментите които ще използваме , за да ви изчистим от инфекции, и в някои случаи аз не мога да  гарантирам целостта на вашата система. Възможно е, да възникнат ситуации, в които единственото решение е системата ви да се  форматира и да се преинсталира операционната система.Поради тази причина аз ви съветвам  да направите резервно копие на всички ваши лични файлове и папки, преди да започнем с почистването.

 

  • И последно и аз съм човек и  не съм всезнаещ. Има неща, които дори не мога да предвидя. Но това, което знам, отне години, за да науча и усъвършенствам . Аз и екипът ни напълно доброволно помагаме на хората в нужда използвайки собственото си свободно време. Бих искал да уважавате това и да бъдете търпеливи, тъй като понякога реалният живот изисква нашето време и отговорите ви могат да бъдат забавени. Благодаря..!
  • Харесване 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разбрах, ще спазвам правилата, благодаря  :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Цитат

Check "VSS" service

Проверете услугата ''Volume Shadow Copy Service" ...вие ли сте изключили тази  услуга ..?

McAfee WebAdvisor - вие ли инсталирахте...? Ако не сте моля следвайте:

Деинсталиране на нежелани / ненужни програми:

  • Натиснете клавишна комбинация   WindowsKey.png + R на клавиатурата си едновременно. Напишете (копирайте) в полето appwiz.cpl и кликнете върху OK.
  • В отворилия се списък с инсталирани програми,  деинсталирайте  програмите от карето по долу:
Цитат

McAfee WebAdvisor

 

CKScanner

Изтеглете  CKScanner  от  askey127 и го запазете на вашия десктоп. 
 

  • Щракнете с десния бутон на мишката върху CKScanner.exe и изберете  Run as administrator
  • Когато инструментът се отвори, щракнете върху Search For Files (Търсене на файлове). 
  • Когато иконата з на курсора изчезне, щракнете върху Save List To File
  • Полето за съобщение ще потвърди, че файлът е запазен. Моля, стартирайте програмата само веднъж. 
  • Инструментът ще създаде дневник на работния плот, наречен CKFiles.txt. Отворете го, след което копирайте и поставете съдържанието му в следващия си отговор.


+

Моля изтеглете Farbar Service Scanner и я стартирайте.

  • Сложете всички отметки и натиснете бутона "Scan".
  • Ще се създаде лог файл с името (FSS.txt) в папката откъдето стартирате инструмента.
  • Копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

+

 Сканиране с SecurityCheck by glax24

  • Изтеглете SecurityCheck by glax24 от тук и запомнете инструмента на десктопа .
  • Стартирате програмата (ако използвате Windows XP) или стартирате с десен бутон на мишката от името на администратор (ако използватеWindows Vista/7/8/10)
  • Изчакайте да приключи сканирането.Ще се отвори в текстов файл с име SecurityCheck.txt. Копирайте съдържанието на  този файл  следващия си пост
  • Можете да намерите този файл в основната директория на системния диск в папка с име SecurityCheck, напр. C:\SecurityCheck\SecurityCheck.txt

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма обратна връзка с автора на темата ..! Предполагам не  е нужна нашата помощ ..! Темата се затваря...!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Тази тема е заключена за нови отговори.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от heat_bg
      Хванах някакъв вирус и всички снимки и клипове станаха с разширение mado.
      И в момента не могат да се отворят.
      Сканирах PC  с Kaspersky ,Malwarebytes,Anti-spyware и няма оправия.
      Pc-то се оправи но не и снимките и видето.
    • от Jordan890
      Здравейте. Моля за помощ. Когато си включа компютъра, браузърът ми под подразбиране Opera се включва автоматично и ми отваря таб, който автоматично ме води към сайтове за хазартни игри. Аваст не откри нищо, деинсталирах го и инсталирах Bitdefender, който също не откри нищо. Как мога да се справя с проблема ? 
      П.п. това се случи след като изтеглих и инсталирах приложение, което бе препоръчано тук, а именно https://www.kaldata.com/софтуер/adsfix-261716.html AdsFix 7.123.20.1
      Тази тема е продължение на 
       
      Прикачвам файлове от FRST с молба за съдействие. Благодаря! 
      1.txt 2.txt 3.txt
    • от k19_russia
      Здравейте!
      Днес реших да пробвам така наречената програма ProtonVPN. Всичко беше добре докато не реших да се дисконектна и изключих VPN-a. След това се оказа, че нямам интернет достъп. В браузърите Chrome и MS edge не успявам да зареждам сайтове. На команда ping google.bg няма отговор. Единственото което работи е cloud клиента, с който се свързвам отдалечено до работното ми място. Следователно си мисля, че имам някакъв достъп до глобалната система и нещо ми пречи да го осъществямам с другите ми приложения на PC. 
      Опитах се да проверя на адаптера на WIFI да взима автоматично настройките от рутера. Всичко е на автоматично. Гледам, че програмата protonVPN е създала виртуален мрежови адаптер, който се изключва при дисконект на програмта от сърварите и след това оставам само на wifi адаптера. 
      Когато отново се свържа чрез protonvpn към някой от сърварите internet достъпът ми се възстановява и отново мога да достъпя интернет сайтовето които ползвам.

      Предисторита на горното, е че на другията дял на същият комп имах WINDOWS който ползвах само него и опитах да ползвам версия на VPN програма която беше кракната. Успях да инсталирам програмата, но антивирусната полудя и съответно изтри някои неща в резултат на което нямах интернет достъп, но имах ping към сървъра на google.com. Резултата не се промени и след деинсталиране на дадената програма. 

      Някой има ли идея какво мога да проверя и да реша проблема си и да имам досъп до интернет и при изкл. protonVPN 
    • от Ex0dus
      Здравейте,
      Предполагам, че може да съм си натряскал някой вирус не знайно как, защото компютърът ми стана бавен и на моменти засича. Прикачвам файловете по долу.

       
      Addition.txt FRST.txt
    • от Ralitsa-Bella Perfanova
      Здравейте, 
      При свалянето и инсталирането на една програма на компютъра ми бе качен вирус, който екриптира голямо количество важни файлове с .kkll екстеншън. За да получа файловете обратно ми искат 490$ в първите 72 часа, а след това става двойно.
       
      Някой срещал ли се е с подобен проблем и може ли да ми помогнете и дадете съвет? 

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...