Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

iMessage не се активира на Vivacom


Препоръчан отговор


Привет,

От два дни преминах от Telenor на Vivacom с запазване на номера, обаче нещо се обърка с iMessage и в момента не иска да се активира. Някой друг имал ли е подобен проблем или като цяло има ли някакво решение. Опитах доста неща, network setting reset, изклчвах и вклчвах телефона, многократно се оптивах да пусна iMessage, но при всички опити 'Activation unsuccessful.' Пуснати са ми мобилните данни и Wi-Fi. Проблема дали е от оператора? Ако някой друг е на виваком то има ли такъв проблем? Докато бях на теленор нямах никакъв проблем.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм на Виваком, никога не съм имал проблем.

Понякога, като експериментирам и преинсталирам, забравям да вкарам iCloud. Тогава  iMessage и FaceTime не работят. Или пъk iPhone без SIM се държи като вашия телефон.

Тоест, звънете на оператор, нещо трябва да пипнат те, ако у вас вс е наред.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Iztre6tel написа:

Аз съм на Виваком, никога не съм имал проблем.

Понякога, като експериментирам и преинсталирам, забравям да вкарам iCloud. Тогава  iMessage и FaceTime не работят. Или пъk iPhone без SIM се държи като вашия телефон.

Тоест, звънете на оператор, нещо трябва да пипнат те, ако у вас вс е наред.

Окей мерси много за отговора, аз също намерих познати с айфон който са на виваком и изглежда че и те нямат проблем, утре ще опитам да звънна на оператора. Като опитах да извадя сим картата и после да я сложа пак, при което имаше малък напредък, поне успях да му кажа да използва ай клауда и сега мога да ползвам iMessage, но другите хора получават съобщение от емайл на айклауда, тоест самия телефонен номер всякаш не е свързан с iMessage, което ме кара по-скоро да вярвам че проблемма е в оператора.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звъннах на оператора, сиреч 123 и от там ми казват че те не поддържали услугата iMessage и нямало какво да направят. Да съм бил проверя в интернет, защото се въвеждало някакъв код ама и той не знае какъв точно е тоя код или къде се въвежда... Просто нямам думи уникален support, вече започвам да съжалявам че минах на vivacom.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звучи абсурдно. Сигурно е пред развод или детето му е болно, как така ще ви остави неотговорен? Звънете им пак, това им е работата, а дотогава опитайте това https://www.vivacom.bg/bg/residential/polezni-syveti/nastrojki-za-ustrojstvo/mobilni-telefoni

 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това за жалост го пробвах няколко пъти, както автоматично така и ръчно, изглежда че там всичко е наред, все пак имам интернет, получавам SMS-и и т.н. В понеделник ще ходя до виваком да си платя фактурата и по-точно да попитам защо фактурата ми е напълна стойност за месец сепемтври кат аз съм им абонат от 24 септември, просто нелепо :Д:Д та тогава ще питам и за това, но изглежда че всички оператори са един дол дренки. Може би единвеното с което виваком превъзхождат са по изгодни планове, както за мобилни услуги така и за интернет/тв.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване