Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте имам нужда от помощ за лаптопа ми купих го преди половин година и си работеше без проблем но започна да блокира водих го на сервиз и ми казаха че е от уиндоуса преинсталираха го и за извесно време беше добре.Но сега имам кофти проблем

когато искам да гледам филм или да инсталирам игра той забива почти всеки път и става неизползваем докато не се извади батерията.Опитах с разлинчи плеяри но не се получава.Бих ви бил много благодарен ако някой може да ми помогне отчаян съм вече :brick wall:

 

 

 

ПС-Забива само на някои филми но не е то филмите проверих.От сериваза казаха че ще е хубаво да се почисти от прах но не мисля 4е от това като забива на един и същ филм по едно и също време и от 100000 човека които са гледали дадения филм само аз имам този проблем.

DAFUQ

 

Lenovo

DirectX 11.0

ACPI x64-based PC

Windows 7 Ultimate

Дънна платка:Lenovo Product Name

Системна памте:TRIAL VERSION

Тип BIOS:Insyde (10/22/12)

Централен процесор:DualCore,2200MHz (22x100)

Видеокарта:Intel HD Hraphics, NVIDIA GeForce GT 635M

Харддиск:1TB

 

 

Ако на наякой му трябва друга информация по кусно ще пусна Еверест и ще кажа.

Редактирано от Ganicus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За кой ли път да пиша,както и много други колеги- дайте цялостна информация за лаптопа(хардуерна конфигурация,компоненти,тип операционна система).Така на сляпо няма как да се стреля,все пак не сме медиуми......

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При така подадената информация, така и така сте сложили еверест, проверете какви са температурите на процесора и останалите компоненти и ги споделете тук.

Друг възможен вариант е дефектирал харддиск. Бих препоръчал и едно сканиране за повредени сектори с mhdd.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз имам подобни проблеми, затова няма да отварям нова тема. :)

При мен проблемите са следните:

- бавно включване - първо ми се появява черен екран, и след около 10-15 сек. десктопа, а няколко секунди по-късно и иконите (доколкото съм забелязал с Уиндоуса се стартират UTorrent, Bluetooth-а, Dolby Advanced Audio и антивирусната - avast). Докато стане лаптопа годен за ползване минават око 5 минути...

- интернетът ми понякога спира - но проблемът не е от рутера или доставчика, а от самия компютър (предполагам), защото като го рестартирам всичко се оправя. Иначе повторно свързване към рутера не помага.

- без да пускам никакви програми или игри, използваемостта на RAM паметта се вдига до 60-70 %, а веднъж достигна и 90 %, при положение, че имам 8 GB RAM

- когато натисна с десен бутон на някой файл се появява кръгчето (уж че мисли) за около 10 сек. и чак тогава се отваря падащото меню, но това не е винаги. Изобщо понякога компютърът ми става много бавен, дори и да няма отворени игри или програми.

Извинявам се, ако мястото на мнението не е тук.

 

Lenovo G580

RAM 8GB (DDR3 SDRAM)

Процесор: Intel Core i3-3110M 2,4GHz (двуядрен)

Видеокарта: NVidia GeForce GT 630M (в AIDA64 пише 2GB, а в самия Уиндоус пише 1632MB)

ОС: Windows 7 Ultimate 64bit (Service Pack 1)

Мрежова карта: Atheros AR8162/8166/8168 PCI-E Fast Ethernet Controller (NDIS 6.20

BIOS: Insyde (8/16/2012)

 

Ако трябва допълнителна информация - казвайте. :) Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз имам подобни проблеми, затова няма да отварям нова тема. :)

При мен проблемите са следните:

- бавно включване - първо ми се появява черен екран, и след около 10-15 сек. десктопа, а няколко секунди по-късно и иконите (доколкото съм забелязал с Уиндоуса се стартират UTorrent, Bluetooth-а, Dolby Advanced Audio и антивирусната - avast). Докато стане лаптопа годен за ползване минават око 5 минути...

- интернетът ми понякога спира - но проблемът не е от рутера или доставчика, а от самия компютър (предполагам), защото като го рестартирам всичко се оправя. Иначе повторно свързване към рутера не помага.

- без да пускам никакви програми или игри, използваемостта на RAM паметта се вдига до 60-70 %, а веднъж достигна и 90 %, при положение, че имам 8 GB RAM

- когато натисна с десен бутон на някой файл се появява кръгчето (уж че мисли) за около 10 сек. и чак тогава се отваря падащото меню, но това не е винаги. Изобщо понякога компютърът ми става много бавен, дори и да няма отворени игри или програми.

Извинявам се, ако мястото на мнението не е тук.

 

Lenovo G580

RAM 8GB (DDR3 SDRAM)

Процесор: Intel Core i3-3110M 2,4GHz (двуядрен)

Видеокарта: NVidia GeForce GT 630M (в AIDA64 пише 2GB, а в самия Уиндоус пише 1632MB)

ОС: Windows 7 Ultimate 64bit (Service Pack 1)

Мрежова карта: Atheros AR8162/8166/8168 PCI-E Fast Ethernet Controller (NDIS 6.20

BIOS: Insyde (8/16/2012)

 

Ако трябва допълнителна информация - казвайте. :) Благодаря предварително!

ти по-добре си отвори тема в раздела за вирусите... или си почисти уиндоуса... малко вероятно е това, което описваш да е хардуерен проблем.

Редактирано от ScD (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кога за последно е преинсталиран? Оптимизация на системата правена ли е?

Правена ли е профилактика и какви са температурите на диска,процесора,дъното и видеото?

Тествайте диска с програмата HDTune за грешки и покажете и Health статуса му.

Може би трябва да се провери и в антивирусният отдел да няма някоя гадинка.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кога за последно е преинсталиран? Оптимизация на системата правена ли е?

Правена ли е профилактика и какви са температурите на диска,процесора,дъното и видеото?

Тествайте диска с програмата HDTune за грешки и покажете и Health статуса му.

Може би трябва да се провери и в антивирусният отдел да няма някоя гадинка.

Преинсталиран е преди 1 седмица  а ето го теста  post-346149-0-77047200-1390491281_thumb.  Ако някой може да ми каже това добре ли или зле ще съм му благодарен

Редактирано от Ganicus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преинсталиран е преди 1 седмица  а ето го теста  Публикувано изображениеza kaldata.png  Ако някой може да ми каже това добре ли или зле ще съм му благодарен

това изглежда много зле... я направи един скрийншот и на таба "Health"... да видим и там какво е положението.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това изглежда много зле... я направи един скрийншот и на таба "Health"... да видим и там какво е положението.

Туко що открих нещо много интересно  конретният филм който ми заабива го имам на лаптопа но го изтеглих още веднъж от същия торент и той тръгва без проблем ако пусна предишният лаптопа пак забива.Има ли възможност да е от хард диска някое място да е увредено и  като в/у тазя част е записано нещо

като го изтегля пак на друга част на харда то да тръгва нормално защото тазя чат не е увредена?

Ето и ако може да ми обясните какво означава   post-346149-0-44376700-1390492426_thumb.  Сега пускам и  Ерор скан Благодаря ви на всички които се опитват да ми помогнат на  quick scan ми дава че всичко е ок (зелено)  но на scan ми се бави много но ще го изчакам.

Редактирано от Ganicus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това прилича на дефектен хард диск. Най-добре си прехвърлете важната информация и си купете (заменете гаранционно) хард диска. Преди 2-3 седмици ми попадна лаптоп, който се държеше по абсолютно същият начин.... След няколко теста с Hirens се оказа точно HDD-то.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пуснах  ерор скан и мястото където имам червено блокче горе долу отговаря на ГБ където е качен филма който забива  ще изчакам да довърши ерор скан и ще видя всички места където е дамагед.Та въпроса ми е ако дамаге е малко само на няколко гб  и ако това място е заето с някакъв файл ще мога ли да продължа да си използвам останалата част от харда без проблем. Защото ми казаха че сервиза на леново от застраховката е в друга държава (на майната си) с извинение.

Редактирано от Ganicus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това изглежда много зле... я направи един скрийншот и на таба "Health"... да видим и там какво е положението.

Извинявай но искам да те попитам на HD Tune при Health има само 2 места където ми пише warning това означава ли че само на 2 места харда има проблем? Мерси за цялата помощ

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хардът ти с изаминава.Възползвай се от гаранционното обслужване.Ако имаш ценна информация,прехвърли я другаде.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа в темата ;(.Значи имам лаптоп Acer 5750G(в описанието) ОС 7 64 бит. .ОТ 2 седмици нещо ми прави следните номера.Бавно се включва/изключва;бавно отваря прозорците на празен ход;понякога мисли доста докато отвори старт менюто,а ако пък искам да ми отвори елемент от него трябва да ходя да се бръсна(бухвално.Опитах да отворя device manager,написах го в старт менюто и започна много да върти,чак като се върнах 5 мин по-късно гледам в момента на отварянето муна забавен каданс);имам проблем и със сърфирането-както си се ровя из сайтове(ют*б, соц.мрежи, браузер игри) целият хроум забива,че дори и старт менюто, абе, става всичко все едно е тапет.Ако реши да се оправи всички страници ми ги дава с "нокаултиранта папка" , и че е възникнала грешка.Дори сега ,докато пиша това ми забива и чакам да се изпишат буквите.Понякога и мишката едва се мърда.Лаптопа не е загрял,издухва леко студен (едва усетим) въздух от отвора.Под дясната ми ръка и по специално м/у тъч пада и лепенката с информацията за хардуера е леко загрято  (дали от ръката ми или не не знам).Като изключим всичко това по-горе машинката понякога е супер. Поддържа 2 клиента на Lineage ][ Hive Five,повече и не смея да пусна,понеже не съм фен от сорта "давай на макс капацитета да се използва" ,но дори и с тях не загрява.

 

 

В devica manger:ATA CHANEL 1: ULTRA DMA mode 6ATA CHANEL 0: ULTRA DMA MODE 5Сега направих проверка с HD Tune на Error Scane. 1 червено квадратче със следният лог: Error at 8729MB(LBA 16957180). post-204288-0-02577800-1390863328_thumb.Health: post-204288-0-84275900-1390863368_thumb.Не съм много на ти ,но не съм и начинаещ в поддръжката.По мое скромно мнение (надявам се и да е вярно),е че ми се е лепнал някакъв бацил на машинката ,която програмките ми не засичат.Ако е това ще се размина само с няколко часа висене във форма  Ви за да го ришим проблема,а не да се бъркам в джоба.

Редактирано от b0928 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не прилича на бацил, а на развалящ се хард диск ;) Направете един "benchmark" с HD Tune. Свалете си от сайта на WD програми за проверка на ахрд диска и го тествай и с тях. Другият вариант е направо да си направиш бекъп на информацият и да си вземеш нов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не прилича на бацил, а на развалящ се хард диск ;) Направете един "benchmark" с HD Tune. Свалете си от сайта на WD програми за проверка на ахрд диска и го тествай и с тях. Другият вариант е направо да си направиш бекъп на информацият и да си вземеш нов.

Това да не означава-тичай на сервиз? : post-204288-0-49576900-1390899201_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда, нещо в този дух. Проблема 99% е в хард диска.Имайте предвид че прехвърлянето на информация от старият хард диск на новият се таксува, така че ако искате да спестите 80лв (толкова взеха на един познат, вероятно сумата варира), си прехвърлете важните неща на дискове например.

Редактирано от Игнатов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда, нещо в този дух. Проблема 99% е в хард диска.

 

 

 

;//// поне имам още 2 месеца гаранция .Някой с опит от сервизите ViewPoint ако може да изрази мнение.Дали са коректни и т.н

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искай гаранционна замяна. Най-добре в сервизи официален представител на Леново   Acer (не съм наясно кои и дали има такива в България). Вторият вариант е там откъдето сте го купил. Също така е хубаво да им напомните, че докато е в сервиз за гаранционно обслужване - гаранцията ви не тече. Нещо такова ми се върти в главата, че беше споменавал някой от форума. За споменатите сервизи не мога да споделя мнение. Успех!

 

Извинявам се - Acer ;)

Редактирано от Игнатов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искай гаранционна замяна. Най-добре в сервизи официален представител на Леново (не съм наясно кои и дали има такива в България). Вторият вариант е там откъдето сте го купил. Също така е хубаво да им напомните, че докато е в сервиз за гаранционно обслужване - гаранцията ви не тече. Нещо такова ми се върти в главата, че беше споменавал някой от форума. За споменатите сервизи не мога да споделя мнение. Успех!

Лаптопа ми е Acer не Lenovo.Преди за подмяна на перката го занесох в LM service.Обаче днеска ми казаха ,че вече не работят гаранционно с Acer.И ме пренасочиха към ViewPoint i МОСТ компютърс.Иначе,че ще е гаранционна замяна то е ясно!За какво са ми иначе тези гаранционни листчета в нас ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уф, и аз имам същия проблем... Лаптоп със същите характеристики като този: http://www.pcstore.bg/bg/laptop-ultrabook/laptopi/laptop-lenovo-thinkpad-edge-e540-20c6a00qbm.html го закупих на 10ти декември 2013 г. и докато понавлезя в материала... за връщане вече е късно май, доста ми се иска вече... а решение не знам. Мисля да го пратя ibs Sofiq за диагностика, като гледам харда трябва да е... с HDTune е същата работа, нагоре-надолу и пада до 1мб/с понякога... Та да питам за мнения за ibs? Бързо и точно ли реагират?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уф, и аз имам същия проблем... Лаптоп със същите характеристики като този: http://www.pcstore.bg/bg/laptop-ultrabook/laptopi/laptop-lenovo-thinkpad-edge-e540-20c6a00qbm.html го закупих на 10ти декември 2013 г. и докато понавлезя в материала... за връщане вече е късно май, доста ми се иска вече... а решение не знам. Мисля да го пратя ibs Sofiq за диагностика, като гледам харда трябва да е... с HDTune е същата работа, нагоре-надолу и пада до 1мб/с понякога... Та да питам за мнения за ibs? Бързо и точно ли реагират?

търси си гаранцията...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.