Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Малка помощ за фотоапарат.


Препоръчан отговор

Здравейте !

Купих си фотоапарат Никон Д5600. Досега не бях пипал подобна техника, но мислех, че ще се справя. За съжаление не се справих. Сложих батерията в зарядното и я заредих. Сложих я в апарата, сложих обектива, отварях и затварях дисплея, натисках бутона On /Off и други бутони, нищо не последва. Нито диплея светна, нито някаква реакция от някой бутон. Намерих юсб порта и го свързах към компютъра. Нито компютъра разпозна включено устройство, нито апарата реагира. Гледах инструкции в Ютуб, намерих и инструкции на български, нищо не помогна. Сигурно пропускам нещо, но не знам какво. Ако някой има идея, ще се радвам, да я чуя. Освен апарата да е счупен.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ли е че батерията е сложена правилно и в нея има ток?
ако да, то силно мирише на дефектен апарат, и имате право да го замените в рамките на седем дни от покупката(По спомен).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нов или втора употреба? В упътването какво пише?

преди 15 минути, Bubbles написа:

Сигурно ли е че батерията е сложена правилно и в нея има ток?
ако да, то силно мирише на дефектен апарат, и имате право да го замените в рамките на седем дни от покупката(По спомен).

Може да се върне до 14 дни (някои сайтове дават и повече), ако е закупен онлайн. Ако купен на място в магазина, не може да се върне, тогава отива в сервиз. Няма такова нещо 7 дневен срок (за справка - ЗЗП).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нов е, поръчах го от Емаг, не се споменава да е разопакован. Батерията е сложих, както е в туториал в ютуб. Мисля, че трябва да е заредена догоре. Като я сложих в зарядното и го включих червен индикатор почна да мига и след време спря, почна да свети постоянно. Аз мислех, че индикатора трябва да е зелен, но явно е при апаратите е така. Мислех, че  бутона On /Off ще вкл/изкл апарата, но от него не следва никаква реакция, както и от другите бутони. Като отворих дисплея, очаквах да светне, но отново нищо. Аз не съм пипал такава техника досега, но според просто апарата не се включва.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Raze написа:

Нов или втора употреба? В упътването какво пише?

Може да се върне до 14 дни (някои сайтове дават и повече), ако е закупен онлайн. Ако купен на място в магазина, не може да се върне, тогава отива в сервиз. Няма такова нещо 7 дневен срок (за справка - ЗЗП).

От магазин не може? Явно има промени нещо в законите, по-рано можеше до 3 дни от покупката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се насочил към формата за изпращане на продукт в сервиз на Емаг, предвид това че е още в гаранция - https://www.emag.bg/user/service_form?ref=nua_service

 

Евентуално направо връщане - https://www.emag.bg/user/return_form

 

Все пак опитай поне още веднъж да извадиш и поставиш наново батерията. Карта с памет поставена ли е ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Bubbles написа:

От магазин не може? Явно има промени нещо в законите, по-рано можеше до 3 дни от покупката.

Кога по-рано? Преди 20-30+ години?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Raze написа:

Кога по-рано? Преди 20-30+ години?

Например 2003 като купихме уредбата(От техномаркет) беше повредена и ни я смениха на следващия ден.
В по-ново време намирам това : https://www.vesti.bg/bulgaria/ns-reshi-vryshtane-na-stoka-v-magazina-do-14-dni-6016940

Не знам дали е актуално но наистина ми звучи абсурдно в 21ви век да нямаш право да върнеш повредена стока в магазин.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Raze написа:

Упътването чете ли?

Nikon | Download center | D5600 (nikonimglib.com)

Четох го това упътване, не си реших проблема.

Карта памет не съм слагал. Мислех, че апарата има своя, макар и малка. Това ли да е проблема ? Дори и без такава, апарата не би ли трябвало да покаже някакъв признак на живот, най - малкото да поиска да му сложа карта - памет.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, tulski написа:

Четох го това упътване, не си реших проблема.

Карта памет не съм слагал. Мислех, че апарата има своя, макар и малка. Това ли да е проблема ? Дори и без такава, апарата не би ли трябвало да покаже някакъв признак на живот, най - малкото да поиска да му сложа карта - памет.

Апарата с батерия, дори и без карта памет, трябва се включи, ако е изправен

Друг е въпроса , че няма да ти позволи да снимаш (при повечето е така), поради липсата на карта.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Bubbles написа:

Например 2003 като купихме уредбата(От техномаркет) беше повредена и ни я смениха на следващия ден.
В по-ново време намирам това : https://www.vesti.bg/bulgaria/ns-reshi-vryshtane-na-stoka-v-magazina-do-14-dni-6016940

Не знам дали е актуално но наистина ми звучи абсурдно в 21ви век да нямаш право да върнеш повредена стока в магазин.

Нали ти пратих ЗЗП? Там всичко си пише. Това, че са ти сменили нещо, вече си е на добра воля на търговеца и на място на управителите на магазина. В случая уреда е закупен онлайн и си важи 14 дневния срок за връщане без обяснения.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване