Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

viktor.9405

регулиране на скорости на велосинед

Препоръчан отговор


здр. значи проблема ми е следния,имам едно колело с 18 скорости но не ми превключваше добре скоростите..... и аз реших да се правя на майстор.... и бях чул че със болчетата на оптегача се регулирали скоростите и ги завъртухх някои пъът и сега немога да качвам на по малка скороост.... та ако някои по някаква случайност знае как се регулират скоростите нека каже моля ви .... поне да кажи кое болтче за какво е ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Едното е H, другото е L и едното определя максималната горна позиция на обтегача, другото максималната долна позиция. Ще трябва да настроиш скоростите ти на око. А скоростите освен с тези винтчета се регулират и с обтягане на самото жило. Между другото, ако скоростите ти не се сменят добре, струва си да провериш и дали жилата са смазани и се движат свободно и дали ръкохватките, откъдето ги сменяш или какъвто механизъм използва велосипеда ти е изправен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
Моят обтегач/дерайльор няма почти нищо общо с като настройки с показаното на картинката, а масовите които се ползват имат елементи, които не са включени в дадените от теб описания. Едно е Шимано, друго е No name.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако пише L и H на винтчетата да знаеш, че с L се регулира, когато веригата е на най-вътрешното зъбно колело, а с Н на най-външното. Важи за предния и задния дерайльор.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А някой да знае в сервиза за настройване на това колко може да му вземат :rolleyes:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едва ли в сервиз ще струва повече от 5-6 лева.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моят обтегач/дерайльор няма почти нищо общо с като настройки с показаното на картинката, а масовите които се ползват имат елементи, които не са включени в дадените от теб описания. Едно е Шимано, друго е No name.

Моят пък има много общо с показания и за това съм дал и линка. Ако на теб или на автора не са му полезни, то все на някой ще свършат работа. Най-малко ще се хванат основните положения!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като бивш байкър: Дай конкретни модели! Иначе тези винтчета определят максимална горна/долна позиция. С тях можеш да направиш даже да не ти се мести обтегача (нарича се дерейльор) или пък да е само за 2-3 венеца отзад и обратното, можеш така да го направиш, че да ти пада веригата в крайно горно/долно положение. Регулира се по пътя на жилото само: при самите команди, или при дерейльора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...