Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Помощ с рутер fritzbox6660


Препоръчан отговор

Значи рутера ми е fritzbox 6660 и до вчера нямах никакви проблеми прибирам си се днес от работа и се опитвам да си пусна сериалчето от hbogo от лаптопа обаче не успявам да вляза в сайта им и реших че проблема е в техния сървър след като началната ми страница е гугъл и си се зарежда нормално. В последствие се усетих след 1 - 2 неуспешни опита да вляза в едни други сайтчета, че имам достъп само до тези неща на гугъл. Примерно мога да гледам клипчета в youtube да си проверя gmaila. Даже има един сайт за филми филмисуб и там си влиза, но за сметка на това 90% от сайтовете не ги отваря. Поразрових се из мрежата и смених dnsv4 server на 8888 и 8844 и никакъв ефект. Опитах се да пусна онлайн диагностика не открива нищо препраща ме да се обадя на телефон пък немския ми е на никъде, тръгнах да викам техник човека взима 17 евро за 15 минути. Положението е отчайващо. Благодаря предварително на отзовалите се.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, цър-вул написа:

Какво връща изпълнението на командите в command prompt
 

ping hbomax.com
tracert hbomax.com

 

Request timed out. Пък в отговор на другия колега няма как да имам някакво ограничение техен нов клиент съм и ползван рутера от 5 то число този месец и нямам нищо неплатено

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Доставчикът ти има проблем. Изчакай да го отстранят. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, цър-вул написа:

И втората команда ли? Изключи за 3-4 минути и включи отново рутъра

Да и първата и втората

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

току-що, Manlyman1992 написа:

Да и първата и втората

Няма как при Tracert да ти дава request timed out веднага! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Емил Костов написа:

Доставчикът ти има проблем. Изчакай да го отстранят. 

Е добре де иска ми се да повярвам, но пък да влиза във филмисуб сайта не ми се вярва. 100 % има някаква настройка дето не я знаем

преди 2 минути, Емил Костов написа:

Няма как при Tracert да ти дава request timed out веднага! 

 

1673545355567649228064378624752.jpg

преди 4 минути, Manlyman1992 написа:

Е добре де иска ми се да повярвам, но пък да влиза във филмисуб сайта не ми се вярва. 100 % има някаква настройка дето не я знаем

 

1673545355567649228064378624752.jpg

 

16735454298683926315035082934678.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Е ти не излизаш от рутера си. Доставчикът ти явно си има проблем. Тормози го! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, цър-вул написа:

Пробвай в свойствата на мрежовата карта да изключиш IPv6. И тествай
Покажи

tracert hbomax.com

 

Горе го има това в една от снимките.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли? Явноне мислиш/не осъзнаваш разликата в двете ситуации - горната и тази след 
 

преди 4 часа, цър-вул написа:

Пробвай в свойствата на мрежовата карта да изключиш IPv6

Не видя ли адресите:
16735454298683926315035082934678.jpg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 часа, Raze написа:

Най-вероятно от доставчика са ти направили някакво ограничение, говори с тях.

нямат право да му правят каквито и да е ограничения автора може да ги съди за това все пак си плаща редовно за услугите им .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, adersa написа:

нямат право да му правят каквито и да е ограничения автора може да ги съди за това все пак си плаща редовно за услугите им .

Стига писа глупости. Могат да правят каквито ограничения си поискат ако с това се застрашава работата на тяхната мрежа. Пише го и в договора с твоя ти доставчик. Освен това вероятно доставчикът има проблем от негова страна и постващият трябва да се свърже с него, а не да сменя DNS и прочие.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, adersa написа:

нямат право да му правят каквито и да е ограничения автора може да ги съди за това все пак си плаща редовно за услугите им .

Ти и законодател ли стана? Че и немски такъв... Паак си мерудийката на манджата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. Вчера ходих при моя доставчик там не успяха да ми помогнат и ми дадоха телефонен номер за сервизна шомощ. Като звъннах всичко на немски. Поразрових се из нета и се оказа че, имат англоговорящи, звъннах и там, оказа се обаче, че само човека който ти взима данните говори английски като тръгне да те свъже с техник нямало такъв който да говори английски(много интересно). След около час по телефона след втори безуспешен опит да се свържа проблема се саморазреши. Май наистина е бил проблем от оператора или това че ги тормозих вчера даде ефект. Важното е че всичко е наред. Благодаря на всички за отговорите

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...