Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Dimityr Georgiev_33

Проблем със Skype вирус invoice.pdf.exe

Препоръчан отговор

Здравейте,

 

Деинсталирайте следното приложение от Control Panel-a:

 

UpdateChecker

 

 

След това изтеглете следния файл и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата.

 

Колкото до съобщението - в повечето случаи е доста трудно поправимо...ще пробваме няколко неща, но ако не се получи ще се наложи преинсталация или ре-активиране на Windows...

 

 

СТЪПКА 1

 

 

Отворете Start => в полето за търсене въведете CMD.exe => с десен бутон на мишката изберете CMD.exe и кликнете Run as administrator

 

Сега вече въведете командата: sfc /scannow и натиснете Enter
 

Изчакайте проверката да приключи и след това с copy и с десен бутон на мишката в CMD.exe изберете paste и натиснете Enter за следната команда:

 

findstr /c:"[sR]" %windir%LogsCBSCBS.log >"%userprofile%Desktopsfcdetails.txt"

 

Прикачете съдържанието на лог файла - sfcdetails.txt, който ще се създаде на вашия десктоп.

 

 

СТЪПКА 2

 

 

Изтеглете и стартирайте този инструмент.

 

След това публикувайте следните логове:

 

C:WindowsLogsCBSCheckSUR.log
C:WindowsLogsCBSCheckSUR.persist.log

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Десен бутон на командата:

 

findstr /c:"[sR]" %windir%LogsCBSCBS.log >"%userprofile%Desktopsfcdetails.txt"

 

и после в CMD не с Ctrl +V а пак с десен бутон paste и накрая Enter.

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

къде е тази команда findstr /c:"[sR]" %windir%LogsCBSCBS.log >"%userprofile%Desktopsfcdetails.txt"  ?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

нищо не става като я копирам и натисна ентер, излиза ми на нов рет c;userskroko ... Мисля че браузърт мозила се оправи но все още не ми дава да инсталирам гуугал хромът ...

Вече ми чете дискове, ако ги преинсталирам ще се оправи ли??

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нещо не изпълнявате нещата като хората...а без тези команди няма как да кажа дали има шанс Windpows-a отново да стане Genuine.

 

Командата си е правилна:

 

Публикувано изображение

 

Трябва да се появи текстов лог на десктопа след изпълнението на командата, който искам да видя в следващия ви коментар.

 

Отделно стартирайте и инструмента, който ви дадох и прикачете Cheksur логовете в следващия ви коментар.

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...