Премини към съдържанието
Lucky_Luck

Mazda6 или Peugeot 407? Коя да купя, коя е по-изгодно за подръжка?

Препоръчан отговор


Дойде време най-после да почна да гледам за ъпгрейд на старата си Астра. И затова съм се спрял на тези две коли - като по клоня към маздата. Искам да са не по стари от 7 години - като по възможност да взема 2007 година а даже ако успея да се вместя в парите и 2008 година. Мой приятели ми казаха че Пежо 407 имало много проблеми с електрониката, но пък маздата има проблеми с ръждата и гниенето. Иначе аз живея и работя в Англия и колата ще си я взема от Англия. Ето примерни модели на двете марки на който съм се спрял - Мазда6 и Пежо 407. Въпроса ми е алед като я взема една от двете коли - смяна на ремъци, малса и т.н. техническа подръжка преди пускане в движение и опследвали ремонти след години - коя от двете коли е по-евтина за подръжка. Аз лично съм се возил и сък карал мазда6 и много ми хареса и допадна. Комфорна е, широка е, удобна е, и е тиха като за дизел. Но сега по отношение за ремонти и подръжка съм много зле и затова неискам да взимам кола която после ще ми е скъпа за подръжка но като цяло искам следващата ми кола да е една от тези 2-те. Осигуряват комфорт, удобство и стабилност на пътя - всичко което искам. Дайте ми професионален съвет моля.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един глас за Пежото.От една година карам такава марка кола(307HDI),и проблеми с електрониката не съм имал това са слухове.Моторите им са издържливи и икономични и не са скъпи за обслужване.Двулитровите мотори нямат проблеми с турбините.Цената на всички ремъци и ролки и водна помпа е 260-300 лв без труда.Недостатък е че предното окачване не е издържливо за нашите пътища,но пък накраиниците са по 20 лв.  Успех с избора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, че нещо, ама на маздата хич не е евтина поддръжката. Караш Мазда, поддържаш Е46 и нагоре. Но пък са корави машини, при внимателно каране без ексцесии много трудно ще я счупиш, трябва да го целиш, за да стане. И проблема с ръждата, като, след като ще я караш в Англия, дори и да намериш бройка без ръжда, то тя ще избие докато тая кола е в тебе.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това са различен тип коли като оборудване и поведение. Двигателите не са написани - бензин, дизел, обем? Каква кола искаш е като избора на комп. - зависидали е за игри или офис, или пък е за Корел.  Не съм фен на маздата, но за мен е по-добрата. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, че нещо, ама на маздата хич не е евтина поддръжката. Караш Мазда, поддържаш Е46 и нагоре. Но пък са корави машини, при внимателно каране без ексцесии много трудно ще я счупиш, трябва да го целиш, за да стане. И проблема с ръждата, като, след като ще я караш в Англия, дори и да намериш бройка без ръжда, то тя ще избие докато тая кола е в тебе.

 

Това за всички Мазди ли го казваш или за някоя конкретно ?


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как ли пък на моята мазда поддръжката не е като на Е46 незнам... сигурно съм някакъв късметлия! Аз давам глас за японеца, с уговорката, че не съм имал по-сериозно съприкосновение със Peugeot 407. Карал съм 307, но пък тя е доста далеч като клас автомобил, че да си правим генерални изводи. Имам 3ма приятели с 307, 2ма от тях имаха проблем с електрониката (не са мърлячи и колите са гледани добре 2004 и 2007 г.). Най-обективно е да попиташ в автосервиз според мен, колко струват смяна на масла, ремъци и прочие (ако не се лъжа Маздата трябва да е с верига, за Пежото незнам). Но пък имай предвид, че и това, колко често попадаш в сервиза също има значение - аз предпочитам да сменям верига веднъж на 200 000км, отколкото ремъци на всеки 60-80 000 :)

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И на моята поддържката не е като на  Е46. Баси сравнението дето го направихте  :D

 

Иначе - до автора на темата :  моделите 307 и 407 на пежо от 2004 до 2010  от са известни с проблемите си със съединителя и по-точно демпферният маховик , който ако се скапе - купуваш целия съединител и масрафът ти излиза около 2000 лв някъде. 

 

Внимателно и при двата автомопбила, ако са дизели ! 

 

Маздата е за предпочитане, поради по-здравия мотор и най-вече помпа, защото не се знае с каква нафта е карана.Френската помпа аварира по-често от японската от некачествено гориво, въпреки,ч е нещата са на кантар - ако колата е карана с боклук -няма значение от марката. 

От друга страна ламарините на маздата гният повече от пежото, и ако си я вземеш ( внос от Англия или особено от Австрия) - ще ръсиш ръжда по пътя си години наред - като мен   :P

 

Цените на резервните части не се различват особено, а колкото до окачването - и пежото, и маздата са здрави и издрържливи за нашите пътища.като комфорт вътре са сравнително добре, като има леко предимство на маздюхата :по-широчка и удобна е вътре .

 

Тъйч е -която и да избереш - няма да сбъркаш, освен ако не те метнат с някой дарак, изгърбен по пътищата от предишните собственици.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това са различен тип коли като оборудване и поведение. Двигателите не са написани - бензин, дизел, обем? Каква кола искаш е като избора на комп. - зависидали е за игри или офис, или пък е за Корел.  Не съм фен на маздата, но за мен е по-добрата. 

Мислех че дадените линкове са красноречиви - но все пак да доуточня - двигател 2 литра, дизелов.Ръчната скоростна кутия е задължителна - автоматичната не ми е удобна и комфорнта. Като за маздата предпочитам да е с по големите конски сили - около 143к.с. а не по слабия модел (Sakata) - koйтo e 121k.c. Написал съм и какво искам от колата -

 

Осигуряват комфорт, удобство и стабилност на пътя - всичко което искам.Но сега по отношение за ремонти и подръжка съм много зле и затова неискам да взимам кола която после ще ми е скъпа за подръжка но като цяло искам следващата ми кола да е една от тези 2-те

 

Редактирано от Lucky_Luck (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Немският TUV е подредил автомобилите по надеждност (http://news.automedia.bg/read/5826.html) ..... преминали през технически преглед за 12 месеца от юли 2007 до юли 2008 г.(искаш да си купиш автомобил от тази година) След модела се дава процентът на автомобилите, при които е открита повреда изискваща незабавна намеса на сервиз.

 

 

Toyota Corolla Verso 2,00% 47 Mazda 2 2,10% 35 Porsche 911 2,20% 35 Ford Fusion 2,20% 37 Mazda 3 2,70% 41 Ford Fiesta 2,70% 37 Porsche Boxster 2,80% 34 Subaru Forester 2,80% 46 Toyota Avensis 2,90% 51 Toyota Yaris 2,90% 36 Honda Jazz 2,90% 38 VW Fox 3,00% 31 Mazda MX-5 3,00% 40 Honda CR-V 3,10% 45 Toyota Corolla 3,10% 41 BMW 3 3,20% 49 Opel Meriva 3,20% 37 Toyota RAV4 3,20% 42 Ford C-MAX 3,20% 39 VW Golf 3,30% 45 Mazda 6 3,40% 53 Audi A4 3,50% 72 Audi A6 3,50% 79 BMW 1 3,60% 46 Audi A3 3,70% 54 Seat Altea 3,70% 46 Mercedes SLK 3,80% 34 Mercedes A 3,80% 37 Mercedes B 3,80% 59 BMW X3 3,90% 58 Mazda Premacy 3,90% 44 BMW 7 4,00% 72 VW Passat 4,00% 57 Mitsubishi Space Wagon 4,00% 44 Audi TT 4,00% 38 Ford Focus 4,00% 50 Saab 9-3 4,00% 51 Mitsubishi Colt 4,00% 39 Opel Tigra Twin Top 4,10% 33 Audi A 8 4,10% 84 Nissan Micra 4,10% 34 Audi A2 4,20% 43 Mercedes SL 4,20% 38 Nissan Almera 4,20% 40 Hyundai Tucson 4,20% 43 VW Touareg 4,30% 67 VW Touran 4,30% 65 Opel Astra 4,40% 46 VW New Beetle 4,40% 37 Ford Galaxy 4,40% 68 Honda Civic 4,50% 40 Suzuki Grand Vitara 4,60% 42 Seat Alhambra 4,60% 64 Ford Mondeo 4,60% 71 Nissan X-Trail 4,60% 54 Seat Ibiza/Cordoba 4,70% 40 Hyundai Getz 4,70% 37 Smart ForTwo 4,70% 36 BMW 5 4,80% 73 Renault Modus 4,80% 34 Skoda Fabia 4,80% 44 Skoda Octavia 4,80% 56 Jeep Grand Cherokee 4,80% 57 Volvo S40/V50 4,80% 65 Opel Vectra 5,00% 62 Hyundai Santa Fe 5,00% 48 Opel Zafira 5,10% 53 VW Polo 5,10% 38 Mercedes C-Klasse 5,10% 54 Honda Accord 5,10% 54 Opel Corsa 5,30% 38 VW Sharan 5,40% 71 VW Lupo 5,40% 37 Chevrolet Kalos 5,40% 34 Ford Ka 5,50% 32 Suzuki Wagon R+ 5,50% 35 BMW Z4 5,60% 34 Opel Agila 5,60% 34 Renault Twingo 5,60% 33 Volvo V70 5,60% 79 Mitsubishi Pajero 5,70% 56 Hyundai Matrix 5,70% 39 Renault Scenic 5,80% 47 Suzuki Jimny 5,80% 34 Kia Sorento 5,80% 58 BMW X5 6,00% 70 Mercedes-Benz S-Klasse 6,00% 74 Kia Picanto 6,00% 34 Mitsubishi Carisma 6,00% 48 Fiat Panda 6,10% 34 Citroen Berlingo 6,20% 53 Citroen C2 6,20% 40 Alfa Romeo 156 6,40% 59 Renault Clio 6,70% 37 Fiat Punto 6,80% 38 Seat Leon/Toledo 6,90% 53 Citroen C3 7,00% 39 Mercedes-Benz E-Klasse 7,00% 74 Alfa Romeo 147 7,10% 47 Renault Megane 7,20% 48 Mini 7,30% 36 Peugeot Partner 7,50% 53 Citroen C5 7,60% 60 Peugeot 807 7,60% 61 Merceds-Benz M 7,90% 64 Citroen C4 8,00% 45 Peugeot 206 8,00% 40 Nissan Primera 8,20% 50 Peugeot 307 9,10% 48 Renault Kangoo 9,30% 48 Renault Laguna 9,50% 55 Renault Espace 10,10% 64 Fiat Stilo 10,10% 49 Peugeot 407 11,20% 57 Chrysler PT Cruiser 11,50% 46 Seat Arosa 11,50% 35 Kia Carnival 26,10% 62

 

..... дано да съм ти бил полезен

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колите са 2 типа доста различни според мен за разлика от другите подръжката на Маздата не е чак толкова скъпичка , а за България аз лично бих избрал нея, разгледай пак както решиш , но аз давам глас за маздата. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това за всички Мазди ли го казваш или за някоя конкретно ?

 

За Мазда 6 говорим, не 626, а 6. Същото важи и за Speed3, при която обаче въпроса с ръждата не знам как стой.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За Мазда 6 говорим, не 626, а 6. Същото важи и за Speed3, при която обаче въпроса с ръждата не знам как стой.

 

Аз 626 не съм споменал изобщо, а и карам друга Мазда, с която нямам никой от посочените от теб проблеми, затова попитах.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От това което съм чувал от свои познати а и от лични наблюдения мога да кажа че япоснките коли гният страшно лесно и бързо и ламарините им не струват.

Мазда прогнила до сега не съм виждал чувал съм за 626 че гният страшно бързо. Освен това от това от тенекеджии които не работят във България и  познавам от деца съм чувал че пътищата във Австрия и Германия се третират със ужасно абразивни материали през зимния период който спомага за ускоряването на процеса по избиване на ръжда по ламарината и ускоряват процеса на гниене.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.