Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Инфектирана система (проблем с мишката)


Препоръчан отговор

Здравейте , наскоро се появи един проблем. Както си разцъквам на компа и мишката забива на едно място , стои така 3-4 секунди и се оправя. Ефекта е сякаш замръзва и не мърда от там. Системата си работи горе долу добре , но това с мишкат аме побърква направо. Ето и файловете от Farbar

 

 

 

FRST.txt

Addition.txt

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Проблема изглежда засегна цялата система , ако рестартирам машината , не иска да се включва или го прави СТРАШНО БАВНО (около 15-20 минути) Като стои само на логото на Windows 8 и отдоло Loader-a ... Мишката започна да забива по-често

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер..! :)

 

Моля, изтеглете последната версия на TDSSKiller оттук и я запазете на вашия декстоп (задължително).

  • Кликнете на TDSSKiller.exe за да стартирате приложението
  • Натиснете бутона Start Scan.
  •  Не използвайте компютъра по време на сканирането
  •  Ако сканирането завърши с нищо не е намерено, щракнете върху Затвори, за да излезете.
  • Проверката не би трябвало да отмене повече от 2 минути.
  • Ако подозрителен обект бъде засечен, действието по подразбиране ще бъде Skip, кликнете върху Continue.
  • Ако зловредни обекти бъдат намерени, тогава от падащото меню ще имате три възможности.
    Бъдете сигурни, че избраното действие е Cure и натиснете върху Continue > Рестартирайте за да бъде завършена поправката.

    Забележка: Ако Cure бутона не е наличен от възможностите, тогава моля изберете Skip бутона, не избирайте Delete освен ако не сте инструктирани затова.

 

  • Лог файл ще бъде създаден в свободната директория на дял C: . Потърсете за лог с името "TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt" и копирайте съдържанието му в следващия си пост.
     

 

 

GUZVCQN.jpg  Моля, изтеглете Malwarebytes Anti -Malware и го запомнете на вашия работен плот .
  Кликнете два пъти върху mbam-setup-consumer-2.0.0.1хххх.exe и следвайте инструкциите, за да инсталирате програмата .

  • В секцията Settings = > Detection and Protection => Detection Options, се поставя отметка в квадратчето 'Scan for rootkits'.

 

  • MBAMsettings.JPG
  • В главния прозорец на програмата , щракнете върху 'Update Now'
  • След актуализацията завърши, кликнете на бутона " 'Scan Now  " .
  • Ако има налична актуализация , щракнете върху бутона Update Now button .
  • Ще стартира Threat Scan.
  • Когато сканирането приключи, ако има някакви открити зарази , щракнете върху Apply Actions за да се позволи на Mbam да почисти засеченото. .

MBAMReboot.JPG

  •   След рестарта ,стартирайте Mbam още веднъж.
  •   Кликнете на History tab > Application Logs .
  •   Кликнете два пъти върху реда , който показва датата и часа на сканирането или View Detailed Log .
  •   Кликнете върху " Copy да Clipboard "

 

  • MBAMLog.JPG

 

  •   Поставете  съдържанието на клипборда в следващия си  отговор.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер. Сканирах системата с TDSSKiller , нищо не излезе.

 Malwarebytes Anti -Malware - не се тегли - следната грешка ще прикача тук.

41947bbe00107eaa.PNG

 

http://pastebin.com/nxiaWpzc - качвам го тук защото ми изписва някаква грешка като опитам да прикача файла , а когато опитам да го постна в коментара , ми излиза че е прекалено дълаг ... 
Извинявайте , че не е както е посочено в правилата
 
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте..!Линка работи коректно...Опитайте отново..! :)
Вероятно проблема е хардуерен..но нека видя и дневника от Malwarebytes Anti -Malware

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам ... отново същия проблем ... бихте ли прикачили файла за инсталация в следващия пост .. немога да я истегля нито от вашия линк(който като гледам е от офицялния сайт), нито от където и да било...

Изтеглих я от CNET , очаквайте логове скоро време

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org
 
Scan Date: 23-Sep-14
Scan Time: 11:27:28
Logfile: 
Administrator: Yes
 
Version: 2.00.2.1012
Malware Database: v2014.03.04.09
Rootkit Database: v2014.09.19.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Self-protection: Disabled
 
OS: Windows 8.1
CPU: x64
File System: NTFS
User: Daniel
 
Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 284759
Time Elapsed: 10 min, 35 sec
 
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Enabled
Heuristics: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled
 
Processes: 0
(No malicious items detected)
 
Modules: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Keys: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Values: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Data: 0
(No malicious items detected)
 
Folders: 1
PUP.Optional.CrossRider.A, C:\Users\Daniel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cigiagpbkapepgklncnajbakkpkopmam, Quarantined, [51348d62ccaf76c0284fe6a56c967d83], 
 
Files: 0
(No malicious items detected)
 
Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)
 
 
(end) Ето и лога .. май всичко е чисто 
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Чисто е..!Има ли го все още проблема със мишката....?

Имам едни съмнения че причината може да е AVG SafeGuard toolbar ..но да видим..!

 

2lsf8k9.pngМоля, изтеглете и стартирайте програмата AdwCleaner(by Xplode):
 

  • Затворете всички стартирани програми и браузъри
  • Кликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.
  • Натиснете OK, за да потвърдите, че всички стартирани програми ще бъдат затворени.
  • Маркирайте Clean
  • Вашият компютър ще се рестартира автоматично. Текстовия файл ще се отвори след рестарта.
  • Моля, да публикувате съдържанието на този лог в отговора си
  • Можете да намерите лога,който автоматично се запомня тук C:AdwCleaner[s0].txt

 

 
thisisujrt.gif Моля, изтеглете Junkware Removal Tool (by Thisisu ) и запазете на вашия десктоп.

  • Спрете временно работата на защитните програми.
  • Стартирайте инструмента JRT.exe
  • Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата.
  • Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши.
  • Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt).
  • Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

    mqdefault.jpg
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

# AdwCleaner v3.310 - Report created 23/09/2014 at 16:58:10
# Updated 12/09/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 8.1 Enterprise  (64 bits)
# Username : Daniel - GANCHEV
# Running from : C:\Users\Daniel\Desktop\adwcleaner_3.310.exe
# Option : Clean
 
***** [ Services ] *****
 
 
***** [ Files / Folders ] *****
 
Folder Deleted : C:\ProgramData\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\ProgramData\AVG Secure Search
Folder Deleted : C:\ProgramData\AVG Security Toolbar
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\AVG Security Toolbar
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search
Folder Deleted : C:\Program Files\AVG SafeGuard toolbar
[!] Folder Deleted : C:\Users\Daniel\AppData\Local\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Users\Daniel\AppData\Local\PackageAware
Folder Deleted : C:\Users\Daniel\AppData\LocalLow\AVG SafeGuard toolbar
Folder Deleted : C:\Users\Daniel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof
 
***** [ Scheduled Tasks ] *****
 
 
***** [ Shortcuts ] *****
 
 
***** [ Registry ] *****
 
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\ViProtocol.DLL
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.BrowserWndAPI
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.BrowserWndAPI.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.PugiObj
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AVG SafeGuard toolbar.PugiObj.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\protocols\handler\viprotocol
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\S
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.ScriptHelperApi
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ScriptHelper.ScriptHelperApi.1
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE.1
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [vProt]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{1FDFF5A2-7BB1-48E1-8081-7236812B12B2}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{933B95E2-E7B7-4AD9-B952-7AC336682AE3}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{DE9028D0-5FFA-4E69-94E3-89EE8741F468}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{74FB6AFD-DD77-4CEB-83BD-AB2B63E63C93}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9C049BA6-EA47-4AC3-AED6-A66D8DC9E1D8}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{C2AC8A0E-E48E-484B-A71C-C7A937FAAB94}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{C6FDD0C3-266A-4DC3-B459-28C697C44CDC}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}]
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{DE9028D0-5FFA-4E69-94E3-89EE8741F468}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{03E2A1F3-4402-4121-8B35-733216D61217}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{9E3B11F6-4179-4603-A71B-A55F4BCB0BEC}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6}
Value Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}]
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{F25AF245-4A81-40DC-92F9-E9021F207706}
Key Deleted : HKCU\Software\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKCU\Software\AVG Security Toolbar
Key Deleted : HKCU\Software\Softonic
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\AVG SafeGuard toolbar
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\AVG Security Toolbar
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG SafeGuard toolbar
 
***** [ Browsers ] *****
 
-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17278
 
 
-\\ Google Chrome v37.0.2062.120
 
*************************
 
AdwCleaner[R0].txt - [6206 octets] - [23/09/2014 16:57:02]
AdwCleaner[s0].txt - [5865 octets] - [23/09/2014 16:58:10]
 
########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt - [5925 octets] ##########
 
Ето лога ... проблеми с мишката няма , но след като рестартирах вчера машината чак днес успях да я включа ... 
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето лога ... проблеми с мишката няма , но след като рестартирах вчера машината чак днес успях да я включа ...

 

Нещо не разбрах..! Какво значи това..?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбрах..! Какво значи това..?

Ами , когато рестартирам машината се включва много бавно или не се включва въобще. Тоест -> Забива на windows 8 LOGO и Loader където е , и стои така около 15-20-25 минути , след което ми казва че windows не могъл да се включи , рестартира се и пак така ... започва някакъв system repair , след като завърши отново рестартира и пак същата работа... Та цяло чудо е че се включи днес. Знам че най-лесното решение е преинстал , но имам прекалено много като размер и значение важни неща и не искам да го преинсталирам 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам..Причината обаче определено не е от зловреден характер...!

Повторете сканирането с Farbar Recovery Scan Tool за да видим дали нещо не пропускам..!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Windowsa ти оригинален ли е ? Защото 8-цата ми се г*зареше едно време..

Правила на форум: Премахване на зловреден софтуер - HiJackThis логове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Дневниците са чисти..! :)

 

 

icon_arrow.gif Изтеглете следния файл и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата. Той трябва да изтрие карантинната папка на инструмента разположена в C:FRSTQuarantine.

 

icon_arrow.gif Изтеглете DelFix и го стартирайте. Сложете отметка пред Remove disinfection tools и след това натиснете бутона Run

Инструмента ще се самоизтрие след като приключи своята задача!

 

1_tmb_68929169_delfix.gif.jpg

 

 

icon_exclaim.gif Деинсталирайте adwcleaner.exe

 

  • Моля, затворете всички отворени програми и интернет браузъри.
  • Кликнете два пъти върху adwcleaner.exe за да стартирате инструмента.
  • Кликнете върху Uninstall .
  • Щракнете върху Yes за да деинсталирате Adwcleaner

 

 

icon_arrow.gif Препоръчвам програмата Malwarebytes' Anti-Malware да остане на вашия компютър и периодично да сканирате системата си с нея (поне един -два пъти в седмицата),като не забравяйте да обновите дефинициите и преди всяко сканиране..!

 

Ако има нещо останало от програмите които използвахме,премахнете и него..!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x64) Version: 26-09-2014
Ran by Daniel at 2014-09-26 20:40:35 Run:1
Running from C:\Users\Daniel\Downloads
Loaded Profile: Daniel (Available profiles: Daniel)
Boot Mode: Normal
==============================================
 
Content of fixlist:
*****************
start
DeleteQuarantine:
end
*****************
 
"C:\FRST\Quarantine" => removed successfully.
 
==== End of Fixlog ====
 
# DelFix v10.8 - Logfile created 26/09/2014 at 20:42:33
# Updated 29/07/2014 by Xplode
# Username : Daniel - GANCHEV
# Operating System : Windows 8.1 Enterprise  (64 bits)
 
~ Removing disinfection tools ...
 
Deleted : C:\FRST
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\Users\Daniel\Downloads\FRST-OlderVersion
Deleted : C:\TDSSKiller.3.0.0.40_22.09.2014_22.41.17_log.txt
Deleted : C:\Users\Daniel\Downloads\Addition.txt
Deleted : C:\Users\Daniel\Downloads\Fixlog.txt
Deleted : C:\Users\Daniel\Downloads\FRST.txt
Deleted : C:\Users\Daniel\Downloads\FRST64.exe
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
 
########## - EOF - ##########
 
 
 
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Приятели , проблема  с мишката си продължава , и не мисля че е от самата мишка , понеже днес ми се случи да ми забие и тъч-пада ... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте..! Намерихте ли решение на проблема...? Имате ли нужда от съдействието на екипа..?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте..! Намерихте ли решение на проблема...? Имате ли нужда от съдействието на екипа..?

Здравейте и на вас , не не намерих решение ... не знам кво да правя вече

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Бюлетин

    Получавайте известие, когато има важна промяна или новина свързана с форума.
    Абонирайте се
×
×
  • Добави ново...