Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с микрофон на слушалките


hsk
 Сподели

Препоръчан отговор

Здравейте,преди няколко дена си закупих слушалките Razer Kraken X,обаче имам проблем с микрофона. Микрофона засича всеки звук,който се чува от слушалките. Примерно като говоря по discord и слушам музика/играя някаква игра,то целият звук,който се чува при мен се чува и при другите.Моля да ми помогнете,защото в този случай,за да си ползвам слушалките,трябва да ползвам микрофона на лаптопа. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Като докоснеш с десен бутон,иконата за звука и избереш „отваряне на миксера за звука“,не можеш  ли да регулираш,кое с каква сила да се чува?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Десен клик по старт бутона, избери Run  и постави долния текст в полето за писане:

%windir%\System32\rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL mmsys.cpl,,1

Кликни на активния микрофон, после на [Properties]> раздел Enhancements и сложи отметка на Noise Suppression. Потвърди с [Apply] > [OK]>[OK]

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Ико прайм? Да беше показал какво се вижда, а то иначе трябва да вадя боба...
Покажи какво имаш. Покажи и диспечера за устройства с разгърната секция Sound, video and game controllers.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Десен клик по Realtek Audio (с удивителната), избери Properties и направи снимка на прозореца. Сега кликни на раздел Driver и направи снимка. Кликни на раздел Details и от падащото меню избери Hardware ids. В прозореца Value кликни с десен буто по най-горния ред в прозореца и избери Copy Ctrl+C.
Влез тук в темата, кликни в полето за пиане и натисни [Ctrl]+[V] 
Публикувай и направените по описанието по-горе снимки

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Десен клик по Старт бутона, избери Run и в полето напиши cmd. Натисни [Ctrl]+[Shift]+[Enter]. В черния прозорец напиши
sfc /scannow

и натисни [Enter]
Изчакай да завърши проверкаат и покажи снимка на прозореца със завършената операция.

Може да споделиш и за каква машина става дума - модел на лаптоп/модел на дънна платка

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че проблема успях да го оправя. Изтрих софтуера на razer(razer 7.1 surround sound), и го премахнах от device manager и за сега проблема изчезна. Дано в бъдеще да не се получи същият проблем.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, hsk написа:

Изтрих софтуера на razer

Изтри или деинсталира?

преди 1 час, hsk написа:

image.png.b1947acb5a18ffdfab72441eeb52f1ce.png

 

Тази картинка как е сега?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...