Премини към съдържанието

Itchy

Потребител
  • Публикации

    19
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Itchy

  • Титла
    Потребител
  1. ХайдукПикасо, благодаря, и аз съм на това мнение. Само дето не върши работа за 75-годишни хора. За тях ми беше питането, щото пък моя милост се занимава с тези непознати за тях неща. До сега дори и кабелна не мислех че им е необходима, но си го навих на пръста и търся вариант. Та и по най-първата причина си нямам и понятие от кабеларки. Пак моля, някой да сподели опит от обслужването на тези три. Щото може нещо да не е наред и сигурно ще си плащам такса (или ще си я платя предварително) и няма да намеря време да се разправям.
  2. Използвам темата за подобен въпрос. Интересувам се за София и за три кабелни оператора (мисля, че така се казва) заради новата телевизия Re:TV. Може и по нета в реално време, но това е за мен, а за пенсионерите у дома си трябва телевизия . Мисля, че Кейбълтел или ITV имат и пенсионерски такси, както и малки пакети, което ми се струва предимство. Разгледах им сайтовете, но не мога да се ориентирам. Интересува ме: прилично качество, сигурна услуга (да не си викаме), предимно БГ новинарски предавания, научно-популярни много и малко филми. Ако може и да има начин да забранявам някои к
  3. Хъм, има един сайт vizit-Vraza, но го пиша по спомен. Там са изброени отявлените врачани. Минах на бегом през списъка, но такова нещо не ми е направило впечатление. Обаче имам спомен, че по соц-време там е имало човек, ремонтирал и усъвършенствал разни разнебитени трактори и за това е бил "упътен" към лагер, не пионерски, естествено! Че задачите са странни е повече от очевАдно. Онази, за прешлена на динозавъра, може да бъде смислена, но когато става дума за влечуги и за вратните прешлени. Единият от тях определя движението ляво-дясно, а другият - горе-долу. Единият е атлас, а другият - еп
  4. Първо - имам проблем с "Отговор" и "Нов отговор" - дава ми нещо като цитат. Проработи по обичайния начин чак на "Бърз отговор". Това не беше по темата, просто съпътстващ проблем. По темата: Страхотни благодарности, че ни информираш за публикации на тема образование. Личното ми желание е това да е някак си обособено - нещо като отделна подтема. Не се интересувам сериозно, но от време на време нещо ме жегва и търся неформални мнения. Вече се ориентирах да търся по ника ти, но... може би има и по-бърз и лесен начин? В момента търся мнения по следната публикация: http://mediapool.bg/show/?
  5. Няма да кажа нещо ново, наистина съм песимистично настроена и не очаквам в Министерството да създадат нещо пълноценно работещо. На първо време ми идват две идеи: 1. При оценяване на учителите да участват родителите на обучаваните от тях деца. По възможност не като оценка за конкретен учител, а чрез анкети със "странични" въпроси. Например колко пари дават за допълнителни уроци по различните предмети. Или нещо от този сорт. За началната образователна степен това може и да не работи. 2. За гимназиалните и учителите от 5 до 7-ми/8-ми клас - да има статистика какъв е успехът на техните ученици
  6. Oops! Сега забелязах кои са модераторите на темата. Ако силните думи, които използвам, са дразнещото, извинявам се за думите, но не се отказвам от смисъла. Занапред ще се постарая да използвам по-"меки" формулировки.
  7. Първо, постът на Фифа е цитат от статия, а не коментар. Самата статия всъщност е някакъв коментар, при това от политолог, а не от педагог. И тъй, ще се закрият помощните училища, където било имало твърде много персонал, но ще се открият суматИ нови работни места, "по места" . Супер! Не разбирам това с какво ще помогне на истински нуждаещите се и как ще попречи на фалшивите да се възползват от липсата на контрол! После, малко аритметика: затворени са 10 помощни училища, а са създадени 28 ресурсни центъра. Назначени са 670 нови специалиста! Иначе помощните училища били излизали "златни" на
  8. Независимо дали децата имат физически или умствени увреждания, те НЕ СА в равностойно положение, та да се поставят "на равно". За да има успешна интеграция са необходими много неща. Дори зрели хора трудно успяват (и от страна на здравите, и от страна на болните). В случая става дума за ДЕЦА - човечета, които се развиват. При това много неравномерно. Болните и инвалидите имат допълнителни трудности. За да ги преодолеят, те имат нужда от специална и компетентна помощ. При това редовно и постоянно. Дадох пример с умствено изоставащите съвсем умишлено - точно там се прави разликата "не иска" и "н
  9. Егати идиотията - да закриеш училища, в които се предлага специализирано обучение и да се опитваш да постигнеш същото със сто пъти повече маймуни! Това е абсурд. В помощните училища наистина има хора със специални нужди. Те не биха могли да се приспособят в училище за здрави деца. Ни виждам как тези деца ще могат да учат наравно със здравите. Помислете само за деца със зрителни или слухови проблеми... Още нямаме улици и транспорт за инвалиди, министърът решил да ги постави в "равни условия". По-лесно е да има ясни критерии кои деца да се обучават в специализирани училища, а най-вече да се
  10. Нещо като "турлю гювеч" се получава с умен, възпитан, образован, съпричастен. За сега махам "менте" дипломи и претенции. Общо взето интелигентността (умът) и емфатичността (чувствителност, съпричастност) са характеристики на психиката, човешката. Образованието и възпитанието се придобиват с времето и доразвиват тези психични способности. Опити и критерии за измерването им има, но не са така точни, както при физичните величини. Това са IQ и EQ тестовете. Като намесим и имитациите на образованост и възпитаност, става сложно. Идеята ми е, че хората трябва да си "подхождат", а наистина е тру
  11. 10^ Мани, мани... И това е в кварталното кафене - чисто от към навлеци!!! Само на 100-на метра от дома. Една бира след работа, две-три приказки с приятели от детството... И хоп - таз изцепка. Още не мога да го проумея. И да го преглътна.
  12. Гласувам за Casio-то! По две причини: 1. Имам Casio от ХХ-найсе години и все още работи с фабричната си батерийка! Още в началото установих, че има проблем с ключето ON/OFF и на практика не го изключвам. Пил е разредена солна киселина, сода и Кока-кола ! Все още работи без грешка! 2. Касиото има по-малко функции, но е по-скъп. Вероятно работи по-добре, или е по-истинско производство, дори и евентуално да е китайско. Провери какви са гаранционните срокове. Те са по-информативни от цената. Понякога има изкуствено надуване на цени, но едва ли някой ще си сложи таралеж в гащите с дълга
  13. Айде, и аз да си поръся главата с пепел Имам предвид средата, от която произлизат (детското семейство) и след това средата, в която се реализират. При второто си доста прав. Образованието има няколко страни, зависи от къде ще го подхванем. Една от тях е конкретното знание и е свързано със спецификата на професията. Другото е умението за усвояване/овладяване на знания. Втората страна е по-важната и по-обща. Подобно е разбирането ми за "нтереси" - нямам предвид само интереса, който клати феса. Освен от професията си, много хора се интересуват и от други неща , нали. Те могат да бъдат и "с
  14. ОП-ПА! Точно първото мнение в темата е обратно на твоето твърдение - жената се е чувствала по-необразована и е започнала да полага усилия да промени своето състояние. Дали това е било истинският проблем, не се знае. Нито дали тя е избрала верния път за промяна. Имам доста резерви към така наречените "курсове" и мисля, че повечето от тях имат за цел печелене на пари, а не даване на знания. Също така имам и резерви спрямо "интелигентността" на офицерите. Работила съм в такава среда, а наскоро попаднах и на тест за интелигентност, предназначен за офицери. Това в голяма степен подкрепя съмнения
  15. Хм, дипломата и цензът в никакъв случай не са гаранция за образованост. А когато този/тази с по-висок ценз започне да обвинява партньора си, става "Пази Боже сляпо да прогледа". Нали самият той/тя е правил избора си?! От друга страна, когато човек излезе от средата си (колежанска, университетска) много трудно намира подходящ партньор. Това е личен опит. От тогава всяка проба (връзка, приятелство) завършвам с 3xEsc и Ctrl+Z . Не мога да кажа, че са ми били глупави приятелите, но има ниво, на което не се разбираме - говорим на различен език. Има разлика дори в това, дали образованието е хумани
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване