Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Препоръчан отговор


Здравейте вчера си поръчах нов компютър и въпроса ми е кога горе-долу ще дойде доставката?Поръчано е на 20.11 в 5-6 часа

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще се обадят по телефона, ако Сте дал такъв, за потвърждаване на поръчката и тогава ще се уточните.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще се обадят по телефона, ако Сте дал такъв, за потвърждаване на поръчката и тогава ще се уточните.

А бе, всичко е попълнено и съм сигурен, че е така. Но цитирам: 

 

 

 

Имайте в предвид, че направени заявки след 14 часа се обработват същия ден, но се изпращат на следва- щия или се получават директно от наш офис.

Демек, днес ще обработят поръчката и на 22.11.2013 конфигурацията трябва да е при питащия. И ще се обадят, ако не са го направили още вчера, все пак зимно време сме. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Работят с Еконт. 

Отвори сайта на Еконт и виж от врата до врата колко е таксата. Ако е цяла конфигурация ще тежи около 20кг.

По принцип фирмите ползват някаква отстъпка.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Работят с Еконт. 

Отвори сайта на Еконт и виж от врата до врата колко е таксата. Ако е цяла конфигурация ще тежи около 20кг.

По принцип фирмите ползват някаква отстъпка.

И не само с Еконт с работят, изпращали са ми по Спиди - по мое желание.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как стоят нещата с гаранционният сервиз на тази фирма?

Някой има ли впечатления. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз за сервиза се чудя дъното от подписа ми съм го пратил и вече 3 дни е в сервиз. Ще видя кога ще се обадят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз за сервиза се чудя дъното от подписами съм го пратил и вече 3 дни е в сервиз. Ще видя кога ще се обадят.

Аз съм давал стоки за рекламация на никем - след няколко дена ти звънят , но ако не ти звъннат (случи ми се 1 път) , им се обаждаш ти , казваш си името и ти казват какво е станало , и какво ще се направи

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разчетох се и разбрах,че някои от продуктите ми имат "до животна гаранция"(lifetime warranty).Какво трябва да означава?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разчетох се и разбрах,че някои от продуктите ми имат "до животна гаранция"(lifetime warranty).Какво трябва да означава?

 

По принцип означава, че гаранцията е докато се произвежда и има складови наличности на самия модел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По принцип означава, че гаранцията е докато се произвежда и има складови наличности на самия модел.

Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко в страни от темата - къде изчезна отстъпката в Никем за повече от два продукта? При натрупване на продукти в количката и последващо потвърждение, тази отстъпка вече не фигурира. Някой има ли на идея каква е причината.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко в страни от темата - къде изчезна отстъпката в Никем за повече от два продукта? При натрупване на продукти в количката и последващо потвърждение, тази отстъпка вече не фигурира. Някой има ли на идея каква е причината.

Някои продукти изглежда нямат отстъпка. Иначе все още е налична такава. Явно отстъпката  е ориентирана спрямо отделни компоненти, а не спряма броят им.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Няколко пъти ми се е налагало да пращам гарационни стоки за рекламация (нискобюджетни ссд-та предимно) и съм доволен от обслужването на Nikem. Тестването на продуктите отнема до седмица време и после ти се обаждат за да те уведомят за това дали продукта ще бъде заменен (ако не е възможно да се отремонтира) или се разбирате да бъде подменен с друг модел. Работят и със Спиди както по-горе споменаха, които са за предпочитане според по-ниските им куриерски услуги.
 

Някои продукти изглежда нямат отстъпка. Иначе все още е налична такава. Явно отстъпката  е ориентирана спрямо отделни компоненти, а не спряма броят им.

Точно така, просто не всички продукти имат отстъпка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.