Премини към съдържанието

Sta4nik

Потребител
  • Публикации

    39
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

1 Последовател

Всичко за Sta4nik

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 15.12.1964

Информация

  • Пол
    Жена

Контакти

  1. Блокирала си получаването на лични съобщения и не мога да ти кажа каквото и да е. Обади се на Скайп. И там съм с име - nickfox

  2. да ама тръбата се запуши, нещо!
  3. А пък аз си мисля, че стачката успя, защото даде на всички по равно, т.е уравновиловка, и парите са в у-ще, пряко при директорите! Е,и какво сега?
  4. Sta4nik, аз съм свикнал да нося отговорност, но по-често ми се налага да нося вината. Поне досега не ми се налага да нося синдик/а/ти.
  5. Всички стачкуващи учители извървяхте своя път (за кой ли път!), но какво разбрахте от него? Дано другия месец не тръгнете да си плащате членския внос на Профсъюза! Тогава няма да имате кого да вините - нито Никфокс, нито Янка, нито мен! Аз приветствам силата на духа и обедиението, но не и на площадната масовка и манипулации.
  6. Вече е договорено какво ще бъде нарастването на базовия норматив за издръжка на един студент, който има пряка връзка и с преподавателските заплати. Ще бъдат отпуснати 54 млн. лв. повече, което ще позволи годишната издръжка на един студент да стане 890 лв. За сравнение сега тя е 740 лв. И как става това без 40 дневна стачка?
  7. Горски пътник, в гората е хубаво
  8. Не ти се сърдя, все пак е хубаво да се събуждат мислите, и чувствата, и идеите... Нека заедно да помислим защо равенството не е равенство!
  9. Да сте чували за държавни образователни изисквания? Там са и целите, и средствата. Не че съм против проектите, напротив, участваме и то успешно. Но за да се реализира твоето предложение, МОН ще трябва да се преструкторира в "тръжна агенция" или нещо от този сорт. А МОН не желае реформи. МОН иска учителите да се реформират, а те като благодетели да отпускат по трошица за по-реформиралите се. Започвам да издребнявам, по-добре да видим как са се отнасяли към образованието в началото на миналия век: "Допреди войната образованието и възпитанието в нашите училища бе насочено към едно планомерно и системно развитие всред учащата се младеж на национални и отечествени добродетели, от една страна, и на граждански и културни, от друга. Любов и почит към старинно българското, благоговение пред дейците и строителите на нашето национално верую, старание и съревнование към доброто и хубавото, увлечение към идеалното – бяха мили, симпатични явления, които със своята същност трогваха и правеха живота приятен, съдържателен и високо осмислен. Тия добродетели, насаждани в душите на поколения в продължение на цели десетилетия, бидоха разклатени от отрицателните резултати на войната, преди всичко в самото общество, а оттам – и отражението на отрицателните прояви всред учащата се младеж. Последната се увлече по всекидневното, забавителното и лекото в живота; волност, безгрижие и лекомислие обладаха душите им и лека-полека тя се отдалечи от ценното и същественото в живота и миналото. А в полумрака на нашето минало се откриват големите фигури на редица велики българи, които с необикновеното увлечение и с една завидна самопожертвователност са служили на своя народ; които не са пожалили ни сила, ни младост, за да положат основите на нашия културен и политически живот. От Паисия насам до наши дни се редят светлите и лъчезарни образи на големи културно-обществени дейци, далечни и близки строители на съвременна България." Стоян Омарчевски, 1922г.
  10. Max-и, това е изход, но не е спасение. Има предложение: " В бюджета за 2008 правителството планира 4.2% от БВП за образование и 0.4% за наука. Европейският съюз препоръчва минимум 5% и 1%, съответно. Румъния ще отдели 6% за образование. С този проект управляващите продължават разрухата в образованието. Крайно време е да заявим и нашето виждане за бъдещето на България. Настояваме: 5% за образование и 0.8% за наука още в бюджет 2008! По инициатива на студенти, преподаватели и служители от ФМИ, Богословски, Химически, Физически факултети на СУ, на учителски и граждански движения, се организира ОГНЕНО ШЕСТВИЕ в навечерието на деня на Народните будители под лозунга ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА -- НАЦИОНАЛЕН ПРИОРИТЕТ! Шествието ще започне в 18:00 от НДК, по Витошка и цар Освободител, до площад "Св. Александър Невски". Получено е разрешение от общината. Сборен пункт: НДК, 18:00. ДА СЕ ИЗПРАВИМ СРЕЩУ БЕЗПРОСВЕТНОТО ЗЛО! Да отделим 1 час от живота си за нещо достойно, да излезем заедно -- учители и студенти, преподаватели и учени, служители и родители, граждани. Да излезем като на празник -- с децата си и семействата си, с приятели, за да изгрее отново надеждата над България. " Виждаш ли, някои вярват, че има надежда. А някои ..... ще бягат. След като са се окъкали. За съжаление тези, които се омазаха, пак искат да са герои и победители.
  11. Ще ти кажа, то вече е измислено: Във всеки по-голям град има инспекторат, има департамент за усъвършенстване на учители, има студенти, които имат държавни практики- филологии и всички други природо-математически профили, има и скоро пенсионирани учители, има и академични преподаватели; мисля, че те няма да откажат пари. Локаутът не е решение. Max_Payne, сигурен ли си, че не си кьорав? Не виждаш злото? По-лошо е от цунами, от холера, от тиф... Прогледни, човече, помисли за децата. Mod.Edit by kokomil - Правила за ползване на форумите -
  12. Тук, не си прав - бат Бойко не е отговорен за колапса в преговорите. Какво мисля аз: неразбирателството и различните други искания, освен заплатите, предположиха този колапс. Бяха се надигнали гласове, че училищата са само третостепенни разпоредители - е, сега ни предложиха по най-кофтия начин да станем второстепенни, което предполага съкращения на колеги и увеличаване на броя на паралелките. Та защо мислиш, че бат Бойко е виновен? Аз мисля, че синдикатите са истинските виновници за целокупния ад, в който хвърлиха учителите. И сега мога само да предложа - вместо масови отставки - масови протести пред синдикатите! След малко ще се размечтаетаете за някои пролетарски лидери в годините от 1954
  13. Здравейте форумци, бях престанала да пиша, защо вече се повтаряме всички, но въпреки всичко не мога да избягам от мислите си. Знаете ли, какво ми се върти в главата - стачката на учителите е премислена от някой доста умен стратег и то защо? - защото всички партии вече износиха себе си, идеите си; защото никоя от тях не може да се наложи с нови идеи, виждания и реализации. Та значи, (незнам коя партия или партии) използват социалното недоволство на най-обвързаната с всички обществени нива- прослойка:учителството, но го направи доста сполучливо! Направо са смешни договореностите в споразумението (хайде - проекто-), единствено, което подкрепям е началната заплата на младите учители и заявяването на частните уроци. Смешно е педагогическия съвет да гласува заплати - та вие били ли сте на съвет? - като в народното събрание, както гласуваха да идват/не пак от Турция избиратели - така е и на педагогически съвет? Кой ще определя заплати - директор и профсъюзи (предпартия) - пак е смешно, не - просто е жалко и страшно! И кой е доволен - тези, които искат да се пенсионират с университетското си образование. Днес случайно гледах "Сеизмограф" - там повториха едни мои мисли -"стачкуват учители, които са посредствени; не желаят да се развиват, не учат" Не ми говорете, че всичко се заплаща - да заплаща се, но и се връща; не ми правете дребни бакалски сметки за проценти - интелекта не се измерва с пари; И ще ми са да кажа - ако синдикатите са качествени, защо не предвиждат икономическия срив на учителите и не разработят нова съвременна стратегия за изразяване на протести и искания: часове и излизане на площадите, поетапна и почасова стачка и ред по-съвременни и също толкова ефективни действия? заящо чакат до последния момент? Задавам въпроси, на които и аз нямам отговори - но това, което става не е урок по гражданско общество, а урок по гражданско неподчинение. Учениците се учат от учителите - сега и те стачкуват против матурите, защото така им е по-лесно да избягат от отговорността и посилността на изпитите си. Е, още много има за говорене - но да си кажем честно - стачката обслужи някои (защото идваха и в моето у-ще) и "постигна" само инфлационния процент, полагащ се на всички граждани - 80 лв. Няма кариерно развитие - има партиен профсъюз, но може би това беше целта на главните герои?
  14. Докато стачкуваме да свършим нещо, което не е за този форум, но пък някой може да помогне. Не мога да намеря в сайта на министерството къде да си регистрирам Office 2007 за да ми се даде ключ.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...