Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Няколко вируса Backdoor.Bot


Препоръчан отговор


Здравейте :) В на чичо компютъра има няколко вируса които се казват Backdoor.Bot. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Необходима информация

  • [*]Създайте своя собствена тема в подфорума
Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, използвайки бутона Нова Тема. [*]По възможност в заглавието на темата, напишете името на зловредния софтуер, с който смятате, че вашата система е компрометирана. В случай, че са няколко, избройте ги. [*]Детайлно обяснете какъв е вашият проблем, какво се случва със системата ви. [*]Уточнете дали разполагате с компакт диск за вашата операционна система. [*]Като за начало са необходими следните лог файлове, които ще предоставят важна информация, необходима за установяване на вашия проблем:

Публикувано изображение

[*]Моля изтеглете Публикувано изображениеFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа. [*]Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe) [*]Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.

Публикувано изображение

  • [*]Натиснете бутона
Публикувано изображение. [*]Изчакайте търпеливо проверката да приключи. [*]Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа. [*]Копирайте съдържанието на файла FRST.txt в следващия си пост. Прикачете Addition.txt в коментар си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

6. Публикувайте вашата тема.
7. Търпеливо изчакайте, докато някой от екипа на HJT Тeam съдейства за разрешаването на вашия проблем.

Правила по време на работа

  • [*]В този раздел се оказва помощ и съдействие само на потребители, които разполагат с администраторски права за акаунта. Това е така, защото нашата работа включва множество инструменти, които имат нужда от администраторски привилегии, за да извършат своята дейност. [*]Почистването на системата ви от зловреден софтуер може да отнеме известно време, затова моля да бъдете търпеливи. [*]Спазвайте инструкциите по-горе в същата подредба, в която са написани. Ако имате проблем, спрете докъдето сте стигнали и съобщете за това в темата си. [*]Следвайте инструкциите само на членове на екипа на
HJT Тeam, защото от нас можете да получите правилните насоки и идеи за решението на вашия проблем. [*]Придържайте се към инструкциите ни, докато не ви бъде съобщено, че системата ви е чиста. Това, че симптомите са изчезнали не означава, че проблемът е решен. [*]Стъпките, които получавате от нас са индивидуални за случая над когото се работи. Всеки случай разглеждаме индивидуално, затова за всеки нов случай, е необходимо да се създаде нова тема в подфорума Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове, за да бъде разгледан самостоятелно. [*]Ако има нещо неясно, не бързайте. Просто задайте въпроса си във вашата тема, за да го изясним. [*]Не инсталирайте никакъв хардуер или софтуер, както и не правете каквито и да било промени, свързани с вашия компютър. В случай, че волно или неволно това се случи, съобщете в темата си. [*]Дръжте ни в течение за каквито и да било промени, които възникват в процеса на работа. Ние искаме да бъдем информирани как протича целият процес. [*]Ако изминат 72 часа без да сте получили отговор от нас, моля изпратете лично съобщение на човека, който ви помага или се свържете с някой друг член на HJT Тeam.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да знам, логовете ги поставих, но форума е доста бъгав и не показа целите логове. Сега ги прекачих

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте и Честита Баба Марта!!

 

Извиняваме се за закъснението, но в момента сме само двама, които помагаме активно и имаме лични ангажименти, сега празници и т.н.

 

Деинсталирайте следното приложение от Control Panel-a:

 

Ask Toolbar Updater

 

Изтеглете следния файл и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата.

 

Поздрави!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Честита и на Вас :) Няма проблем когато имате време ми пишете :) Малко се обърках и първо изпълних Fixlist със FRST и след това се сетих да деинсталирам Ask Toolbar Updater, но ми изписа това "Нямате достатъчен допуск, за да деинсталирате Ask Toolbar Updater. Обърнете се към системния ви администратор".Лог от Fixlog :

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x86) Version: 01-03-2014
Ran by румпи at 2014-03-01 18:24:30 Run:1
Running from C:UsersрумпиDesktop
Boot Mode: Normal
 
==============================================
 
Content of fixlist:
*****************
start
Folder: C:ProgramData{$1284-9213-2940-1289$}
end
 
*****************
 
 
========================= Folder: C:ProgramData{$1284-9213-2940-1289$} ========================
 
 
====== End of Folder: ======
 
 
==== End of Fixlog ====

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Логовете изглеждат наред...папката в която обикновено има зловредни неща при вас е празна според последния лог. Имате ли някакви симптоми...при нова проверка с MBAM има ли нови засечени неща...май MBAM се е справила сама този път...Но да направим още малко проверки за всеки случай:

 

СТЪПКА 1

 

 

  • [*]

Изтеглете и стартирайтe Публикувано изображениеAdwCleaner.exe.

[*]Натиснете бутона Scan. [*]AdwCleaner ще започне да проверява компютъра, както преди. [*]След като проверката приключи...този път натиснете бутона Clean тъй като няма неща които да не са за триене от лога. [*]Натиснете OK на диалоговия прозорец, който ще се появи подканвайки Ви да затворите всички активни приложения. [*]Натиснете OK отново за да позволите наAdwCleaner да рестартира компютъра и да довърши почистващия процес. [*]След рестарта ще се появи автоматично лог файл с името (AdwCleaner[s0].txt). [*]Прикачете съдържанието му в следващия си коментар [*]Копие на лог файла можеш да намериш и в папката C:AdwCleaner.

 

 

 

СТЪПКА 2

 

 

Публикувано изображение Моля изтеглете Junkware Removal Tool на вашия десктоп.

  • [*]Спрете временно работата на защитните програми. [*]Стартирайте инструмента
JRT.exe [*]Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата. [*]Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши. [*]Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt). [*]Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

 

 

 

СТЪПКА 3

 

 

1.Изтеглете Hitman Pro.

 

  • [*]За
32-битова система - Публикувано изображение. [*]За 64-битова система - Публикувано изображение

2.Стартирайте програмата.
3.След като сте стартирали програмата като кликнете върху иконата Публикувано изображение и натиснете бутона „Напред“ като се съгласите с лицензионното споразумение (EULA).
4.Сложете отметка пред "Не, искам да завърша еднократно сканиране на компютъра".

5.Натиснете бутона „Напред“.

6.Програмата ще започне да сканира. Времето за сканиране е около 2 минути.

7.След завършване на сканирането от списъка с намерените неща (ако има такива) изберете Apply to all => Ignore.

8.Натиснете "Next" и след това натиснете "Изнеси резултата в XML file" и запазете лог файла на десктопа.

9.Архивирайте файла и го прикачете в следващия си коментар или копирайте съдържанието му в следващия си коментар.

 

Забележка: Ако няма падащо меню, където да изберете ignore както на снимката:

 

Публикувано изображение

 

тогава просто затворете програмата след края на проверката (без да премахвате нищо)...след това отворете C:ProgramdataHitmanProLogs, отворете и публикувайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар.

 

 

Поздрави!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-късно ще изпълня стъпките, защото не съм на компютъра.Sent from my Foxsky T33 using Taptalk PROПроблем ли, e че ще използвам Teamviewer ?Sent from my Foxsky T33 using Taptalk PRO

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами не мисля, че ще е проблем, но adwcleaner и jrt често изискват рестарт...после ако паролата не е постоянна (по-подразбиране се сменя) ще имате ли достъп до системата за да вземете логовете...или сте направили паролата перманентна?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Извинете за забавянето, но чичо беше по болници в София и нямах достъп до компютъра. MBAM нищо не намери, и затова няма да дам лог. Лог от AdwCleaner :

 

# AdwCleaner v3.020 - Report created 09/03/2014 at 19:41:19
# Updated 27/02/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (32 bits)
# Username : румпи - RUMPI-PC
# Running from : C:Usersрумпиadwcleaner.exe
# Option : Clean
 
***** [ Services ] *****
 
 
***** [ Files / Folders ] *****
 
Folder Deleted : C:ProgramDataAlawarWrapper
Folder Deleted : C:Program FilesDAEMON Tools Toolbar
Folder Deleted : C:UsersрумпиAppDataLocalLowToolbar4
File Deleted : C:UsersрумпиAppDataRoamingMozillaFirefoxProfilesv71qqp7o.defaultsearchpluginssearch-safer.xml
 
***** [ Shortcuts ] *****
 
 
***** [ Registry ] *****
 
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesAppIDGenericAskToolbar.DLL
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesAppIDTbCommonUtils.DLL
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesAppIDTbHelper.EXE
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbCommonUtils.CommonUtils
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbCommonUtils.CommonUtils.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbDownloadManager
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbDownloadManager.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbPropertyManager
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbPropertyManager.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbRequest
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbRequest.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbTask
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.TbTask.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.ToolbarHelper
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTbHelper.ToolbarHelper.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesToolbar3.ContextMenuNotifier
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesToolbar3.ContextMenuNotifier.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesToolbar3.CustomInternetSecurityImpl
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesToolbar3.CustomInternetSecurityImpl.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesToolbar3.SearchProviderManager
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesToolbar3.SearchProviderManager.1
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingapnstub_RASAPI32
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingapnstub_RASMANCS
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingaskpartnercobrandingtool_rasapi32
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingaskpartnercobrandingtool_rasmancs
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingAskSLib_RASAPI32
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingAskSLib_RASMANCS
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingTaskScheduler_RASAPI32
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftTracingTaskScheduler_RASMANCS
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesAppID{4CE516A7-F7AC-4628-B411-8F886DC5733E}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesAppID{628F3201-34D0-49C0-BB9A-82A26AEFB291}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesAppID{9B0CB95C-933A-4B8C-B6D4-EDCD19A43874}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{01221FCC-4BFB-461C-B08C-F6D2DF309921}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{452AE416-9A97-44CA-93DA-D0F15C36254F}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{45CDA4F7-594C-49A0-AAD1-8224517FE979}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{81E852CC-1FD5-4004-8761-79A48B975E29}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{B2CA345D-ADB8-4F5D-AC64-4AB34322F659}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{B9F43021-60D4-42A6-A065-9BA37F38AC47}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{BF921DD3-732A-4A11-933B-A5EA49F2FD2C}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesInterface{D83B296A-2FA6-425B-8AE8-A1F33D99FBD6}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTypeLib{B87F8B63-7274-43FD-87FA-09D3B7496148}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREClassesTypeLib{C4BAE205-5E02-4E32-876E-F34B4E2D000C}
Key Deleted : HKLMSOFTWAREMicrosoftInternet ExplorerLow RightsElevationPolicy{628F3201-34D0-49C0-BB9A-82A26AEFB291}
Key Deleted : HKCUSoftwareAPN PIP
Key Deleted : HKCUSoftwareChatZum Toolbar
Key Deleted : HKCUSoftwareYahooPartnerToolbar
Key Deleted : HKLMSoftwareChatZum Toolbar
Key Deleted : HKLMSoftwaredt softdaemon tools toolbar
Key Deleted : HKLMSoftwarePIP
Key Deleted : HKCUSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionUninstall{79A765E1-C399-405B-85AF-466F52E918B0}
 
***** [ Browsers ] *****
 
- Internet Explorer v11.0.9600.16518
 
 
- Mozilla Firefox v27.0.1 (bg)
 
[ File : C:UsersрумпиAppDataRoamingMozillaFirefoxProfilesv71qqp7o.defaultprefs.js ]
 
Line Deleted : user_pref("browser.newtab.url", "search.chatzum.com");
Line Deleted : user_pref("id_chatzum_installed_version", "1.0.19");
Line Deleted : user_pref("id_chatzum_menu.search_button2_SuggestSearchFO5.command", "cmd_autoSuggestSearch_3");
Line Deleted : user_pref("id_chatzum_menu.search_button_SuggestSearchFO5.command", "cmd_autoSuggestSearch_3");
Line Deleted : user_pref("id_chatzum_menu.search_button_SuggestSearchFO5.image", "chrome%3A//id_chatzum/content/504.png");
Line Deleted : user_pref("id_chatzum_tabpage", "hxxp%3A//search.chatzum.com/");
Line Deleted : user_pref("keyword.URL", "hxxp://utils.chatzum.com/?url=");
 
- Google Chrome v33.0.1750.146
 
[ File : C:UsersрумпиAppDataLocalGoogleChromeUser DataDefaultpreferences ]
 
