Премини към съдържанието
v_vladimirov

Проблем с ел. инсталацията на колата

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам проблем с ел. инсталацията Форд ескорт 1.6 16v 1993г. 90 к.с. Преди няколко дена газовата ми уретба започна да гърми постоянно. Започнах да я карам на бензин, но започна да хълца и да гасне отново. На едно кръстовище закъсах и нямаше никой, който да ми помогне и я преместих 2 метра в страни на стартер, защото нямаше как сам да я изтикам. Оправих последствията от гърмежа и я прибрах на бензин едвам. На следващия ден опитах да запаля, но не се чуваше бензиновата помпа и клапана на газта въобще не искаше да се включи, а стартера само чукваше и завъртя от третия път.Като върна ключа, колата стои на контакт и трябваше да вадя клемата на акумулатора. Смених акумулатора с чисто нов и колата запали, покарах я на газ и на бензин 10 мин и всичко си беше наред, следователно си помислих, че е от акумулатора, но на другия ден отново с новия акумулатор не запали и стоеше пак на контакт. От къде може да идва проблема някой има ли идея?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От къде може да идва проблема някой има ли идея?

Идеята си я открил сам,дори си я написал ясно в заглавието на темата!Някъде дава нещо на късо,но без замерване на място,няма как да се разбере.Затова отиваш в сервиз при електротехник,за да отстрани повредата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Караш ни да предполагаме нещо на което даже нямаме схемата. Иди при този който ти е изолирвал инжекторите и бензиновата помпа кога си на газ да си оправи циганиите които е правил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сваля се таблото с предпазителите и се презапоява. От специалист. Масова болест. Бедна ти е фантазията какви магарии прави. Еднократна операция, но спестява много, особено като си далече и най на зор.

Като гледам си задал въпроса на правилното място. http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=71836

Взимай и чети. Или на читав майстор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интересното,което забелязах е, че при натискане на спирачката таблото изгася когато не е на контакт и с изваден ключ. Това е единственият начин като извадя ключа да изгася таблото. Стоповете си светят, нямам проблем с тях. Сдобих се с мултицет и в момента нямам възможност да я закарам на сервиз. Искам да де опитам да го открия това късо съединение, преди да я занеса, но не ми е много ясно как да измеря и къде да го търся. Мисля и да видя днес контактния ключ. Ще бъда благодарен, ако някой удари едно рамо за измерването.Не съм ел. Специалист, но не пречи да опитам преди да я закарам на техник. Благодаря предварително! :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Ще бъда благодарен, ако някой удари едно рамо за измерването.Не съм ел. Специалист, но не пречи да опитам преди да я закарам на техник. Благодаря предварително! :)

За голямо съжаление май само с благодаря и писане по форуми няма да се локализира и реши проблема. Ще трябва и да се изръсите нещо надявам се дребно и да послушате малко капризите и величието на майсторите щом ви е тъмна тая материя.

И аз много мразя да ходя по майстори но по някога е неизбежно както за вашия случай предвид нивото ви на знания в тази посока.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Аз ти писах нещо, ама ти си знаеш твоето. Въобще не е интересно какво виждаш, а какво е измерено и как се интерпретират резултатите.Във форуми не се учи майсторлък, както и откъде върви тока. С пръдня боя не става. Козата си сака пръч.

Да те предупредя че с неграмотните ти опити ще доскапеш положението и след това цените ще станат поне по 3,14 + ДДС.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.