Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Телевизорът ми е свързан с Wi-Fi мрежата, но няма достъп до интернет.


Препоръчан отговор


Здравейте, имам телевизор Sony, на една година, още е в гаранция, но от един месец не може да се свърже с интернета. Не сме сменяли доставчика на интернет, всичко е по старо му,но като го пуснем кам интернет изписва съобщение "Свързани сте с Wi-Fi мрежата, но няма достъп до интернет". Идваха от доставчиците на интернет и провериха всичко. Казаха че е от телевизора. И най-вероятно е така, защото с лаптопа и телефона си хващам интернет. Моля ви помогнете ми със съвет какво да направя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, sonja_17 написа:

Sony

Какви настройки имате в него?

п.п. До момента съм свързвал два телевизора Sony и нямам проблем. Да подчертая = двата са с различна ОС ... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да вижте настройките на телевизора, разните приложения и т.н.
Също опитайте и с кабел дали ще се получи(ако телевизора ви разполага с LAN букса естествено).
Ако не в ОТОРИЗИРАНИЯ сервиз на Сони с гаранционната карта да си го видят.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хипотеза:

Пуснали сте го на автоматично, той към някаква мрежа се е прикачил, но не към Вашата, въпросната мрежа не дава интернет достъп на всеки който се свърже с нея. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, sonja_17 написа:

Здравейте, имам телевизор Sony, на една година, още е в гаранция, но от един месец не може да се свърже с интернета. Не сме сменяли доставчика на интернет, всичко е по старо му,но като го пуснем кам интернет изписва съобщение "Свързани сте с Wi-Fi мрежата, но няма достъп до интернет". Идваха от доставчиците на интернет и провериха всичко. Казаха че е от телевизора. И най-вероятно е така, защото с лаптопа и телефона си хващам интернет. Моля ви помогнете ми със съвет какво да направя.

Изключи го от контакта за 1 мин. След това го включи. Би трябвало да тръгне нета.

Провери за ъпдейти наскоро пуснаха Андроид 9 и ако твоя тв. е със андроид го ъпдейтни. 

За стабилна връзка използвай LAN кабел м/у тв. и рутера.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Coco1 написа:

За стабилна връзка използвай LAN кабел за връзка м/у тв. и рутера.

Ако LAN кабела го е правил потребителя дали ще имаме стабилна връзка?! 

Единственото стабилно нещо в този свят е способността човек да мисли, а не да твърди! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В случая става дума за безкабелна връзка.
Хипотеза - ако и на кабел има проблем предлагам нулиране на мрежовите настройки:
Settings > Backup & Reset > Network Settings Reset

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Coco1 написа:

Изключи го от контакта за 1 мин. След това го включи. Би трябвало да тръгне нета.

Провери за ъпдейти наскоро пуснаха Андроид 9 и ако твоя тв. е със андроид го ъпдейтни. 

За стабилна връзка използвай LAN кабел м/у тв. и рутера.

Благодаря за бързият отговор. Телевизорът ми е с Андроид е, но не зная как да го ъпдейтна. Нали няма връзка с интернет. Доставчиците на интернет споменаха същото нещо. Някаква идея как може да стане....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвайте първо Network Settings Reset

преди 7 минути, цър-вул написа:

нулиране на мрежовите настройки:
Settings > Backup & Reset > Network Settings Reset

Може да се ъпдейтне директно от интернет (TV закачен на LAN) или с помощта на флашка - сваля се имиджа, който е ТОЧНО за модела и се връща флашката в телевизора.
https://www.sony.com/electronics/support/articles/00119543

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, sonja_17 написа:

Благодаря за бързият отговор. Телевизорът ми е с Андроид е, но не зная как да го ъпдейтна. Нали няма връзка с интернет. Доставчиците на интернет споменаха същото нещо. Някаква идея как може да стане....

Пробвахте ли с изключване от контакта както ви написах в предишния пост ?

Ако не стане -

Андроид 8 има бъг който се оправя с ръчно сверяване на часа и датата.

https://pokde.net/gadget/how-to-fix-the-sony-tv-wi-fi-no-internet-access-issue

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изключвахме го от контакта и пак не се получава. Пробвох с директна връзка - не става. Ще пробвом с флашка да обнова Андроида. Не съм го правила друг път, но дано стане. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, цър-вул написа:

нулиране на мрежовите настройки:
Settings > Backup & ResetNetwork Settings Reset

И рестарт на TV

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробва ли да забравиш безжичната мрежа и да я добавиш отново? Ето как се свързва телевизор с интернет:

https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00011597

Трябва да се избере

Цитат

Select Expert, Custom or Scan

 

след това да се намери съответната мрежа и да се свържеш с нея.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, sonja_17 написа:

Изключвахме го от контакта и пак не се получава. Пробвох с директна връзка - не става. Ще пробвом с флашка да обнова Андроида. Не съм го правила друг път, но дано стане. 

 

преди 2 часа, Coco1 написа:

 

Андроид 8 има бъг който се оправя с ръчно сверяване на часа и датата.

https://pokde.net/gadget/how-to-fix-the-sony-tv-wi-fi-no-internet-access-issue

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, sonja_17 написа:

Телевизорът ми е с Андроид е

Не ми се наложи вид ъпдейт!!!

И друго: Въпросната 'точка на достъп" през WIFi видима ли е?! 

Хипотеза: SSID на мрежата е скрито .... в тоя случай определено не става след първоначално включване и настройване, а трябва ръчно да се настрои въпросния достъп до интернет. 

п.п. Има и ред други причини .... слаб сигнал ... и т.н. .... да, най-добре е през LAN, но защо?! LAN-а ако е само с "четири жички", то къде скоростта ще е по-голяма, а?!  

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за бързите отговори. Ето какво направих и ми се получи: Върнах на телевизора фабричните настройки, ръчно го свързах с Wi-Fi мрежата и изтеглих последната версия на Андроид. Обнових го и вече си имам интернет на него. Весели празници на всичики!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване