Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Имам проблем с фейсбук. Получих съобщение от приятел с линк към видео в ютуб, което аз отворих. Оказа се, че това е вирус. После някои ми каза, че този вирус има достъп до акаунта ми във фейсбук и ми бави компютъра. Сейвнах си ДДС и двата лог файла са на десктопа ми.. Ако ви трябва още нещо, пищете ми. Моля ви помогнете

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Извинявам се, че се намесвам, но тия логове дето са на декстопа ви едва ли ще помогнат на HJT Team....Поместете ги в поста си :cool:

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Здравейте,

    Извиняваме се за забавянето, но екипа ни е доста зает в последно време.

    Да направим още малко проверки за по-обстойнка картина:

    СТЪПКА 1

    Следвайте следната инструкция за работа с GMER:

    • Изтеглете този файл и го разархивирайте на десктопа.
    • Временно спрете Интернет и всички работещи програми, както и антивирусната си програма (ако има такава).
    • Преименувайте GMER.exe на Tool.exe и го стартирайте.

      Забележки:

      1. Сканирането може да доведе до грешки, затова не предприемайте никакви действия върху редовете маркирани с "<--- ROOKIT" без да имате инструкция за това.

      2. Ако GMER не се стартира или не работи коректно, не предприемайте повторен опит за стартиране. Moже да пробвате и в Safe Mode, но само веднъж.

    • Ако бъде открит Rootkit, ще последва въпрос дали желаете пълно сканиране на системата. Изберете NO.
    • В десния панел на програмата ще видите какво е проверено, но не променяйте нищо. Убедете се, че на Show All няма отметка.
    • Маркирайте всички устройства: C:, D: и пр.
    • Натиснете бутона Scan и изчакайте програмата да завърши сканирането.
    • Когато завърши сканирането, натиснете бутона Save и запишете (save as) резултатите на десктопа с име: Results.log
    • Вече можете да включите Интернет.

    СТЪПКА 2

    Моля, изтеглете aswMBR и го запазете на вашия десктоп.

    • Кликнете с двоен клин на мишката върху файла aswMBR.exe за да го стартирате.
    • Изберете Scan бутона, за да започне проверката.
    • Когато проверката завърши, натиснете бутона save log, запазете съдържанието на лог файла на десктопа и публикувайте съдържанието му в следващия си коментар.
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.