Премини към съдържанието

indiva

Потребител
  • Публикации

    15
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за indiva

  • Титла
    Потребител

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Варна

Контакти

  • Интернет сайт
    http://panagonov.ivodi.eu/index.html
  1. 2.1 Писането на български език с кирилица е задължително. Теми и съобщения, написани на латиница или само с главни букви, се изтриват без предупреждение.
  2. Наистина, ко­ гато фалшификаторът създава напълно самостоятелно ново произведение в стила на даден автор, практически се превръща самият в творец и създател на художестве­ ни ценности, но тяхната реална естетическа стойност в същност е равна на нула, тъй като в действителност те представляват само опит за изкуствено вживяване в чуждо светоусещане или направо в целия дух на отдав­ на отминала епоха. . С удоволствие прочетох статиятя в сп."Космос",тя отговаря на въпросът с този цитат по-горе.Само,че в този случай с тази картина авторът се изживява като Шишкин.Въпреки това се радвам,че има така надарени художници-които чрез такива опити опитват да се мерят с великите.Това също не е за пренебрегване!...А господинът който се намесва по нагоре в темата (д-р Злобил-Ангелско Сърце),явно се мисли за най умният на света да вземе да си смени ника,че не му отива на Злобата която лъха от него.Няма нищо ангелско в душата ти д-р Злобил!!!
  3. Добре,сега нямям много време да ти отговоря-понеже имам среща след 10 мин. Ще ти разкажа утре повече неща-дано не ги знаеш,че си голям всезнайко Им един Спас Спасов-акварелист много кадърно момче отивам при него да си купя някое акварелче-ако не си го чувал маркирай тук аз ще ти го представя утре .......Утре вече е днес,но като прочетох злобните ти вметки към мен в другият форум реших да не те облагородявам с нови знания-смени си ника на д-р Злобил (повече ще ти отива отколкото Ангелско сърце)!!!
  4. Според теб това майсторски фалшификат ли е,как го преценяваш?......
  5. Росен Кръстев: 1965: Роден в гр. Дряново, България 1979 – 1984: Художествена гимназия Цанко Лавренов, Пловдив, България 1986 – 1991: Факултет по Изобразително изкуство, ВТУ Св. Св. Кирил и Методий, Велико Търново, България, магистърска степен Живопис
  6. indiva

    Да говорим за картини

    Тука уцели десяткятя,много смислен сюжет много е добра
  7. Всеки прави правописни грешки,твоите са малко ПОСТНИ-като си прочетеш отново написаното ще ги забележиш.Не ми пробутвай това за ЕлГреко,не бях го чувал в интерес на истината.А материала който си препратил,бях го прочел-изказах си моето мнение а то те подразни И самоуките художници също са художници,какъвто ти явно не си.Познавам много академични художници които сами признават,че академията се опитва да те вкара в определени канони и е трудно да се отърсиш от налаганото там и да изплува твоето виждане.А самодейците показват нещата както ги усещат и затова има много оценени таланти,които никога не са стъпвали в худ.академия.Това не им пречи да са добри художници САМОДЕЙЦИ.Язвителното ти мнение към тях показва,че си Много тясно скроен-критик.След като не ти харесва темата пиши на модератора да я обобщи където иска-по добре така отколкото да ми пишеш тук само ти и само с нарицателни. Дали някой ти четка зъбите преди да се изказваш?
  8. indiva

    Да говорим за картини

    Малко да ви отклоня от Репин може ли, Е.Адамов руски съвременник-как виждате картината-на мене вече ми се ходи на риболов като я видях
  9. Занков е повече склуптурист отколкото художник-дори картините му са нарисувани склуптури,мисля че по добре да прави склуптури отколкото да се мъчи да ги рисува.Той е просто много добър в склуптурите-това че е скандален не го прави добър художник.Художникът се отдава само на рисуване,ако ще дори само на коне,като Николай Донков например: http://alpharadio.m-sat.bg/news.php?mn=3&a...3&nid=32361
  10. Лодките са нарисувани в с Казашко -Варненско там е все още девственно,но има проект да местят пристанище Варна точно там-може би иска да запечата този девствен спомен за поколенията Не е илюзия на цветния шум-картината е пед мен,точно така изглежда-великолепна е-има малко шум но не променя колорита ще показвам много друи художници -започнах с Ан Панагонов-ето например това е друг какво ще кажете-начален стадий на рисуване маслени бои?Избрал е да пресъздаде картина на Поленов-а той има доста сложен колорит,но все пак много смело начало мисля че има дарба това е добро начало за начинаещ.Мнения?
  11. Това вече не е импресия
  12. indiva

    Да говорим за картини

    Това което гледам е прекрасно а това което ще ти покажа е превъзходно-български съвременен художник-кой ли е той,ти ми кажи.Ако незнаеш питай,,, Ето отговор на твоята зелена вълна.Бурно море-бурно небе-бурни страсти Бурното море беше за теб А ето такива приятни леко розовеещи вълни в мъглата допадат ли ви?
  13. indiva

    Да говорим за картини

    Защо ти е Ермитажа когато тук и сега имаме художници на същото ниво-Защо ли не ги забелязваме,ето ти пример:Анатолий Панагонов-Варненец Знаете ли кой български художник -съвременник-рисува само коне? Николай Д....в този кон на тази картина е добър-но трябва да видите конете на Ники Донков и ще разберете колко красиво нещо е конят.
  14. Анатолий Панагонов - казват,че това е един от най добрите съвременни маринисти в България? Но освен морета съм виждал много негови платна-стари къщи,манастири,горски пейзажи и много други сюжети,които са на световно ниво.Картините му са пълни с настроение,дали в динамичното ни ежедневие ние не пропускаме да оценим най талантливите ни художници.Трябва ли да чакаме следващото поколение да казва-Той беше най добрия но неоценен във времето си! Да разгледаме сега неговите картини и да кажем нашето мнение Сега,....
  15. Пазарът на изкуство у нас е стихиен, спорадичен и твърде много подвластен на сивата икономика. За радост не живеем в Русия, където нерядко се наблюдава пряк диктат и цензура – разтурят се цели изложби, художници влизат в изправителни заведения и т.н. Тук обаче никой не може да диктува пазара и цените, въпреки че може да се говори за известно икономическо влияние, с цел да се подсили присъствието на определени имена в публичното пространство – най-вече в медиите. БГ художникът все още не умее да се презентира сам, често дори автобиографията си не може да напише, живеем в пионерски времена, които обаче могат да продължат и още 50 г. при тази инерция. И понеже все пак пазар за изобразително изкуство има, може би нещо трябва да се уточни. А именно, че този т.нар. пазар включва предимно и единствено кавалетните форми на традиционните жанрове и на практика напълно изключва съвременни проявления на визуалното изкуство, свързани с високите технологии и дори отдавна влезли в музеите по света проявления като пърформънс, инсталация и т.н. В този контекст рядкост са галерии, които се грижат за запълването на тези бели петна”неконвенционалното” съвременно изкуство. Спорадични изложби се правят и в художествени музеи , но като че ли това е всичко. Тук би могло да настъпи допълнително объркване и заради различната употреба на термина ”съвременно изкуство” уточнявам, че според едни изкуствоведи това е изкуството на нашия век, което използва новите технологии, включва обекти, видеоарт, инсталации, пърформънси и т.н. Според други теоретици съвременното изкуство е всичко, което се създава към днешния ден и затова те предпочитат да използват разграничението между пластични изкуства (използващи традиционните техники) и визуални изкуства (използващи хай технологиите). Така или иначе съвременното изкуство трябва да е адекватно на времето, в което живеем и като изразни средства и като послание. Пазар за така разбираните визуални изкуства в България в момента няма. Първо, защото авторите са предимно млади творци, които тепърва се налагат и второ, защото тяхната продукция би била обект на интерес преди всичко от страна на сериозни колекционери, музеи, галерии и фондации, все играчи, които просто липсват на пазара на изкуство у нас. Поради това и проявите от такъв характер в някои галерии у нас са абсолютно некомерсиални, а рискът при организирането им е предимно от емоционален характер. В повечето случаи авторите са особняци, имат затруднено ежедневие и социална неадекватност. И само един малък пример: в Западна Европа едно 3-минутно видео на относително известен артист може да се купи за 300 или за 1300 евро. Разбира се, в големи и престижни галерии там има място и за български художници, които в повечето случаи са слабо познати в родината си. Такива автори са например един Недко Солаков и един Лъчезар Бояджиев. Иначе салонът на галерията е място най-вече за ценители на изкуствата. Минималистични творби могат да се закупят на цена от 300 до 1000 евро, но, това, разбира се, не е широко контактно изкуство. Работи (50х50) на Иван Пръмов вървят за 300 – 400 евро. Търсен художник е и Станислав Памукчиев или един Милко Божков например. По-малоформатните работи на Божков вървят от порядъка на 300 – 400 евро. Абстрактната живопис на софиянеца Борис Колев се продава спокойно за 500 – 600 евро. Има жестока спекулация с цените – в една галерия художникът предлага на една цена, в друга – на съвсем различна, трета – в ателието си, и т.н. Няма работещ механизъм – нито икономически, нито юридически, който да регламентира този пазар, който в голямата си част функционира на тъмно, в сивата икономика. Не бива да забравяме обаче и че художественото произведение не е като другите стоки и цената му зависи от много комплексни фактори – история на самото произведение (на създаването или на рецепцията му), наличието или не на подпис на автора, биография на автора, в това число къде е излагал, какви награди има и т.н. Тук ви показвам ебългарски художник от Варна,имам много картини по стените-но винаги когато ми идват гости харесват тази картина на Анатолий Панагонов.Интересното е че когато я видях за първи път разбрах,че ще я купя,вече съм горд собственик на тази превъзходна творба 35х40 см маслени бои-платно.....Споделете вашето разбиране към съвременните български творци,изкажете своето мнение или покажете вашите творби ако сте творец-Ако ли те дори и да са чужди покажете ги щом ви се харесват,,,,,
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.