Премини към съдържанието
andreas500

Препоръка за лаптопа в сладолед...

Препоръчан отговор


Здравейте. След 5 месечен престой в сервиза ми върнаха лаптопа с обяснението, че "не ставал"?! Попитах ги дали дъното е изгоряло, а те ми казват "Точно!". Естествено, го знаех от самото начало. Още преди да го дам лично изтествах HDD-то и рамта и там някой други простотии.Сега ми е въпроса: От къде и как да взема дъно за Packard Bell Dot S2?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едва ли си заслужава да наливате пари в ново дъно,че и за ремонта ще трябва да плащате.

Иначе,директно по въпроса,дъно може да намерите в точно същият сервиз,от където сте го взели

Може и да се намери нейде в мрежата чарколяк за точно този лаптоп,но пак са си много парички,за да се смени дъното.

Помислете за покупка на нов лаптоп.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо пробвай и в друг сервиз. Ако и от там потвърдят, че е дъното, тогава му мисли. Защо 5 месеца е стоял в сервиза?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стои 5 месеца в сервиза, защото човекът там е дебил (с извинение към форума)... Все казва, че няма време и няма време и се чудя що за сервиз е това...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.