Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

SinyaSofia

Проблем при натоварване

Препоръчан отговор

Здравейте,

 

 

Като за начало деинсталирайте следните приложения:

 

Моля изтеглете и инсталирайте програмата Revo Uninstaller 1.95.

Стартирайте програмата Revo Uninstaller и изберете Mobogenie.

Натиснете бутона Uninstall

Revo ще използва първо вградения деинсталатор. Натиснете бутона “Yes” за да потвърдите деинсталацията.

Ще се отвори нов прозорец в който трябва да изберете режима на претърсване за остатъци. Сложете радио-бутона пред Advanced (последната опция).

Revo ще създаде точка на възстановяване (Restore Point), ще активира вградения деинсталатор, който може да ви попита дали искате да деинсталирате приложението. Изберете с "Yes".

След края на деинсталацията ако бъдете попитани да рестартирате компютъра откaжете и натиснете ОК (ако се налага за да продължите).

Ще се появи прозорец в който се споменава, че сега програмата ще започне да сканира за остатъци. Натиснете бутона Next за да започне претърсването.

След като претърсването приключи изберете бутона Next за да се появят резултатите. Ако се отвори прозорец с намерени остатъци в регистрите "Found leftover registry items", тогава изберете бутона Select all и натиснете Delete. Ще се появи диалогов прозорец с въпроса дали сте сигурни, че искате да продължите. Изберете Yes. Сега вече натиснете бутона Next. Ако се отвори прозорец с намерените остатъци след на хардиска "Found leftover files and folders" тогава изберете бутона Select all и натиснете Delete. Ще се появи диалогов прозорец с въпроса дали сте сигурни, да изпратите остатъците в Recycle Bin (кошчето на Windows). Изберете Yes. Сега вече натиснете бутона Next и след това натиснете бутона Finish.

 

Повторете стъпките за останалите програми:

websaaeve
WS-Booster
WS-Sustainer
YoutubeAdblocker

 

За финал отидете до десктопа => кликнете с десен бутон на мишката върху кошчето (Recycle Bin-a) и натиснете Empty Recycle Bin.

 

 

Сега вече можем да пристъпим към следващите стъпки:

 

 

 

СТЪПКА 1

 

 

  • [*]

Изтеглете и стартирайтe Публикувано изображениеAdwCleaner.exe.

[*]Натиснете бутона Scan. [*]AdwCleaner ще започне да проверява компютъра, както преди. [*]След като проверката приключи...този път натиснете бутона Clean тъй като няма неща които да не са за триене от лога. [*]Натиснете OK на диалоговия прозорец, който ще се появи подканвайки Ви да затворите всички активни приложения. [*]Натиснете OK отново за да позволите наAdwCleaner да рестартира компютъра и да довърши почистващия процес. [*]След рестарта ще се появи автоматично лог файл с името (AdwCleaner[s0].txt). [*]Прикачете съдържанието му в следващия си коментар [*]Копие на лог файла можеш да намериш и в папката C:AdwCleaner.

 

 

 

СТЪПКА 2

 

 

Публикувано изображение Моля изтеглете Junkware Removal Tool на вашия десктоп.

  • [*]Спрете временно работата на защитните програми. [*]Стартирайте инструмента
JRT.exe [*]Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата. [*]Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши. [*]Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt). [*]Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

 

 

СТЪПКА 3

 

 

Публикувано изображение Моля изтеглете Malwarebytes Anti-Malware и я запазете на вашия десктоп.

  • [*]Стартирайте файла
mbam-setup-2.0.1.1004.exe и следвайте указанията за да инсталирате програмата. [*]След като инсталацията приключи се уверете че сте сложили отметка пред:
  • [*]
Launch Malwarebytes Anti-Malware [*]Отметката активираща пробния 14 дневен период също е маркиран по-подразбиране. Ако не желаете да тествате защитата в реално време на програмата през следващите 14 дни тогава премахнете отметката.

[*]Натиснете бутона Finish. [*]Отидете до табът Settings > Detection and Protection > и под категорията Detection Options включете опцията "Scan for rootkits". [*]Отидете то табът Scan, сложете радио-бутона пред Threat Scan и след това натиснете бутона Scan Now >> . Ако е намерена актуализация тогава натиснете бутона Update Now. [*]Ще започне проверка за зловреден софтуер. [*]При някои инфекции можете да видите съобщението:

  • [*]
"Could not load DDA driver"

[*]Натиснете "Yes" на това съобщение за да позволите драйвера да се зареди след рестарт. [*]Разрешете на компютъра да се рестартира и след това продължете с останалите инструкции. [*]След като проверката приключи натиснете бутона Apply Actions. [*]Изчакайте да се появи прозореца подканващ ви да рестартирате и след това натиснете бутона Yes. [*]След рестарта, когато се появи десктопа MBAM ще се зареди още веднъж. [*]Отидете то табът History > Application Logs. [*]Отворете рапорта с последната дата и час и натиснете бутона "Copy to Clipboard" [*]Сега вече поставете съдържанието на лог файла с клавишната комбинация Ctrl + V и го публикувайте в следващия си коментар.

 

 

СТЪПКА 4

 

 

1.Изтеглете Hitman Pro.

 

  • [*]За
32-битова система - Публикувано изображение. [*]За 64-битова система - Публикувано изображение

2.Стартирайте програмата.
3.След като сте стартирали програмата като кликнете върху иконата Публикувано изображение и натиснете бутона „Напред“ като се съгласите с лицензионното споразумение (EULA).
4.Сложете отметка пред "Не, искам да завърша еднократно сканиране на компютъра".

5.Натиснете бутона „Напред“.

6.Програмата ще започне да сканира. Времето за сканиране е около 2 минути.

7.След завършване на сканирането от списъка с намерените неща (ако има такива) изберете Apply to all => Ignore.

8.Натиснете "Next" и след това натиснете "Изнеси резултата в XML file" и запазете лог файла на десктопа.

9.Архивирайте файла и го прикачете в следващия си коментар или копирайте съдържанието му в следващия си коментар.

 

Забележка: Ако няма падащо меню, където да изберете ignore както на снимката:

 

Публикувано изображение

 

Тогава просто затворете програмата след края на проверката (без да премахвате нищо)...след това отворете C:ProgramdataHitmanProLogs, отворете и публикувайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар.

 

 

СТЪПКА 5

 

 

Направете нова проверка с FRST (бъдете сигурни, че Addition.txt има отметка преди да натиснете Scan) и след това прикачете новите логове в следващия си коментар.

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, прочетох вашия пост и тръгнах по стъпките, обаче след като инсталирах и отворих Revo Uninstaller, не намирам фаил Mobogenie. Прикачил съм файл със снимка на програмите, който ми дава за деинсталиране. Въпросът ми е да продължа ли по следващите стъпки?

post-344674-0-23858700-1397666625_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Странно, защото Mobogenie не е с hidden атрибут и би трябвало да е видима за деинсталация, но пък го има и друго. Безплатната версия на Revo нарочно не вижда доста "MSI" програми (за да се закупи професионалната версия):

 

Mobogenie (HKLM-x32...Mobogenie) (Version:  - Mobogenie.com) <==== ATTENTION

 

В такъв скучай проверете за Mobogenie в Control Panel-a (Uninstall a program) и я деинсталирайте оттам, а останалите програми от списъка в червено, които са видими за Revo, ги премахнете с Revo. Тези които не са видими за Revo ги премахнете през Control Panel-a.

 

Ако видите програма, която не се вижда нито в Control Panel-a, нито в Revo - това не е проблем...тях ще ги премахнем ръчно и просто продължете с останалите стъпки.

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Мисля че изпълних всички  стъпки правилно. :)
 
 
 
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org
 
 
Protection, 17.4.2014 г. 00:09:38 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malware Protection, Starting, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:09:38 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malware Protection, Started, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:09:38 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Update, 17.4.2014 г. 00:09:46 ч., SYSTEM, USER-PC, Manual, Rootkit Database, 2014.2.20.1, 2014.3.27.1, 
Update, 17.4.2014 г. 00:09:52 ч., SYSTEM, USER-PC, Manual, Malware Database, 2014.3.4.9, 2014.4.10.7, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:09:54 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Refresh, Starting, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:09:59 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:10:00 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopping, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:10:00 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopped, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:10:09 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Refresh, Success, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:10:09 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:10:09 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Detection, 17.4.2014 г. 00:10:15 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, IP, 111.111.111.111, imgcdn.ptvcdn.net, 49872, Outbound, C:Program Files (x86)PANDORA.TVPanServiceKMPProcess.exe, 
Detection, 17.4.2014 г. 00:10:15 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, IP, 111.111.111.111, imgcdn.ptvcdn.net, 49872, Outbound, C:Program Files (x86)PANDORA.TVPanServiceKMPProcess.exe, 
Detection, 17.4.2014 г. 00:10:17 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, IP, 111.111.111.111, imgcdn.ptvcdn.net, 49881, Outbound, C:Program Files (x86)PANDORA.TVPanServiceKMPService.exe, 
Update, 17.4.2014 г. 00:11:51 ч., SYSTEM, USER-PC, Manual, Malware Database, 2014.4.10.7, 2014.4.16.10, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:11:53 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Refresh, Starting, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:11:53 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopping, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:11:53 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopped, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:12:02 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Refresh, Success, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:12:02 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:12:02 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:49:03 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malware Protection, Starting, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:49:03 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malware Protection, Started, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:49:03 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 17.4.2014 г. 00:49:30 ч., SYSTEM, USER-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
 
(end)

Ето и резултатите от финалната проверка с FRST.

AdwCleanerS1.txt

HitmanPro.txt

JRT.txt

Addition.txt

FRST.txt


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Изтеглете fixlist.txt и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата.

 

След това пишете дали още го има и натоварването.

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-вероятно причината е някъде другаде. Всички лог файлове са чисти...

Вижте следните две теми:

 

http://windows.microsoft.com/bg-bg/windows/optimize-windows-better-performance#optimize-windows-better-performance=windows-7

 

https://www.google.bg/#q=%D0%A0%D1%8A%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B4%D1%80%D1%8A%D0%B6%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+Windows+%28XP%2C+Vista+%D0%B8+7%29 (първия резултат)

 

и вижте дали ще успеете да подобрите състоянието на системата.

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Alexander..
      Здравейте, след отварянето на файл във формат .doc получен по вайбър, се оказа, че е вирус, който антивирусната засече, но не съм сигурен дали успя да изчисти. Иначе системата си е напълно стабилна.

      Addition.txt FRST.txt
    • от KiNGSTON97
      Здравейте!
      Накратко - Бях инфектиран от зловреден софтуер с името DJVU ransomware. Вече е напълно премахнат, след пълно дефрагментиране на двата диска C, D и инсталация на нов Windows 10.
      Всички лични снимки са криптирани с формат. RIGH.
      Някакви решения как мога да оправя файловете си? 
      Около 20GB снимки имам, качени в OneDrive с името тип на файла. RIGH
      ЗА РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА ЩЕ СЕ ЗАПЛАТИ СЪОТВЕТНА СУМА ЛИЧНО ОТ МЕН. 
    • от manjaro
      Здравейте. Интересува ме, дали има нещо притиснително според логовете от farbar. Просто профилактично.

       
      Farbar logs.7z
    • от The Reaper
      Здравейте, преди два дена някъде забелязах яко лагене на моменти, мишката едва се влачеше и процесора забелязах че качва на 100%,  поня че първите няколко пъти като го забелязах това антивирусната (вградената на win 10pro) изписва че нещо е хванато под карантира, но да речем след няколко часа пак по същия начин, системата забавя и така, общо траеше около 20-25сек. По време на този проблем имах и проблем с geforce experianc-а на видео драйвера, за това и направих тема в отдел драйвери, както и да е проблема с драйвера е решен ала да видим какво ще правим по въпроса. Пиша ви след като колега ми препоръча да изтегля malwarebytes и да сканирам, така и направих, активирах 14денния период и сканирах и намери няколко съмнителни открития, всички поставени под карантина. Сега знам че не съм сканирал както е по ред със програмите посочени от вас, но искам да ви покажа лог-а на malwarebytes и ако кажете ще следвам стъпките както сте посочили в темата за премахване на зловреден софтуер, надявам се че не е проблем че не съм следвал както трябва стъпка по стъпка, ако е извинете. ето го лог-а: https://dox.abv.bg/download?id=d02deebbb7
    • от Станислав Маринов
      Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...