Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


 Интересувам се от отзиви за въпросните и по-специално, доколко са верни твърденията за скъсен ресурс, както и разбира се за всякакви проблеми/плюсове. Вече са в употреба над 10 години, което е една добра база за изводи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я напиши нещо по-смислено че това и чичоти гошо (google) не го знае. Марка и модел на автомобила, обем, мощност и точ1но означение на двигателя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Става въпрос за турбо бензинови двигатели на Рено от поне 2009-та. С други думи въпросът ми е съвсем смислен, но за грамотни хора. Такива, дето ще  го търсят в Гугъл, по-добре да не се обаждат.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз  пък ти казвам да си напишеш нещата, вкл. марки и модели на родния им език, за да ги намират търсячките, вкл. и форумната. Тук все пак е форум, а не чат. Написаното трябва да остане и да бъде намерено при нужда, а не да се дъвче многократно. Никой не може дасе сети по колко начина се изписват жаргонно разни марки и понятия.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Явно е нещо по-ново и съвременно. От рекламните локуми ми светва намаленото триене и икономия. Това означава тънки бутални пръстени и нисък ресурс. Общо взето колкото да изкара гаранцията. Допълнителна лампа е ако пише за разход на маслото - обикновено тези горят по 100 - 600 грама на 1000 км. Едва ли има толкова много такива за да е статистически ясна картинката. Не знам как е с разрушаването на катализатора и задирането на двигателя, характерно за корейските 1,4 - 1,6. Не знам и дали алуминиевият блок има гилзи. Но сега никой не прави чугунни за изкарат по половин - един милион километра.

Все пак може и да не е толкова зле. Може би е нещо такова

Не знам как ще е с директното впръскване и възможностите за газ. Прегледай целия канал, има много подробни обяснения за много двигатели. Ако не разбираш езика има и автоматичен превод със субтитри. Та затова те питах за означение на двигателя, този на клипа е H4MD 1.6

Редактирано от Филипов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване