Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Препоръчан отговор


Здравейте,

преди време на LG телевизора ми отказаха гаранционните услуги (направил съм актуализация на софтуера). А сега имам малък проблем с филипса. Като се свързах с филипс ми казаха, че след актуализация на софтуера ще се оправи. Казах им за историята ми с LG. От филипс ми казаха, че при тях не е така (че след актуализация, гаранцията не се анулира). Но не мога да вярвам много на думи, бих искал да го видя някъде черно на бяло. Дали някой знае нещо по този въпрос? 

Благодаря предварително ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Занеси телевизора където трябва, ако има проблем да се отстрани. Естествено, че при актуализация на софтуера ще ти падне гаранцията. Никой няма да знае какво и как си го направил и какво се е случило, а и актуализирането на софтуера на телевизора не е твое задължение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В сайта никъде не пише, че ъпдейтването на софтуерът влияе отрицателно върху гаранцията, напротив - пише следното  :"Намерете най-новия софтуер, драйвери или актуализации на фърмуера за вашия продукт". А при конкретния модел има линк за изтегляне и описание как следва да се извърши ъпдейта. Не се споменава и дума за падане на гаранцията, което принципно звучи несериозно.

Но по форумите масово се пише, че не е желателно да се правят ъпдейти, защото са на собствен риск и гаранцията пада при проблем след ъпдейт.

Всеки сам си решава на кого да вярва и кой източник е достоверен.

...Естествено, че при актуализация на софтуера ще ти падне гаранцията. Никой няма да знае какво и как си го направил и какво се е случило...

Откровено казано, не разбирам кое му е естественото и не го казвам, за да се заяждам, а за да търся достоверна информация. А що се отнася до самия ъпдейт, то той е един самостартиращ се файл и собственикът няма достъп до каквото и да е докато трае ъпдейтът. Единственият гаф, който би могъл да стори, е да изключи телевизора по време на ъпдейта, за което е изрично предупреден да не прави в инструкциите.

П.П. Но повтарям, за да не бъда разбран неправилно - ъпдейтвам редовно телевизорите си, но това е мой избор!

Редактирано от hlevoust (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В сайта никъде не пише, че ъпдейтването на софтуерът влияе отрицателно върху гаранцията, напротив - пише следното  :"Намерете най-новия софтуер, драйвери или актуализации на фърмуера за вашия продукт". А при конкретния модел има линк за изтегляне и описание как следва да се извърши ъпдейта. Не се споменава и дума за падане на гаранцията, което принципно звучи несериозно.

Но по форумите масово се пише, че не е желателно да се правят ъпдейти, защото са на собствен риск и гаранцията пада при проблем след ъпдейт.

Всеки сам си решава на кого да вярва и кой източник е достоверен.

Откровено казано, не разбирам кое му е естественото и не го казвам, за да се заяждам, а за да търся достоверна информация. А що се отнася до самия ъпдейт, то той е един самостартиращ се файл и собственикът няма достъп до каквото и да е докато трае ъпдейтът. Единственият гаф, който би могъл да стори, е да изключи телевизора по време на ъпдейта, за което е изрично предупреден да не прави в инструкциите.

П.П. Но повтарям, за да не бъда разбран неправилно - ъпдейтвам редовно телевизорите си, но това е мой избор!

Точно колега, съгласен съм с теб, но ако стане този гаф от Филипс няма да му признаят гаранцията. Вече съм имал 3 такива случая.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А какви са мотивите?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То в този ред на мисли,да спрат да правят ъпдейти на всичко.На телевизори,телефони,компютри и т.н.,за какво ни са като,ще ни отпада гаранцията.И аз съм с Филипс,до цега са ми излезли 3/три/ъпдейта и съм си ги инсталирал,това означава ли ,че вече нямам гаранция ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...това означава ли ,че вече нямам гаранция ?

Ще означава, ако ъпдейтите изрично са упоменати като забранени в гаранционната карта на продукта. В противен случай ще се видим където трябва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...А сега имам малък проблем с филипса. Като се свързах с филипс ми казаха, че след актуализация на софтуера ще се оправи...

Какво ще ти се оправи и какво ще се развали-би трябвало да ти е въпроса,макар че няма да получиш адекватен отговор ;) Пиша ти това щото тук господина дето ти дава мъдри съвети не ти споменава,че след актуализациите му се оправя едно (например DTS дето не ползва) а със следващата се разваля друго (качеството на картината на някои SD канали) ,което пък е основното за един телевизор --- а именно-качеството на картината му!!!

Аз лично не разбирам какво толкова актуализирате нещо,което работи добре,но....всеки си знае!Може би да стане от 3D на 4D?Знам ли.

Несериозен коментар от моя страна,но и актуализациите мисля са такива.Мое мнение!

Аз лично не съм правил такива,няма и да правя.Но съм чел десетки мнения (не само за Филипс) ,че доста често водят до негативен ефект.Това защо-ами всеки да си прави изводите-едва ли щото тези дето ги правят не знаят за какво става въпрос.Или може би имат нещо друго в предвид ;)

,,Найдай се Пено,, Както е казал народа :)

Редактирано от skalata_73 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Какво ще ти се оправи и какво ще се развали-би трябвало да ти е въпроса,макар че няма да получиш адекватен отговор ;) Пиша ти това щото тук господина дето ти дава мъдри съвети не ти споменава,че след актуализациите му се оправя едно (например DTS дето не ползва) а със следващата се разваля друго (качеството на картината на някои SD канали) ,което пък е основното за един телевизор --- а именно-качеството на картината му!!!

Аз лично не разбирам какво толкова актуализирате нещо,което работи добре,но....всеки си знае!Може би да стане от 3D на 4D?Знам ли.

Несериозен коментар от моя страна,но и актуализациите мисля са такива.Мое мнение!

Аз лично не съм правил такива,няма и да правя.Но съм чел десетки мнения (не само за Филипс) ,че доста често водят до негативен ефект.Това защо-ами всеки да си прави изводите-едва ли щото тези дето ги правят не знаят за какво става въпрос.Или може би имат нещо друго в предвид ;)

,,Найдай се Пено,, Както е казал народа :)

Актуализация на едно изделие се прави така, както е упоменала фирмата производител. За предпочитане е да се ползва кабелна връзка, а не през WI-FI. Питащият , явно е направил гаф и то точно такъв, който е описал колегата "hlevоust ",за което си е сам виновен. Телевизорът му е с българско меню/Philips/  и го ръководи отлично за всяка процедура. Няма никакво място за притеснение, ако се изпълняват инструкциите и не се бърза.Актуализациите не са задължителни, но са много желателни по простата причина, че хората са забелязали някакъв проблем със софтуера, с който работи телевизора. За да се избегнат тези проблеми са вземали отношение фирмите производителки и затова пускат ъпдейтите, а не телевизора да се превърне от 3D на 5Д или 8K!По време на актуализацията трябва да имаме максимално сигурен интернет /разбирайте  по кабел/ и захранването в мрежата да не прекъсва. Всичко останало се явява като проблем възникнал от неправилното действие на собственика на телевизора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... Пиша ти това щото тук господина дето ти дава мъдри съвети не ти споменава,че след актуализациите му се оправя едно (например DTS дето не ползва) а със следващата се разваля друго (качеството на картината на някои SD канали) ,което пък е основното за един телевизор --- а именно-качеството на картината му!!!...

"Господинът, дето дава мъдри съвети" е написал изрично, дори недвусмислено е подчертал, за да не го разбере някой накриво, че ъпдейтва телевизорите си на своя отговорност и по собствена инициатива. И не е споменал за проблемите, защото те си имат особености, само дето трябва да се прочете за тях и тогава да се обобщава.

Надявам се, че на третия път се изразих предостатъчно ясно.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

"Господинът, дето дава мъдри съвети" е написал изрично, дори недвусмислено е подчертал, за да не го разбере някой накриво, че ъпдейтва телевизорите си на своя отговорност и по собствена инициатива. И не е споменал за проблемите, защото те си имат особености, само дето трябва да се прочете за тях и тогава да се обобщава.

Надявам се, че на третия път се изразих предостатъчно ясно.

Първият ти пост е много точно описан. С никого не се заяждаш и написаното от теб е точно така. Който го разбере - хубаво, който не може, да го прочете още 10 пъти и дано го разбере.Хората питат много, но никога не дават изчерпателен отговор какво са направили, за да може да им се отговори адекватно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

 

Прави сте---за риска на собствена отговорност и т.н.т. Не отричам нищо от написаното от вас нито нещо се заяждам!Просто исках да му намекна на автора,че ако си му работи телевизора и няма проблеми да не поема изришно този риск с актуализациите.Факт е ,че при извършени такива е имало и отрицателни ефекти (оправя се едно,разваля друго)и после почват да питат по форумите как да си върнат стария фърмуер! Само съм чел такива мнения,нямам опит-както казах не съм правил актуализации,няма и да правя.Като си ми работи нещо добре не си слагам таралеж в гащите щото ей така-да съм в крак с другите.Мисля и аз се изразих правилно и не съм имал намерение да оспорвам нещо или да се заяждам с някого!Просто изразих мое лично мнение.

Лека вечер и на двама ви!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А сега имам малък проблем с филипса. .....  Дали някой знае нещо по този въпрос? 

Да, аз знам.

Нямам идея с кой точно Филипс си се свързал. Но след като телевизорът ти е в гаранция, и има технически проблем с него, трябва да го занесеш в упълномощен сервиз, или при търговеца, от който си го купил. Носи си гаранционната карта, и документ, че си го платил на датата, съвпадаща с печата на картата. Казваш им какъв е проблема, и искаш да го оправят. За това, че си го оставил, взимаш протокол за дефект (от търговеца) или приемна бележка (от сервиза). До един месец трябва да ти върнат оправен телевизор. Ако решат, че е нужен ъпдейт на софтуера - да го направят те, на своя отговорност. Ако в законния срок не го оправят - сезираш КЗП.

Нещо неясно?...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прави сте---за риска на собствена отговорност и т.н.т. Не отричам нищо от написаното от вас нито нещо се заяждам!Просто исках да му намекна на автора,че ако си му работи телевизора и няма проблеми да не поема изришно този риск с актуализациите.Факт е ,че при извършени такива е имало и отрицателни ефекти (оправя се едно,разваля друго)и после почват да питат по форумите как да си върнат стария фърмуер! Само съм чел такива мнения,нямам опит-както казах не съм правил актуализации,няма и да правя.Като си ми работи нещо добре не си слагам таралеж в гащите щото ей така-да съм в крак с другите.Мисля и аз се изразих правилно и не съм имал намерение да оспорвам нещо или да се заяждам с някого!Просто изразих мое лично мнение.

Лека вечер и на двама ви!

Колега,

 

по вашата логика излиза, че от първия път всичко е направено добре и не е необходимо да се подобрява.В процеса на производство и потребление на продукта обаче винаги се виждат пропуски и потребност от подобрение и това се прави не да се спечелят допълнително едни пари, а за да се запази реномето на производителя.

По форумите често срещаме мнения, че не е необходимо да се инсталират ъпдейтите на Windows и на други потребителски програми.

Аз смятам, че е полезно и редовно ъпдейтвам всички програми, които ползвам или експериментирам, както и редовно инсталирам по-новите версии.

Имам TV Philips от 2008 година и редовно го ъпдейтвах до 2011 година.От тогава нови ъпдейти за моя модел (9603) не са излизали.В ръководството за потребителя процедурата е описана много добре и трябва да се чете внимателно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

   ...По форумите често срещаме мнения, че не е необходимо да се инсталират ъпдейтите на Windows и на други потребителски програми.

Аз смятам, че е полезно и редовно ъпдейтвам всички програми, които ползвам или експериментирам, както и редовно инсталирам по-новите версии...

   

Колега.

Имах предвид обновяваненто на софтуера за телевизорите! Аз също правя всички ъпдейти на Windows,както и експериментирам с нови версии на програми и прочее...А защо за телевизорите ми е такова мнението-вече казах!Не ми се експериментира с нещо,което може и да доведе до  ,,обратен ефект,, Щом работи и всичко си му е наред-аз лично не бих рискувал (не виждам за какво).А и навсякъде коментират,че уж може,но не е препоръчително да се връща  по-стара версия фърмуер за телевизор!

Това е мое мнение и всеки си избира. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.