Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем със съдомиялна AEG FFB41600ZW AirDry


Препоръчан отговор

Здравейте.  Преди 8 месеца закупих въпросната съдомиялна.От както я взех използван едни и същи таблетки 3:1.Перфектен резултат миене сушене.От месец започна по-лошо да мие вадил съм неизмити чинии, и по-лошо да суши.Филтъра се почиства редовно.Почистих и разпръскващите рамена.Най-странното е , че започна да оставя малки локвички по дъното, а то би трябвало да е сухо след като приключи програмата.За което се съгласи категорично и техника от Електролукс , който беше  преди седмица да я провери.Измери темперарурата на водата, било добре, нивото било добре.За локвичките по дъното, извъднъж си смени мнението и каза, че нямало значения, важното е да суши добре.Ако не съм бил доволен, да ползвам допълнително препарат за изплакване, щяло да подобри процеса.Пробвах разлика никаква.По някога и трябва два дена до като изсъхне от вътре.Имам неприятното усещане , че след време ще започне да мирише на мухъл и гледам да разреша проблема на време.Забелязвам, че и последното изпомпване не се случва на време, както беше , когато беше на ред.Тоест 30 минути преди края на програмата, след , което вратата се отваря автоматично и съдовете се доизсушават с естествен въздух.В момента последното изпомпване се случва 45 минути преди края на програмата, 15 минути вратата седи затворена и 30 минути преди края се отваря.От Електролукс се опитват да минават с неадекватни съвети от рода на ,, Ползвай програмата за интензивно миене на 70 градуса,, , което аз лично не виждам как ще реши проблема, със сушенето и локвичките по дъното.Търсих и в Гугъл за този проблем, не можах да открия информация за конкретния проблем.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Взе ли документ когато идва

преди 3 часа, franchesko написа:

техника от Електролукс

След там 3 опита май беше за отстраняване на дефект/ремонт вече можеш да връщаш. Но ако са документирани!

Почерпи ли техника? ;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, JKirilov написа:

Взе ли документ когато идва

След там 3 опита май беше за отстраняване на дефект/ремонт вече можеш да връщаш. Но ако са документирани!

Почерпи ли техника? ;)

Точно така.Връщал съм телефон така с повредена слушалка.Три пъти го давам за ремонт, три пъти ми го връщат неремонтиран.Обаче трябва да го признаят за дефект за да я заменят.Техника още не е заслужил почерпката.За сега достатъчно съм се набутал.Документ не съм взимал, но той регистрира посещението в тяхната система.За сега съм оставил нещата в ръцете  на продавача.От тях съм я купил, те да се оправят.Искаха снимки, пратих им.Сега чакам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване