Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

официален сайт на Crown (проблем с хлебопекарна)


Препоръчан отговор


Имат ли Crown официален сайт? Закупих от там хлебопекарна, но преводът  в ръковоството е неточен, а има малък проблем. Коричката отгоре не става идеално загоряла, в смисъл не е кафяв навсякъде хляба, отгоре по-голямата част е бяла. Защо става така?
Освен това сега искам да направя безглутенов хляб. В него се слагат яица, а не пише кога да ги сложа.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма и няма да има. Това е търговска марка (етикет) не турския концерн Vestel.  Оттам не сте закупили нищо. Ако имате въпроси и рекламации - съгласно закона се обръщате към търговеца (на когото сте дали парите).

Това са евтинджоси и не може да очаквате качество като на уреди за професионална употреба. Каквото плащате, това и получавате. В общия случай, но в България и това не е задължително. Примерно ония с денонощната реклама са поне 2 пъти по-скъпи от аналогичните китайски боклуци с друг надпис (марка).

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Veselina Miteva написа:

Имат ли Crown официален сайт? Закупих от там хлебопекарна

 

преди 3 часа, Филипов написа:

Няма и няма да има. Това е търговска марка (етикет) не турския концерн Vestel. 

Няма как да сте закупили хлебопекарна "от там" :) . Crown е просто търговска марка, регистрирана от "Зора - М.М.С" ООД. Не е производител, няма заводи, няма магазини Crown, нямат официален сайт, поддръжка и т.н. Реално е просто един надпис, слаган върху евтини боклуци, произведени къде ли не - в Китай (повечето дребни електроуреди), в Турция (телевизори и бяла техника), както отбелязва Филипов, даже едно време готварските печки се правеха в Хасково. 

Ако има някакъв технически проблем, отнесете се към "Зора", към сервиза, посочен в гаранционната карта, или към търговеца, от който сте го купила (продават се и в Кауфланд например). Но това едва ли включва случаи като "недопечена коричка на хляба" или "кога да сложа яйцата".

По тези въпроси ви съветвам (съвсем сериозно) да потърсите помощ в BG-Mamma . Там са експертките ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е добре де грешно съм се изразила , извинявам се.

Относно бгмама - питах там още преди тук, но не отговориха.

Мислих се че все пак е възможно да има сайт, блог или нещо подобно  по офоциално така да се каже, където да се разискват проблеми от потребители, относно марката, пък било и дребни като моите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е щом и бегемамите не знаят може да си представиш какъв сайт имат :)


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване