Премини към съдържанието

Митко Стефанов

Потребител
  • Публикации

    103
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Всичко за Митко Стефанов

  • Рожден ден 4.02.1994

Контакти

  • Skype
    stefanow_

Информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1974 прегледа на профила

Постижения на Митко Стефанов

Ентусиаст

Ентусиаст (6/21)

  • Посветен Рядка
  • Осем години във форума
  • Първа публикация
  • Сътрудник Рядка
  • Първа седмица

Нови значки

14

Репутация

  1. На мене пък 24 инча са ми добре Всеки с предпочитанията си .
  2. Няма смисъл . Утре им го връщам . Поне се разбрахме мирно и си стиснахме ръцете без кавги и разправии . Иначе днес ходих и до КЗП и до банката . До този който питаше за лизинга - пуска се молба за прекратяване (анулиране) . Фирмата и тя към тяхния кредитен представител и се прекратява и от тяхна страна . Не е сложно . Затова е този 14 дневен срок .
  3. Здравейте отново . Внасям малко яснота по случая . Говорих с магазина и се разбрахме да им върна монитора и да анулираме самият лизинг както си му е реда . Предложиха замяна с друг , но отказах поради страх , че може пак да стане така с тези пиксели . Просто не бих рискувал . Иначе евала им правя . Професионално отношение към клиента и добър тон . Дано всичко мине както трябва . Благодаря на всички които писаха и дадоха съвети ! Лек и спокоен ден !
  4. Мене и една банка . Имах подобен случай преди 1 година с едни мебели които бяха поръчани онлайн . Дойдоха скъсани и счупени/ударени . Тогава се разправяхме с фирмата и накрая се съгласиха да откажат договора като се обадиха и на банката да анулират лизинга . След няколко дни лизинга беше анулиран а аз им върнат нещата . Случая е подобен на сегашния , но не знаех с мониторите как стоят нещата . Всичко купувано досега ми е без проблеми . Проблема в цялата тази работа е , че трябва да се откаже до 14 дни . Явно просто не ми върви .. На изплащане .
  5. Утре ще им се обадя и ще им го кажа директно . Моя беше грешката днес .
  6. Разбрах какво искате да кажете . По-добре да се откажа от договора и да си го поръчам от друго място . Явно замяната ще стане дълга и широка . Благодаря много на всички отзовали се !
  7. Искам просто да ми го заменят . Няма да чакам 1 месец го отремонтират . Те даже не могат да го отремонтират . Ако ми откажат и кажат , че според производителя е нормално и е допустимо тогава им казвам , че ще го върна и да подадът и становище към кредитора , да анулира договора и готово . Пращам им го и поръчвам от друго място . Това мисля да направя .
  8. Какво да ме е страх . КЗП-то е на 10 минути от мене . Отивам и съм готов . Все пак им давам възможност да ми го заменят без караници и разправии . Те сами решават . Аз съм най-лесен !
  9. Поради причината , че старият е 75хз а този 144 хз . Все пак цъкам FPS игри . А старият acer го използвам като втори монитор сега . Не искам да намесвам магазина преди да са излезнали и съобщили официалното им становище . Ако откажат тогава ще кажа . И не за да ги злепоставя а да имат хората на предвид ако купуват от тях . Купувал съм други неща от тях и съм доволен попринцип . Твърде късно е . Вече сме говорили и т.н. . Да видим утре какво ще кажат ! И тогава ще реша какви действия да предприемам .
  10. Благодаря , попринцип монитора е чистак-барсак (както има един израз) . Даже все още пазя лепенките по рамките . Пазя опаковката , стиропора , вътре пликчетата , даже и опаковката с която беше опакован самият монитор (нещо като торбичка ама по-мека ) . Реално пазя абсолютно всичко . Може би единственото скъсано пликче е това за зарядното за контакта ама то няма как да го отворя по друг начин . Така просто е запечатано . Благодаря . Ще изкачам утре отговора от сервиза . Ако откажат замяна ще сезирам КЗП . Не знам дали е проблем ама монитора е взет на лизинг . Аз говорих с тях ама те ме препратиха към сервиза им . Затова звъннах на тях . Утре като трябва ще звънна и на магазина им .
  11. Попринцип в гаранцията пише - Asus will provide the warranty service for your ASUS Product's TFT LCD screen only if there are at least : More than 3 bright dots or 5 dark spots from 0 to 36 months . Аз не разбирам много , но дисплеят е IPS а не TFT LCD . Може би аз бъркам някъде .
  12. Здравейте драги съфорумци . Имам един проблем при който не зная как да постъпя и какви са ми правата . Купих онлайн монитор Asus 144hz IPS , 1ms при който след 3-4 часа ползване забелязах , че има 2 умряли/стъкнати пиксела . Единият е зелен а другият червен . Единият е горе в ляво а другият долу . На различни редове/колони са . Пробвал съм със смяна на кабелите (HDMI/DP) , пробвал съм с използването на Jscreenfix и т.н. . Изобщо не се махат . Писал съм имейл и съм говорил с хората от сервизният им център и казаха , че утре ще ми се обадят поради причината , че са в малко намален състав и имейлът не са го проверили . Попринцип знам , че всеки производител има определен брой от умряли/стъкнати пиксела преди да бъде заменен . За мене не е нормално монитор за 430 лева да има такъв дефект . Използвам един 24 инча 75 хз , IPS монитор на Acer вече почти 3 години и нямам нито един умрял пиксел а се ползва всеки ден по 5-8 часа . Какви са ми правата в този случай ? Знам , че по закон всяко поръчка закупена онлайн в 14 дневен срок може да бъде върната без никакви обяснения , но когато има дефект (като моя) как стоят нещата ? Мога ли да предявявам претенции за замяна ? Реално монитора много си го харесвам ама тези 2 пиксела като знам , че са там и направо ми бъркат в мозъка ... и ме дразнят . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем ? Прилага линк със снимки по-долу - https://ibb.co/GFSHJPV https://ibb.co/qr64cQZ https://ibb.co/nb2w2hp https://ibb.co/pXp4X6b
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване