Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

LED JVC LT-43VA3000 4K не знам какво да питам понеже не чета инструкцията.


Препоръчан отговор


Проблема е в това че като го пуснах след като сканирах каналите и прочие  пускам някой канал и след около 1 мин се рестартира  избирам пак Live TV тръгва от същят канал на който е бил и изписва горе в дясно неможе да осъществи достъп до ... и след това не се рестартира. Сменя ли на друг канал пак същото  въпросът ми е защо го прави в момента нямам рутер демек WI-Fi  дали заради това го прави   

Телевизора беше  последна бройка беше включен в магазина и изложен като мостра нямам представа защо го прави този проблем

 

Редактирано от Филипов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Свърших боба... Току що ли е купен?

Пусни го на антената, после едно филмче от флашка, после нещо по HDMI...

Aз лично не знам какво е

преди 27 минути, MTT81 написа:

Live TV

но никога не съм имал проблем с ТВ!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само един въпрос:

Ръководството прочетохте ли го?! 

Най-отзад би следвало да са описани вид проблеми и какво да се направи. Там изрично пише, че ако не е от изброените да се обърнете към специализиран сервиз, а не форум!
Успех! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, MTT81 написа:

Проблема е в това че като го пуснах след като сканирах каналите и прочие  пускам някой канал и след около 1 мин се рестартира  избирам пак Live TV тръгва от същят канал на който е бил и изписва горе в дясно неможе да осъществи достъп до ... и след това не се рестартира. Сменя ли на друг канал пак същото  въпросът ми е защо го прави в момента нямам рутер демек WI-Fi  дали заради това го прави   

Телевизора беше  последна бройка беше включен в магазина и изложен като мостра нямам представа защо го прави този проблем

 

Не си написал как приемаш телевизията с обикновенна цифрова антена или с CA- модул. И във двата случая направи ресет на телевизора като преди това премахнеш CA-модула или цифровата антена и абсолютно всичко каквото си закачил на телевизора. След това пробвай телевизора само с цифрова антена.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ами  то е кабел извадих го от старият 15 г. самсунг и го сложих сканирах  намери каналите защото на старият имах само 35  канала  сега вече са 200 със повтарящите се пр.btv HD /btv и тн.  

Ходих днеска до магазина те го нулираха вързаха го там само че не към функция кабел  а сателит намери тяхните 6 канала и там не го прави този рестарт  пробвахме и 6 канала ги сменях  

В нас пак нулирах настройките  вързах го дадох му да сканира намери ги  и пак същото   като смениш канала  1 мин макс и картината забива звука продължава  и се рестартира 

дали от нет 1  нетрябва да  се смени накрайника на кабела и да влиза някъде другаде нямам никаква представа .Tова е което подържа копирал съм го от описанието на тв.DVB-T/T2/ DVB-C/ DVB-S

Факт е че си намира каналите а защо го прави този Т....К един господ знае 

 

А за по горните коментари Live tv са ти каналите като пуснеш телевизора ти излиза  хоризонтално меню Netflix, Live TV, youtube и тн..Live tv  са ти каналите  койтo имаш след сканирането

Относно инструкциите до 4 през ноща съм се занимавал  !

Просто  исках да видя дали някой по вещ в нещата да каже нещо  или дали някой се е зблъсквал с такъв проблем ...

 

Мерси за предложението ще откача  кабела и ще нулирам настойките отново  пък да видим .

 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, MTT81 написа:

дали от нет 1  нетрябва да  се смени накрайника на кабела и да влиза някъде другаде нямам никаква представа

Пробвай с обикновена цифрова антена вкъщи и виж дали проблема продължава. Ако няма проблем и с нея, най вероятно трябва да сложиш галваничен разделител на кабела, обади се на кабелните техници и ги питай. Нека някой по запознат да ти обясни.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Реших  проблема като доплатих 80 лв за LG :)  и нет 1 си признаха че имат проблем с марките TOSHIBA,JVC,HITACHI.

Трябвало да си купя приемник или интереактивна тв  нов договор ае не мерси за тея пари по висок клас друга марка тв и аеее .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Филипов промени заглавието на LED JVC LT-43VA3000 4K не знам какво да питам понеже не чета инструкцията.
на 13.11.2020 г. в 20:34, MTT81 написа:

не към функция кабел  а сателит намери тяхните 6 канала

Не е сателит а безплатните ефирни канали от наземен предавател.Което вечче ти казаха да си вържеш антена или поне жица да пробваш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, MTT81 написа:

Реших  проблема като доплатих 80 лв за LG :)  и нет 1 си признаха че имат проблем с марките TOSHIBA,JVC,HITACHI.

Трябвало да си купя приемник или интереактивна тв  нов договор ае не мерси за тея пари по висок клас друга марка тв и аеее .

Основния проблем е бил в тебе, да избереш точно такъв ТВ???

Марката е много добра, но в Япония и Щатите, в Турция опитите продължават...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване