Премини към съдържанието

Vigo_M

Потребител
  • Публикации

    176
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

69 Много добра репутация

Всичко за Vigo_M

  • Титла
    Почетен потребител

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Не търси логика в нисък и среден клас инверторни климатизатори със седни минимуми. Винаги когато стартира един киматизатор има режим на достигане на заданието - температурата, когато е преоразмерен, достигайки температурата бързо на високи обороти - демек чувайки го, той той вместо да се кротне ще спре, поради естеството на инверторната технология и погрешното изчисление и най-вече собствената грешка на притежателя, който въпреки съветите си е сложил по-мощна машина от необходимото. Имай предвид, че при работа в режим ON/OFF почти сигурно ще се появи и "пукане" заради резките температурни разлики в пластмасите на вътрешното тяло, а вероятно и в топлообменника, лекува се, но е много, много по-неприятно и дразнещо от фученето на турбината на средни и високи обороти, което също ще се случва. Сам разбираш, че когато сбъркаш и сложиш неподходяща машина, после самият ти ще страдаш, надявам се. Тихички и незабележими са хиперинверторните клими от висок клас, говорим за цени от 2500 нагоре. След като не ти се дават, а и за охлаждане за мен просто не е нужно, то и цитираните в предния ми пост MHI ZS-S и ZSP-W не биха се чули, че ги има в помещението, НО -> при правилен монтаж и добро оразмеряване. В климатичната техника, това е най-важното за да го има комфорта - демек тишината и доброто КПД. След като всичко ти е ок, според твоите думи, викни си майстор/фирма, която ще ти го монтира и поеме гаранцията и обсъди с него нещата, демек мощността на бъдещата ти машина, никой майстор няма интерес да хвърчи често до клиента без реален проблем и така да губи пари от монтажи и продажби. Успех!
  2. MHI SRK/SRC серия ZS-S или наследникът на фреон R32 -> SRK/SRC серия ZSP-W, ако искаш тишина, тези са тихи и масово се взимат за спални в средния клас. Но шумът е субективно понятие, а това дали ще те отоплява и как точно ще го върши един инверторен климатизатор зависи освен от кубатурата и от изложението на помещението и най-вече от топлозагубите. Което може да стане ясно на специалист при оглед на място. Не казваш дали ще е за отопление, дали имаш съседи отдолу, отгоре, изолация, дограмата дали е от по-съвременните, площта й, изложението на жилището, все важни неща. Дори точно кубатурата така извадена от контекст за мен не е фактор преди да станат ясни другите неща. За охлаждане, всички охлаждат, и евтин би свършил работа да те хлади. Затова говоря за отопление, ако ще се топлиш на него, тогава давай повече пари, иначе и машина до 1000лв. ще те хлади в тези 50 кубика. Инверторът работи комфортно само, ако е сметнат правилно спрямо помещението, погрешно мислиш, че по-голяма от необходимото машина ще ти е тиха - напротив. Преоразмерената машина би била по-шумна, защото ще работи като конвенционална - като духалка форсирайки високи обороти на турбината и изключвайки поради достигане на зададената температура тоест режим ОN/OFF, което е далеч от тишината, която желаеш. Прочети малко повече за начина на работа на инверторните машини, защото и висок клас като го задушиш в малка стая и ще прави ветрилник и ще си го чуваш доволно. За Русе не мога да ти препоръчам човек, но ако именно там ще взимаш киматик и то за отопление, не гледай тишината, а това да топли, да не губи двойно номинала си при отрицателни темпертури, да има що-годе нормален дефрост режим, такова нещо търси по-скоро при Fujitsu/General/Fuji серии -> LMC, LUC, LTC не, че нямат кусури, но е по-вероятно да издържат на климата при теб. Бих споменал за LUC/LTC предния повдигащ се панел като възможен източник на ядове, едно, че иска повече от 20см разстояние от тавана при монтаж, друго е и излишното усложнение. Аз обичам по-простите неща, като вътрешните на LMC или дори LLC, които пък имат други косури - шумни външни тела при определени условия... Иначе са добри, топлещи машини за парите си.
  3. Аз спирам да пиша в темата, няма смисъл, успех с продажбите, най искрено го желая.
  4. На отопление всички климатици духат надолу, толкоз!
  5. И какво правим като топли/изстудява себе си и не постига зададените температури с тая "щора", която ще прави така характерният за "задушено" вътрешно тяло - въздушен джоб? Климатикът трябва да е монтиран правилно според инструкциите заложени от производителя и да се ползва правилно пак според тях, ако това пречи на комфорта или дори здравето - помещението трябва да се охлажда или отоплява по друг начин... Колкото да конкретните щори/жалузи и там както ги наричат, временно решение, което може да спаси положението за малко докъто се намери подходящо място на самия климатик или се пренареди помещението така, че да няма дискомфорт на ползвателя при нормална екплоатация на машината. Разбира се всичко това много зависи от това къде е разположен температурният датчик на вътрешното тяло, дали конкретната машина има възможност да синхронизира показанията с дистанционното или ще си отчита духането около себе си. Модване с изместване или шунтиране на датчика също е вариант, но навлизаме в много специфични случаи, а и гаранцията би отпаднала, ако машината е гаранционна.
  6. Vigo_M

    Търся: дънна платка за Lenovo

    Най-добре е дъно с вградено видео за да не бере ядове с "външно", вероятно "препечено" за да се продаде, а пък мъртвороденото с 840М не ми се и коментира! Авторе, поръчвай от продавач с добра репутация, че да не останеш на "плюс" с още една не работеща платка.
  7. Сега отново прочетох първия пост... кучето е заровено в първоначалната диагноза "не е можел да стартира"... Ако има констативен протокол от ремонта, дай една снимка да го видим. Не мога да ти препоръчам сервиз или майстор около теб, за съжаление, нека някой друг от форума да се включи, ако може да помогне...
  8. Vigo_M

    Дъно Asus p5b и PCI-Express 3.0

    Ще работи спъната, ако и да е "слаба", иначе не би трябвало да не запали, ако ще я взимаш нова, по-добре пенсионирай старчето. Тия дъна дуеха кондензатори около мосфетите и цъфтяха бързо, що ли си мисля, че може да не ти е прблемът във видео картата...
  9. Vigo_M

    Въпрос за стария ми комп

    Aко авторът мисли, че тази антика ще върши някаква по-различна работа от пищеща машина или да ирае карти на него, значи яко се лъже. Машината е слаба за съвременни задачи, не си заслужава да се ъпгрейдва, освен, ако не е се прави с цел хоби - експеримент, тогава кеф-цена няма дето се вика. И какъв Windows 10 - това чудо ще търкаля горе-долу Windows XP и дотам, някоя лека Linux дистрибуция също е опция, дори с 2GB памет, обаче, няма да става адекватно дори за браузване в мрежата, предвид тежките съвременни сайтове, хеле пък за гледане на видео и т.н. Батерията за дънната платка е стандартна, т.нар. "бутонна", модел - CR2032 и може да се намери за 1-2 лева почти навсякъде, дори на касите в хранителен магазин.
  10. Зареди батерията с твоя захранващ адаптор в неговия лаптоп, ако няма проблем, значи проблемът е в зарядно - менте както е споменал правилно @Profruit . Ако обаче не започне зареждане, значи проблемът е в дънната платка на лаптопа, отстраним е - в общия случай това е интегралът отговарящ за управлението на захранването - чарджър процесорът, който се заменя относително лесно от грамотен хардурен специалист и лаптопът отново ще работи правилно. Разбира се винаги има вероятност подобни признаци да са индикация за отиващ си чипсет/и, което е дегенаративен, необратим процес за съжаление. Действай и изкючвай заподозрените поетапно. Иначе Dell Latitude D620 & D630 са общо взето корави машинки, неубиваеми, ремонтът или инвестицията в оригинален, макар и втора ръка консуметив като захранване си заслужават. Естествено в рамките на разумното и съобразно степента на повреда. Ако си отива чипсетът, на практика свясто дъно не се намира, а смяна на чипсет и вероятно видео карта си е оувъркил като цена спрямо нещо друго втора ръка, но това е най-негативната прогноза разбира се. Не е задължително да сте каръци.
  11. Аз съм му писал и на лично, но за да не седи на студено тръгва от LLC на Fujitsu - General като най-бюджетен изпитан в годините от "цепеницте" на фреон R410A, които със сигурност топлят при минусови температури при варианта с 2 в споменатия бюджет. Две 9-тки би трябвало да му свършат работа, макар, че бих се застраховал в неговия случай заради високия таван и дограмата с 12-ски. При "пакетна" цена би трябвало всяка една уважаваща себе си фирма да му направи отстъпка и да влезе в бюджета. Късмет! Имам много добри впечатления от 12KMTA на R32 при приятел, вече изкара 1 зима, топли повече от добре 14квадрата стайче, там даже е доста преоразмерен и работи като конвенционалка - ON/OFF, което не пречи на собственика, на мен лично не ми е конфортно, ветрилника е голям. Видял съм го и в 20-се квадрата хол там също топли зверски добре, но принципно не харесвам новия фреон, а и се разбра, че ще го сменят догодина... Иначе в такива малки помещения 12-14 квадрата, особено спални най-доказан и комфортен откъм тишина, цена и ефективност е средният клас ZS-S на Mitsubishi Heavy, но вече говорим за други пари... 20ZS-S ще пасне идеално в едното, в другото 25 (7-ца и 9-тка).
  12. По TR-069 автоматично с всяка аутентикация на модема се генерира нова парола. Това, което са ти казали, не е универсална парола, а тази за конкретната сесия. Ресетнеш ли го или изключиш ли телефонния кабел при следващо закачане ще се налее нова парола. Дефолт паролата не е по-различна от тази от на HG532e да речем след хард ресет от малкото вградено копченце, но отново както и при него при аутентификация се налива нова парола от сървъра. ISP-то ти притежава този модем и се предполага, че не искат да ровиш и човъркаш по него, отделен въпрос е, ако си закупиш твой при човешки разговор с техническия отдел дали няма да ти настроят твоето устройство, нищо не пречи да питаш, така или иначе ги достъпват по Telnet.
  13. Аз пък казвам, че предвид данните, които предоставя на час по лъжичка - всичко си е ок с услугата за, която си плаща авторът на темата. Авторе, хвани го снимай тоя "маршрутизатор", като те мързи да видиш модела на етикета за да стане ясно поне какъв е този модем, защото за ADSL твоята си добра скорост, дори са ти пуснали гювеч отгоре предвид условията по договора, предполагам, че това е максимумът на линията. ;)
  14. В това изречение се съдържа отговорът на проблема. То по-добре като ще слагат сапунерки да са Netis, те поне имат по-актуални Firmware, но като цяло дай някой лев за поне TP-LINK TL-WR841N, че да ти е по-мирна главата.
  15. Kaто начало махни WPS -> чекни Disable WPS и запази настройките, ще поиска рестарт, рестартирай. иначе всеки с подходящ софтуер ще ти "хаква" паролата, ако си пуснал тази функция. Филтриране по MAC се заобикаля лясно, с клониране на MAC-а, така, че тоя "пъпчивко" (най-вероятно) дето те тормози, едва ли ще го затрудни това, по-добре заложи на достатъчно сложна парола със знаци, цифри и букви в нея с поне 30-се символа WPA2 АЕS криптиране. Кажи коя версия e твоят модел рутер, има достатъчно кадърен и актуален алтернативен софуер от фирмения на WR1043ND , който е ако не друго, то поне е по-трудно пробиваем за "съсед пъпчивец" когато е подходящо настроен разбира се. Това, че не знаеш език те оправдава до някъде, ако примерно знаеш руски, за някои версии има софтуер на този език да речем, а и за други. Общо взето без езици трудно ще се оправиш в дебрите в, които навлизаш, но затова е форумът - ще помагаме.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...