 
*************************
 
AdwCleaner[R0].txt - [5180 octets] - [09/03/2014 19:38:41]
AdwCleaner[s0].txt - [5229 octets] - [09/03/2014 19:41:19]
 
########## EOF - C:AdwCleanerAdwCleaner[s0].txt - [5289 octets] ##########
Лог от JRT :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.1.2 (02.20.2014:1)
OS: Windows 7 Ultimate x86
Ran by аг¬ЇЁ on ­Ґ¤ 09.03.2014 Ј. at 19:51:03,86
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
 
 
~~~ Services
 
 
 
~~~ Registry Values
 
 
 
~~~ Registry Keys
 
 
 
~~~ Files
 
Successfully deleted: [File] "C:UsersPublicDesktopplay more great games!.url"
 
 
 
~~~ Folders
 
 
 
~~~ FireFox
 
Emptied folder: C:Usersаг¬ЇЁAppDataRoamingmozillafirefoxprofilesv71qqp7o.defaultminidumps [81 files]
 
 
 
~~~ Event Viewer Logs were cleared
 
 
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on ­Ґ¤ 09.03.2014 Ј. at 19:58:03,08
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HitmanPro 3.7.9.212www.hitmanpro.com    Computer name . . . . : RUMPI-PC   Windows . . . . . . . : 6.1.1.7601.X86/2   User name . . . . . . : rumpi-PCрумпи   UAC . . . . . . . . . : Enabled   License . . . . . . . : Free    Scan date . . . . . . : 2014-03-09 20:04:27   Scan mode . . . . . . : Normal   Scan duration . . . . : 5m 1s   Disk access mode  . . : Direct disk access (SRB)   Cloud . . . . . . . . : Internet   Reboot  . . . . . . . : No    Threats . . . . . . . : 0   Traces  . . . . . . . : 6    Objects scanned . . . : 2 642 299   Files scanned . . . . : 465 623   Remnants scanned  . . : 1 494 413 files / 682 263 keys Miniport ____________________________________________________________________    Primary      DriverObject . . . : 85A85BA0      DriverName . . . . : Driveratapi      DriverPath . . . . : SystemRootsystem32driversatapi.sys      StartIo  . . . . . : 00000000 +0      IRP_MJ_SCSI  . . . : 84D831F8 +0   Solution      DriverObject . . . : 85A85BA0      DriverName . . . . : Driveratapi      DriverPath . . . . : SystemRootsystem32driversatapi.sys      StartIo  . . . . . : 00000000 +0      IRP_MJ_SCSI  . . . : 888C444E SystemRootsystem32driversataport.SYS+25678 Suspicious files ____________________________________________________________    C:UsersрумпиAppDataLocalPunkBusterUNCOpbpbcl.dll      Size . . . . . . . : 833 236 bytes      Age  . . . . . . . : 789.2 days (2012-01-10 15:11:19)      Entropy  . . . . . : 7.6      SHA-256  . . . . . : 224E58B68FE38C7B9DE702D8E970158B3DB6B0CAE3429B4903DAFC68AE60C83C      Fuzzy  . . . . . . : 29.0         The .reloc (relocation) section in this program contains code. This is an indication of malware infection.         Entropy (or randomness) indicates the program is encrypted, compressed or obfuscated. This is not typical for most programs.         Authors name is missing in version info. This is not common to most programs.         Version control is missing. This file is probably created by an individual. This is not typical for most programs.         Program contains PE structure anomalies. This is not typical for most programs.  Cookies _____________________________________________________________________    C:UsersрумпиAppDataRoamingMicrosoftWindowsCookies3Z70C0KD.txt   C:UsersрумпиAppDataRoamingMicrosoftWindowsCookies52PKV7HN.txt   C:UsersрумпиAppDataRoamingMicrosoftWindowsCookiesIG64K681.txt   C:UsersрумпиAppDataRoamingMicrosoftWindowsCookiesUCHXFR15.txt   C:UsersрумпиAppDataRoamingMicrosoftWindowsCookiesX8BKDAL8.txt  
 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма проблеми относно забавянето...и дано всичко е наред с чичо ви!

Логовете са чисти и затова мисля да се ориентираме към приключване:

 

Проверете и за други стари приложения с помощта на PatchMyPC

 

За да премахнем използваните от нас инструменти направете следното:

 

Изтеглете OTC.exe и го стартирайте. Натиснете бутона CleanUp!.
Рестартирайте компютъра, ако ви попита!

Изтеглете Delfix.exe и го стартирайте. Сложете отметка пред Remove disinfection tools (трябва да има такава по-подразбиране, но все пак да си кажа) => натиснете бутона Run

Инструмента ще се самоизтрие след като приключи своята задача!

 

Ако има инструменти, папки или логове от използваните от нас неща и те не са се изтрили при горе-споменатите процедури, ги изтрийте ръчно.

 

Ако нямате повече въпроси и проблеми, ще маркирам случая като РЕШЕН. :bye1:

 

Поздрави!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко изпълних и всичко се почисти автоматично :) Благодаря за помощта  :beer:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от nikolaustirol
      Здравейте. Имам съмнение, че компютъра е заразен защото в мултитаскинг менюто виждам, че процесора е винаги натоварен поне на 46%, а паметта е заета над 65%. Случва ми се често страници да пишат, че липсва достатъчно памет и да искат обновяване. Компютърът е Фуджицо Сименс Еспримо с процесор Intel Core Duo E7600 3,06 GHz. Инсталирана памет 8 ГБ, но пише, че само 3 ГБ са използваеми. ОС е Уиндоус 7 Про, 32 бита. Имам оригинален диск.
      FRST.txt Addition.txt
    • от Усмихни_Се :)
      Компютъра днес стана страшно бавен , и отделно имам 7 папки, които не могат да се изтрият по никакъв начин ( пробвах през Safe Mode, и с програма за триене на папки )  Не се получава, стоят си папките на DSKTOPA..
      FRST.txt Addition.txt
    • от doktorkartar
      Здравейте, и честит Никулден на всички празнуващи!
       
      Преди няколко дни почистих с AdwCleaner и от тогава Mozilla се шашна.  Отварям си някой сайт (без значение кой), и си го преглеждам в продължение на няколко мин. Изведнъж спира да ми зарежда страницата все едно няма нет. Каквото и да се опитам да отворя в сайта е без успех. Тръгва да зарежда но все не успява. Даже и да презаредя страницата пак не се получава. Обаче ако реша да отворя същия сайт или друг в нов раздел, всичко си е нормално до следващото забиване.
      Пример с youtube:
      Пускам някой клип върви си нормално и по едно време клипа спира и се опитва да го зареди но без успех. Цъкам на някой друг клип и се опитва да зареди в адресната лента но не успява. Общо взето от този раздел не може да се отвори нищо повече. Цъкам със скрола на мишката върху друг клип, за да го отвори в нов раздел и всичко си се зарежда нормално до следващото забиване на новия раздел.
       
      С Хром страниците се отварят нормално и няма този проблем.
      Изтрих мозилата и я инсталирах на ново и пак същото.
      Пробвах с изключени добавки и отново без резултат.
       
      Пусках JRT и malwarebytes, така че ето и техния доклад.
      Разполагам с диск за ОС.
       
       
      JRT.txt mb1.txt Addition.txt FRST.txt
    • от Венцислав Бориславов
      Здравейте, току що си сложи флашката за да прегледам стара снимки и забелязах че има са заключени с .harma фаил и не помага нищо. 
      Пусках лаптопа в safe mode, свалях няколко тоолкита но нище помага, други решения има ли за проблема или утре да му бия преинстала, че и без това му е наближило. 😀
    • от grizly
      Здравейте, преди няколко дни пробвах едни дискове в какво състояние са и в един от тях ми се залепиха някакви вируси, касперски започва да ги дезинфектира и изтрива но мисля че не успя да се справи с тях напълно.
      Долу в систем трея иконата на касперски стои червена постоянно и пише защитата е застрашена,
      Открито MEM:Virus.Win32.Sality.Gen Обект: Системна памет, срещу него като чукна на бутон Изтрий не се случва абсолютно нищо и стои червен знак за внимание.
      Общо взето системата ми се държи добре и нормално но ме дразни много тази червена икона на касперски в систем трея долу.
      https://dox.abv.bg/download?id=8257cebfb2# - Линк за сваляне
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване