Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Сериозен проблем с интернет достъпа


Препоръчан отговор


От днес интернета ми започна да спира сам, менюто изгубва синия си цвят, плейърите спират да възпроизвейжат песни и филми. Опитвам се отново да се свържа с интернета чрез иконата, но като цъкна да я отворя и ми излиза прозорец за по- малко от секунда и нищо не става, след 20-30 мин се оправя всичко(влизах в банята и видях, че нета спря и менюто... и като се върнах се беше оправило.) И всичко това става през 30-40 минути. Ето логовете :

Malwarebytes' Anti-Malware 1.41

Версия на базата от данни: 3123

Windows 5.1.2600 Service Pack 3

08.11.2009 г. 17:41:00

mbam-log-2009-11-08 (17-40-58).txt

Тип сканиране: Пълно сканиране (C:\|D:\|E:\|F:\|)

Сканирани обекти: 201389

Изминало време: 59 minute(s), 35 second(s)

Заразени процеси в паметта: 0

Заразени модули в паметта: 0

Заразени ключове в регистратурата: 0

Заразени стойности в регистратурата: 0

Заразени информационни обекти в регистратурата: 2

Заразени папки: 0

Заразени файлове: 0

Заразени процеси в паметта:

(Не бяха открити заплахи)

Заразени модули в паметта:

(Не бяха открити заплахи)

Заразени ключове в регистратурата:

(Не бяха открити заплахи)

Заразени стойности в регистратурата:

(Не бяха открити заплахи)

Заразени информационни обекти в регистратурата:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.

Заразени папки:

(Не бяха открити заплахи)

Заразени файлове:

(Не бяха открити заплахи)

Hijack

E:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

E:\WINDOWS\system32\svchost.exe

E:\WINDOWS\System32\svchost.exe

E:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

E:\WINDOWS\Explorer.EXE

E:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

E:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe

E:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

E:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FirewallGUI.exe

E:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe

E:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe

E:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

E:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe

E:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe

E:\Program Files\McAfee Security Scan\1.0.150\SSScheduler.exe

E:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe

E:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FWService.exe

E:\Program Files\JetAudio\jetAudio.exe

E:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\update.exe

E:\Program Files\Opera\opera.exe

E:\Documents and Settings\KaratisTAAA\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://eu.ask.com?o=15161&l=dis

O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - E:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - E:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - E:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll

O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - E:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll

O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - E:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll

O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - E:\Program Files\Ask.com\GenericAskToolbar.dll

O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - E:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll

O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [00PCTFW] "E:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FirewallGUI.exe" -s

O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "E:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min

O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "E:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript

O4 - HKCU\..\Run: [skype] "E:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] E:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "E:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe"

O4 - HKCU\..\Run: [swg] "E:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"

O4 - Global Startup: McAfee Security Scan.lnk = ?

O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - E:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - E:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - E:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - E:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - E:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.ad...Plus/1.6/gp.cab

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{873244CA-4104-4C31-BF26-67076C096392}: NameServer = 84.22.28.65

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{EA70BF69-8D75-4C92-AB92-CF9CBB444A07}: NameServer = 212.116.131.21 84.22.2.62

O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - E:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL

O23 - Service: Avira AntiVir Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira GmbH - E:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe

O23 - Service: Avira AntiVir Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - E:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe

O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - E:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe

O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - E:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe

O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - E:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe

O23 - Service: PC Tools Firewall Plus (PCToolsFirewallPlus) - PC Tools - E:\Program Files\PC Tools Firewall Plus\FWService.exe

--

End of file - 4839 bytes

Редактирано от capnemo (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте отново karatista_cs_maniaka, :hush:

СТЪПКА 1

Сега, изтегли ATF Cleaner

Запази го на десктопа.

  • Кликни два пъти върху ATF-Cleaner.exe , за да стартираш програмата.
  • Кликни на Select All, който се намира в най-долната част на списъка. (Само премахни отметката пред Prefetch).
  • Кликни на бутона Empty Selected

Ако използваш браузъра Mozilla Firefox, направи следното:

  • Кликни върху Firefox, който се намира в началото и избери Select All от списъка.
  • Кликни на бутона Empty Selected.
  • Бележка: Ако искаш да съхраниш запазените пароли, кликни на No от новопоявилия се прозорец.

Ако използваш браузъра Opera, направи следното:

  • Кликни върху Opera който се намира в началото и избери Select All от списъка.
  • Кликни на бутона Empty Selected.
  • Бележка: Ако искаш да съхраниш запазените пароли, кликни на No от новопоявилия се прозорец.

Кликни на бутона Exit, който се намира в главното меню, за да затвориш програмата.

СТЪПКА 2

Изтегли DDS от тук.

Запази го на десктопа.

Изключи защитата в реално време на антивирусната си програма (ако е инсталирана такава).Накрая, стартирай инструмента.

  • Когато DDS приключи успешно анализа на системата ще отвори два лог файла.


  1. DDS.txt
  2. Attach.txt

  • Запази ги на десктопа и след това ги прикачи към следващия си пост.

СТЪПКА 3

Изтегли GMER и го разархивирай на десктопа.

Преди да сканираш се увери, че всички останали работещи програми в момента са изключени и антивирусния софтуер няма да предприема никакви действия по време на сканирането на Gmer. Не използвай компютъра си, докато трае сканирането.

Кликни два пъти пъти върху gmer.exe , за да стартираш програмата.

Тя ще направи начално сканиране за секунди. След като то приключи НЕ натискайте бутона Scan, а избери бутона Copy и постави съдържанието на лог файла в следващия си пост.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хммм би ли деинсталирал временно следните две програми:

PC Tools Firewall Plus 6.0

Hamachi 1.0.2.2

Ask Toolbar (тази нека да е за постоянно)...

Виж дали проблема остава. Ако да, направи следното:

1) Изтеглете: ESET Online Scanner

2) Стартирайте esetsmartinstaller_enu.exe

3) Сложете отметка на YES, I accept the Terms of Use и изберете Start

4) Скенерът ще започне да изтегля компонентите, които са му необходими.

5) Уверете се, че има отметки на следните редове, включително и тези от менюто Advanced Settings:


  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology

И накрая изберете Start

6) Скенерът ще започне да изтегля последните дефиниции.

7) След, като сканирането завърши изберете Finish.

8) Отидете в:

C:\Program Files\ESET\ESET Online Scanner

Отворете файла log.txt , копирайте съдържанието му и го поставете в следващия си пост тук.

Ако си знаете настройките за интернета, ви препоръчвам и временно да ги занулите с този инструмент: WinSock XP Fix

Стартирайте инструмента и натиснете Fix.

Рестартирайте машината.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
' date='08 ноември 2009 - 21:12 ' timestamp='1257707552' post='1553121']

Хммм би ли деинсталирал временно следните две програми:

PC Tools Firewall Plus 6.0

Hamachi 1.0.2.2

Ask Toolbar (тази нека да е за постоянно)...

Виж дали проблема остава. Ако да, направи следното:

1) Изтеглете: ESET Online Scanner

2) Стартирайте esetsmartinstaller_enu.exe

3) Сложете отметка на YES, I accept the Terms of Use и изберете Start

4) Скенерът ще започне да изтегля компонентите, които са му необходими.

5) Уверете се, че има отметки на следните редове, включително и тези от менюто Advanced Settings:


  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology

И накрая изберете Start

6) Скенерът ще започне да изтегля последните дефиниции.

7) След, като сканирането завърши изберете Finish.

8) Отидете в:

C:\Program Files\ESET\ESET Online Scanner

Отворете файла log.txt , копирайте съдържанието му и го поставете в следващия си пост тук.

Ако си знаете настройките за интернета, ви препоръчвам и временно да ги занулите с този инструмент: WinSock XP Fix

Стартирайте инструмента и натиснете Fix.

Рестартирайте машината.

Добре, благодаря.По- късно ще пиша какво става :mad:


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре, благодаря.По- късно ще пиша какво става :mad:

Последния инструмент го използвай само ако проблема остане и само ако си знаеш настройките за интернет достъпа. (говоря за WinSock XP Fix)

Аз излизам, но колегата ще се включи за да доуточните някои детаили.

Поздрави.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ESET Online Scanner

[email protected] as downloader log:

all ok

# version=7

# OnlineScannerApp.exe=1.0.0.1

# OnlineScanner.ocx=1.0.0.6211

# api_version=3.0.2

# EOSSerial=4ba2aca12856db4384382f4b3b685fc0

# end=stopped

# remove_checked=true

# archives_checked=true

# unwanted_checked=true

# unsafe_checked=true

# antistealth_checked=true

# utc_time=2009-11-09 07:41:51

# local_time=2009-11-08 11:41:51 (-0800, Pacific Standard Time)

# country="Bulgaria"

# lang=1033

# osver=5.1.2600 NT Service Pack 3

# compatibility_mode=512 16777215 100 0 0 0 0 0

# compatibility_mode=1797 16774105 100 100 0 34070622 0 0

# compatibility_mode=8192 67108863 100 0 0 0 0 0

# scanned=14

# found=0

# cleaned=0

# scan_time=336

[email protected] as downloader log:

all ok

esets_scanner_update returned -1 esets_gle=53251

# version=7

# OnlineScannerApp.exe=1.0.0.1

# OnlineScanner.ocx=1.0.0.6211

# api_version=3.0.2

# EOSSerial=4ba2aca12856db4384382f4b3b685fc0

# end=stopped

# remove_checked=true

# archives_checked=true

# unwanted_checked=true

# unsafe_checked=true

# antistealth_checked=true

# utc_time=2009-11-09 07:50:22

# local_time=2009-11-08 11:50:22 (-0800, Pacific Standard Time)

# country="Bulgaria"

# lang=1033

# osver=5.1.2600 NT Service Pack 3

# compatibility_mode=512 16777215 100 0 0 0 0 0

# compatibility_mode=1797 16774105 100 100 0 34071070 0 0

# compatibility_mode=8192 67108863 100 0 0 0 0 0

# scanned=72

# found=0

# cleaned=0

# scan_time=396

[email protected] as downloader log:

all ok

# version=7

# OnlineScannerApp.exe=1.0.0.1

# OnlineScanner.ocx=1.0.0.6211

# api_version=3.0.2

# EOSSerial=4ba2aca12856db4384382f4b3b685fc0

# end=finished

# remove_checked=true

# archives_checked=true

# unwanted_checked=true

# unsafe_checked=true

# antistealth_checked=true

# utc_time=2009-11-09 10:04:13

# local_time=2009-11-09 02:04:13 (-0800, Pacific Standard Time)

# country="Bulgaria"

# lang=1033

# osver=5.1.2600 NT Service Pack 3

# compatibility_mode=512 16777215 100 0 0 0 0 0

# compatibility_mode=1797 16774105 100 100 0 34109456 0 0

# compatibility_mode=8192 67108863 100 0 0 0 0 0

# scanned=108427

# found=1

# cleaned=1

# scan_time=13241

F:\fddf\MotorRacingChallengeGame.exe Win32/Adware.RK.AB application (deleted - quarantined) 00000000000000000000000000000000 C

Ако този лог не помага ще пробвам с WinSock XP Fix

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Т.е. проблема след деинсталацията на PC Tools Firewall и Hamachi остана ?

Опитайте с WinSock XP Fix (но е добре да си знаете настройките за достъпа до интернет) за да не се наложи да звъните на доставчика си.

Също така изтеглете LSPFix

Стартирайте я и направете снимка.

Публикувайте снимката в следващия си пост.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
' date='09 ноември 2009 - 15:06 ' timestamp='1257771974' post='1553660']

Т.е. проблема след деинсталацията на PC Tools Firewall и Hamachi остана ?

Опитайте с WinSock XP Fix (но е добре да си знаете настройките за достъпа до интернет) за да не се наложи да звъните на доставчика си.

Също така изтеглете LSPFix

Стартирайте я и направете снимка.

Публикувайте снимката в следващия си пост.

1149331B.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване