Премини към съдържанието
mimi_81

Deanxit-действие, странични ефекти

Препоръчан отговор


Здравейте пак biggrin.gif

Откакто родих имам постоянен шум в ушите и миналия ден най-накрая отидох при личния.Той каза,че всичко ми е наред и сигурно е от нерви,Та по тоз повод ми изписа Деанксит.Като го купих ми казаха,че е антидепресант.Та...днес започнах да го пия (по 1 хапче сутрин и на обяд).Искам да попитам някой пил ли го е тва нещо и как му се отразява.?

Блгодаря ви предварително.

П.П.Моля ако съм нарушила някое правило на форума ,модераторите да не ми трият темата,а да ми кажат къде ми е граешката,за да я поправя. cool.gif

Редактирано от Trichocephalus
т.2.3 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте пак biggrin.gif

Откакто родих имам постоянен шум в ушите и миналия ден най-накрая отидох при личния.Той каза,че всичко ми е наред и сигурно е от нерви,Та по тоз повод ми изписа Деанксит.Като го купих ми казаха,че е антидепресант.Та...днес започнах да го пия (по 1 хапче сутрин и на обяд).Искам да попитам някой пил ли го е тва нещо и как му се отразява.?

Блгодаря ви предварително.

П.П.Моля ако съм нарушила някое правило на форума ,модераторите да не ми трият темата,а да ми кажат къде ми е граешката,за да я поправя. cool.gif

В момента пия дианксит и според мен няма странични ефекти.Аз го пия срещу черните мисли, които ме обземат-за болести и т. н.Имам някаква невроза в момента.Но не може напълно да помогне трябва и билкова терапия с жълт кантарион

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не зная дали има странично действие някакво, знам, че майка ми го пие и се чувства добре от него. Тя казва, че не е от тези медикаменти които те карат да се чувстваш мързелив и успан, просто казва, че се чувства добре без обаче да и пука от нещата които иначе я дразнят. Прочети в листовката на лекарството какво пише за страничните симптоми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм спец, най-добре е да се консултираш с някой специалист, но все пак, да ти кажа мнението ми... :scared: Пих за кратко "Deaxint" - и аз така, след раждането, на нервна почва, не се чувствах добре...При мен нямаше абсолютно никакъв ефект...явно ми е трябвало нещо по-силничко... biggrin.gif А може би просто не бе точното лекарство за мен, не знам...Майка ми също го пи за месец-два, казваше, че определено й помогнало...Аз специално съм пила "Lexotan" и бях доволна...

Но, да ти кажа, най-добре за отпускане на нервната система е вечер преди лягане да гаврътнеш малко ракия... biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Линк към същата тема в специалзиран форум:

http://www.psihologia.net/forum/viewtopic.php?t=303


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тц-тц, вие тва "леките" антипсихотици и антидепресанти за нищо ги нямате... И после що тревата се смятала за безвредна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.