Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Казуса е следния!
Подписах договор с теленор на възможно най ниската тарифа,която ми предложиха!По точно договора съм го прехвърлил на мое име.Подписването беше днес и попринцип съм чувал,че може в 7 дневен срок да прекратя договора,ако не ми допадат условията!Това така ли е и дължа ли вноски за целия период на договора,или не.
Четох,че мога да се откажа като заплатя текущите разходи до момента и малко се обърквам,защото в договора пише,че трябва да се заплатят някакви вноски за период от 3 месеца за определени периоди!Т.е мога ли да го прекратя утре,или вдруги ден без да плащам някакви неустойки?!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, em9990012 написа:

Казуса е следния!
Подписах договор с теленор на възможно най ниската тарифа,която ми предложиха!По точно договора съм го прехвърлил на мое име.Подписването беше днес и попринцип съм чувал,че може в 7 дневен срок да прекратя договора,ако не ми допадат условията!Това така ли е и дължа ли вноски за целия период на договора,или не.
Четох,че мога да се откажа като заплатя текущите разходи до момента и малко се обърквам,защото в договора пише,че трябва да се заплатят някакви вноски за период от 3 месеца за определени периоди!Т.е мога ли да го прекратя утре,или вдруги ден без да плащам някакви неустойки?!

От кой си прехвърлил договора? Освен таксите в самия договор има ли комбинирани услуги и устройства на изплащане? Не си подписал ти, а си сменил обственост. Тоест продължаваш да използваш услуата на друг.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не питаш директно тях ?


Ще ти отговорят индивидуално и коректно, както разбира се се и очаква.

Цитат

 

Тел: 123 - за абонати на Теленор

Тел: 089 123 - за абонати на други оператори

Тел: +359 89 123 – за абонати в чужбина

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От починал близък,най кратко казано.Комбинирани услуги няма и телефон на изплащане!Само абонаментен план.Сменил съм собствеността,да.Т.е се е осъществило прехвърляне.Договора,обаче си е за 2 години!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, em9990012 написа:

От починал близък,най кратко казано.Комбинирани услуги няма и телефон на изплащане!Само абонаментен план.Сменил съм собствеността,да.Т.е се е осъществило прехвърляне.Договора,обаче си е за 2 години!

А защо не си го прекратил тогава? Колко остава като време на този гдоговор?


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил Костов написа:

А защо не си го прекратил тогава? Колко остава като време на този гдоговор?

Току що активиран е,т.е преди няколко часа.Но не съм сложил сим картата дори още 

Договора е 24 месечен,според това което пише по документа

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това "чувал съм" се пита преди подписването. След като си сложил подписа и договора е влязал в сила, освен ако няма клауза за отказ в 7 дневен срок, няма как да го прекратиш без неустойки.

Предсрочното прекратяване на договор с мобилен оператор - близо или далеч (aktivnipotrebiteli.bg)

Такова нещо за 7 дни има единствено, когато не си се съгласил договора да влезе в сила веднага, което ме съмнява да си направил: Договорът с мобилен оператор може да се прекрати до 7 дни без неустойки - Бизнес - Дневник (dnevnik.bg)

Прочети и това:

Правата ми в договор с мобилен оператор | pravatami.bg

а най-добре се обади на КЗП, там ще ти дадат най-сигурна информация.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, em9990012 написа:

От починал близък,най кратко казано.Комбинирани услуги няма и телефон на изплащане!Само абонаментен план.Сменил съм собствеността,да.Т.е се е осъществило прехвърляне.Договора,обаче си е за 2 години!

Нещо те е излъгал консултанта, при починал роднина със смъртния акт отиваш и го прекратяваш договора без да се налага да се плащат каквито и да е наказателни такси. Той реално те е набутал не с прехвърляне на стария договор, а да сключиш нов договор за 24 месеца.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, em9990012 написа:

Току що активиран е,т.е преди няколко часа.Но не съм сложил сим картата дори още 

Договора е 24 месечен,според това което пише по документа

Няма как да е току що подписан договор и да е смяна на собственост.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Въпрос имам към Емил Костов.

Смятам да закрия два договора и да мина на unlimited 150.Та въпросът ми е:точно месец преди изтичането им ли трябва да пусна предизвестието?Ами ако се падне датата в почивен ден?vivacom iTraffic xxl и smart m.Благодаря предварително за отговора.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване