Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

kireto1

Проблем с бойлер diplomat

Препоръчан отговор


Здравейте на всички'

Имам бойлер diplomat с дисплей от 2007 г.Днес се прибирам в къщи и чувам че бойлера писука.Копчето за включване и изключване свети червено и зелено

На индикатора за повреда излиза знак който означава че;При повреда в електроизолацията (утечен ток над 10 mA ) защитата се включва автоматично и подаването на напрежение към нагревателя се прикратява.Като му изключа захранването и пак го включа, след около минута пак започва да писка .Какво означава това и къде да търся проблема?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички'

Имам бойлер diplomat с дисплей от 2007 г.Днес се прибирам в къщи и чувам че бойлера писука.Копчето за включване и изключване свети червено и зелено

На индикатора за повреда излиза знак който означава че;При повреда в електроизолацията (утечен ток над 10 mA ) защитата се включва автоматично и подаването на напрежение към нагревателя се прикратява.Като му изключа захранването и пак го включа, след около минута пак започва да писка .Какво означава това и къде да търся проблема?

Показвати обратния път към магазина/сервиза.

Вземи го изключи от захранване,че да не стане някоя беля и към сервиза

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Показвати обратния път към магазина/сервиза.

Вземи го изключи от захранване,че да не стане някоя беля и към сервиза

:no-no:  :no-no:  :no-no: Дай ми поне малко надежда че мога да си го направя сам.Кажи ми че е нещо много дребно ,да го отворя и да го сменя :) ,защото въобще не ми се ходи по сервизи

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какво да оправиш по-точно?

Имаш утечка от нагревателя най-вероятно и решението е или да шунтираш тази защита или да смениш нагревателя с нов без утечки към корпус.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:no-no:  :no-no:  :no-no: Дай ми поне малко надежда че мога да си го направя сам.Кажи ми че е нещо много дребно ,да го отворя и да го сменя :) ,защото въобще не ми се ходи по сервизи

Нямам намерение да си цапам ръцете с кръвтати.Най-добре си го закарай на сервиз или нов,ако нещо объркаш може да се взриви(бойлера си е чиста бомба).


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:no-no:  :no-no:  :no-no: Дай ми поне малко надежда че мога да си го направя сам.Кажи ми че е нещо много дребно ,да го отворя и да го сменя :) ,защото въобще не ми се ходи по сервизи

Можеш да се справиш, отвори капака под бойлера ,но първо изключи ел.захранване, виж какъв ключ или камък за гидория ще ти трябва.Новите бойлери са с един или два болта или гайки,старите бяха с 8.Запомни кой кабел къде е свързан или най добре си направи схема и там си го запиши,Ако свързването към ВИК мрежата е с мека връзка,развий дясната,отвори крана за топлата вода на душ батерията или мивката,за да изпразниш съда.Водата ще се отече, но в съда ще остане вода на каквато височина е нагревателя,разхлаби болтовете за да се изпразни напълно.После развиваш  напълно болтовете,разкачаш кабелите,отиваш със стария нагревател в магазина за рез.части ,купи и ново гумено уплатнение,И по обратния ред сглобяваш.Успех

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш да се справиш, отвори капака под бойлера ,но първо изключи ел.захранване, виж какъв ключ или камък за гидория ще ти трябва.Новите бойлери са с един или два болта или гайки,старите бяха с 8.Запомни кой кабел къде е свързан или най добре си направи схема и там си го запиши,Ако свързването към ВИК мрежата е с мека връзка,развий дясната,отвори крана за топлата вода на душ батерията или мивката,за да изпразниш съда.Водата ще се отече, но в съда ще остане вода на каквато височина е нагревателя,разхлаби болтовете за да се изпразни напълно.После развиваш  напълно болтовете,разкачаш кабелите,отиваш със стария нагревател в магазина за рез.части ,купи и ново гумено уплатнение,И по обратния ред сглобяваш.Успех

Благодаря за доверието 

Справих се ама...

когато водата стигна 30 градуса ,меката връзка на студената вода се пръсна Спрях кранчето но продължи да си пръска доста яко.Възможно ли е това ,при положение че не взима въздух от никъде другаде?Нали възвратния клапан не трябва да пуска вода обратно.Според мен вариантите са два:

Или меката връзка си е заминала за петте години експлатация , или възвратния клапан си е за смяна.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сменяй и двете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А дали да не сменя и трите (и меката връзка на топлата вода )Ако и е минал "срока на годност" и тя може да се пръсне.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сменяй и нея, струва 3-4 лв., макар че моите връзки са на 10 г. и не са мръднали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прав е колегата смени ги,като пълниш с вода отваряш ли крана на топлата вода да излезе въздуха от бойлера

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Смених двете, защото възвратния клапан изпускаше.Вчвра бойлера не го обезвъздоших,дали заради това не се е пръснала меката връзка?

Днес след като го напълних и го включих и пак направи 30 градуса се сетих и отворих крана (малко късно ама ...)и вече минаха два часа,водата загря,бойлера изключи и сядам на ракия и салата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво за извършения успешен първи самостоятелен ремонт на бойлер.....и дано си остане последен!!! А според извършения ремонт, липсата на "писукания" и показания  за изправен бойлер, отговора е само един: слаба, тънка, недобра връзка на нулата (N) с ел. компонентите на бойлера. Може и незанулен такъв, ама е по-малко вероятно.Малко вероятно е и спукан корпус на нагревател с открит непрекъснат кантал. Това преведено на обикновен език, означава, че по-голямата част от нулата на тока е минавал през "меките" връзки и железните тръби на ВиК. Ако по време на къпане, меката връзка се скъса, следващия кратък и хубаво занулен път на тока ще е през тялото на къпещия се!!!! Ако преценяваш, че спестени 30-40-50 бг. лв. си струват твоя живот, продължавай да си експлоатираш така бойлера, както и да си ги саморемонтираш !!!!  Мога да ти кажа, как да си оправиш и това, ама както каза колега по-горе, предпочитам да не ми тежиш на съвестта ! Проблема е сериозен и би трябвало да се подходи сериозно към него! От мен: Успех с каквото и да решиш! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ П.П. а към усърдно даващите съвети за ремонтиране колеги, имам призив да се повъздържат малко...и да си ремонтират само вкъщи!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво за извършения успешен първи самостоятелен ремонт на бойлер.....и дано си остане последен!!! А според извършения ремонт, липсата на "писукания" и показания  за изправен бойлер, отговора е само един: слаба, тънка, недобра връзка на нулата (N) с ел. компонентите на бойлера. Може и незанулен такъв, ама е по-малко вероятно.Малко вероятно е и спукан корпус на нагревател с открит непрекъснат кантал. Това преведено на обикновен език, означава, че по-голямата част от нулата на тока е минавал през "меките" връзки и железните тръби на ВиК. Ако по време на къпане, меката връзка се скъса, следващия кратък и хубаво занулен път на тока ще е през тялото на къпещия се!!!! Ако преценяваш, че спестени 30-40-50 бг. лв. си струват твоя живот, продължавай да си експлоатираш така бойлера, както и да си ги саморемонтираш !!!!  Мога да ти кажа, как да си оправиш и това, ама както каза колега по-горе, предпочитам да не ми тежиш на съвестта ! Проблема е сериозен и би трябвало да се подходи сериозно към него! От мен: Успех с каквото и да решиш! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ П.П. а към усърдно даващите съвети за ремонтиране колеги, имам призив да се повъздържат малко...и да си ремонтират само вкъщи!

  От тези съвети колегата и семейството му спестиха време ,нерви и пари.Ако се  безпокоиш за нечий живот ,помисли и да речем за твоя,давам пример ,90 процента в БГ ел.инсталациите не са заземени и при утечка бушона не регира.Прегледай си ел. инсталацията,нямаш кабел за заземяване ,ако ще и сервиз да ти поправи бойлера пак проблем, дали ще ти препоръчат да си прекараш кабел за да го заземиш ..Но няма как, защото няма проектиран план и не е предвиден за тях години.Има ел.предпазители които се поставят на ел.таблото ,които рагират на 0,003 сек.при наличие на влага да речем в контакта бойлера и т.н.,ел.кабелите от банята минават през него..Имаш ли такъв за Вашата баня,ако не, опсно е за Вашето семейство,така,че потърси някой сервиз ,но те даже не са чували за това.Каквото съм му препоръчал е само, това както да си смениш резервната гума на колата,така че,не трябва да се вживяваме толкова и да трупаме мнения с бесмислени коментари

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  От тези съвети колегата и семейството му спестиха време ,нерви и пари.Ако се  безпокоиш за нечий живот ,помисли и да речем за твоя,давам пример ,90 процента в БГ ел.инсталациите не са заземени и при утечка бушона не регира.Прегледай си ел. инсталацията,нямаш кабел за заземяване ,ако ще и сервиз да ти поправи бойлера пак проблем, дали ще ти препоръчат да си прекараш кабел за да го заземиш ..Но няма как, защото няма проектиран план и не е предвиден за тях години.Има ел.предпазители които се поставят на ел.таблото ,които рагират на 0,003 сек.при наличие на влага да речем в контакта бойлера и т.н.,ел.кабелите от банята минават през него..Имаш ли такъв за Вашата баня,ако не, опсно е за Вашето семейство,така,че потърси някой сервиз ,но те даже не са чували за това.Каквото съм му препоръчал е само, това както да си смениш резервната гума на колата,така че,не трябва да се вживяваме толкова и да трупаме мнения с бесмислени коментари

Много благодаря за подкрепата.

Но ако изразя мнението си и за малка част от непрекъснатите ми проблеми с некомпетентни "майстори" ще ми изтрият поста веднага.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много благодаря за подкрепата.

Но ако изразя мнението си и за малка част от непрекъснатите ми проблеми с некомпетентни "майстори" ще ми изтрият поста веднага.

Не се кахъри ще почерпиш на една чужда свадба

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бреееееееееееееее май пак трябва да сменям нагревателя. Болера дава същата грешка.Възможно ли е да е заминал пак тоя реотан???

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може това да му е слабото място.

Сменяй.

Или пък,скачай на някой друг бойлер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може това да му е слабото място.

Сменяй.

Или пък,скачай на някой друг бойлер.

С оригиналния изкарах 5 години с този два месеца

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бреееееееееееееее май пак трябва да сменям нагревателя. Болера дава същата грешка.Възможно ли е да е заминал пак тоя реотан???

обърни внимание на следния пост :  

Браво за извършения успешен първи самостоятелен ремонт на бойлер.....и дано си остане последен!!! А според извършения ремонт, липсата на "писукания" и показания  за изправен бойлер, отговора е само един: слаба, тънка, недобра връзка на нулата (N) с ел. компонентите на бойлера. Може и незанулен такъв, ама е по-малко вероятно.Малко вероятно е и спукан корпус на нагревател с открит непрекъснат кантал. Това преведено на обикновен език, означава, че по-голямата част от нулата на тока е минавал през "меките" връзки и железните тръби на ВиК. Ако по време на къпане, меката връзка се скъса, следващия кратък и хубаво занулен път на тока ще е през тялото на къпещия се!!!! Ако преценяваш, че спестени 30-40-50 бг. лв. си струват твоя живот, продължавай да си експлоатираш така бойлера, както и да си ги саморемонтираш !!!!  Мога да ти кажа, как да си оправиш и това, ама както каза колега по-горе, предпочитам да не ми тежиш на съвестта ! Проблема е сериозен и би трябвало да се подходи сериозно към него! От мен: Успех с каквото и да решиш! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ П.П. а към усърдно даващите съвети за ремонтиране колеги, имам призив да се повъздържат малко...и да си ремонтират само вкъщи!

 

обърни внимание на това, което съм подчертал с черно.

 

Явно не си открил причината за повредата и само си играеш на майстор, а това, особенно при бойлерите може да се окажа фатално.

Чувал си приказката един път стомна за вода, втори път ..... 

 

Съветът ми е  да си смениш бойлера с нов, в гаранция и то от друга, добра марка.

да ти го монтира майстор от сервизната поддържка на магазина, от където го купиш, и да ти се замери ел инсталацията.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обърни внимание на това което съм подчертал и уголемил с черно

Много благодаря за подкрепата.

Но ако изразя мнението си и за малка част от непрекъснатите ми проблеми с некомпетентни "майстори" ще ми изтрият поста веднага 

 

Колега нагревателя наистина си беше заминал.След като го смених ,бойлера си работеше перфектно. ( Когато тази защита се включи , бойлера не загрява.)

Не съм търсил друга причина за проблема защото след смяната му проблем нямах.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Kire, недей ни слуша, прайме се на велики ! Сменявай пак сичко....и за Нова Година пак тука в тая тема че се видиме.....ако си оцелел  ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Днес започна разглобяването.Като го разкачих от ела. и го замерих с мултицета ,всичко си изглежда здраво(и при предния проблем беше така.Трябваше да се замери с пробна лампа на 220в ,че тогава да разбера че е избил на корпус)Като започнах да разкачам дисплея двата кабела до анодната защита си излязоха съвсем свободно(единият с кабелна обувка а другият с пружина)Дали проблема не е в тази защита.От него да свири аларма за "Пробивно напрежение над 10mah)Тези два кабела свободно ли си стоят в тази дупка???
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дамммм, лесна работа, също като операция на апендикс ....можеш и сам с питане тук - там  ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Днес започна разглобяването.Като го разкачих от ела. и го замерих с мултицета ,всичко си изглежда здраво(и при предния проблем беше така.Трябваше да се замери с пробна лампа на 220в ,че тогава да разбера че е избил на корпус)Като започнах да разкачам дисплея двата кабела до анодната защита си излязоха съвсем свободно(единият с кабелна обувка а другият с пружина)Дали проблема не е в тази защита.От него да свири аларма за "Пробивно напрежение над 10mah)Тези два кабела свободно ли си стоят в тази дупка???
 

 

 

 

Смени го този боклучав бойлер бе човек - още ли се зориш ?!  :no-no:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.