Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам един проблем със пощата си в Gmail. Наскоро прекратихме договора с оператора (Виваком) но пощата ми е направена да изпраща код към телефонния номер за потвърждение.. И сега не мога да вляза в пощата си. Можете ли да ми помогнете, какво мога да направя?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има опций за влизане чрез алтернативен метод. Когато иска да въведеш текста от SMS-а, от долу е прозорчето. Цъкаш там, цъкаш последното (там дето ти пише че от съображения за сигурност ще отнеме няколко дена) и следваш стъпките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има опций за влизане чрез алтернативен метод. Когато иска да въведеш текста от SMS-а, от долу е прозорчето. Цъкаш там, цъкаш последното (там дето ти пише че от съображения за сигурност ще отнеме няколко дена) и следваш стъпките.

Опитах, но нищо не стана... А ѝ от къде да съм сигурна кога съм го създала профила и кога за последно съм била вътре с точен ден... Това е пълна лудост. Няма ли друг начин? Как да избегна този смс код..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С резервни кодове, с компютър където вече си влизала и потвърдила, с резервен номер или просто забравяш за това. :)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам един проблем със пощата си в Gmail. Наскоро прекратихме договора с оператора (Виваком) но пощата ми е направена да изпраща код към телефонния номер за потвърждение.. И сега не мога да вляза в пощата си. Можете ли да ми помогнете, какво мога да направя?

За този случай, тия от Гугъл имаха опция, да си вземеш кодове за достъп. Лошото е, е сега няма как да стане. Щом нямаш достъп до телефона вече, няма какво да направиш. Пробвай да пишеш на съпорта, ако могат да помогнат.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хората от Google много добре обясняват , как да си сложите алтернативен тел. номер , в случай че титуляра бъде спрян , изгубен  и т.н. Ама нейсе кой да им повярва. Именно по тази причина съпорта  няма да  й обърне внимание. 

 

google.png

Редактирано от snipi (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Под полето за въвеждане на имейл адрес има въпрос :

"Нужна ли ви е помощ ?".

Следвай стъпките там !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитах, но нищо не стана... А ѝ от къде да съм сигурна кога съм го създала профила и кога за последно съм била вътре с точен ден... Това е пълна лудост. Няма ли друг начин? Как да избегна този смс код..

По същата логика е пълна лудост да си мислите, че някой ей така ще ви предостави достъп до поща, която не е ясно чия собственост е.
Ако ставаше толкова лесно, то щяха да се крадат профили елементарно, а това Гугъл няма да го позволи изобщо.

Нали имате един куп данни, които сте въвели при регистрацията на акаунта?
Следвате установения ред и попълвате правилно данните.
Ако не ги знаете и няма как да удостоверите, че това е вашия акаунт - казвате му довиждане и това е.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По същата логика е пълна лудост да си мислите, че някой ей така ще ви предостави достъп до поща, която не е ясно чия собственост е.Ако ставаше толкова лесно, то щяха да се крадат профили елементарно, а това Гугъл няма да го позволи изобщо.

Нали имате един куп данни, които сте въвели при регистрацията на акаунта?
Следвате установения ред и попълвате правилно данните.
Ако не ги знаете и няма как да удостоверите, че това е вашия акаунт - казвате му довиждане и това е.

Предполагам е въвела данните както повечето потребители - онче бонче счупено пиронче.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам е въвела данните както повечето потребители - онче бонче счупено пиронче.

Позна :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми, в този случай просто забравете за този акаунт и си направете нов.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от EmBrother
      Здравейте, не съм питал за нещо-си много отдавна, но влизам и чета в "Калдатата", когато ми потрябва; тук може да се научи всичко.
      Ето проблемът ми: имам акаунт в Джимейл/Гугъл - на РС и на телефона. Никакви проблеми в обозримо минало. Днес не мога да си вляза в пощата в Джимейл. Когато - след въвеждане на никнейма, се появи паролата, прозорецът "мисли" и сетне изписва това:
      "При зареждане на сайта https://mail.google.com/mail/u/0/?shva=1 се получи нарушение на мрежовия протокол и комуникацията не може да бъде възстановена."
      Същевременно се оказва, че съм си влязъл в акаунта, всичко в Гугъл (примерно пробвах снимки, диск, управление на профила) си го има и нищо не съм променял напоследък. Вижда се и от снимчицата ми (аватар) в горния ъгъл. Спрях гугълските фонови процеси в телефона, в РС-отворената страница влизането през комп.браузер е приоритетно. В момента съм с Мозила 55.0 х 64 и (признавам) не "отивам нагоре", докато си работи, заради някои ненаписани добавки, които ползвам, но още ги няма за "Куантум"-а. Имам и ИЕ11 и почти не го отварям. Сетих се да направя проба през него. Пощата се отваря! Проби с излизане-влизане; работи си.
      За всеки случай, преди да пиша тук: изтрих кукитата в Мозила. Проверих за вируси с НОД и Малуербайтс. Рестартирах компютъра. Писах в Гугъл като правих вариации с изречението от съобщението за "мрежовия протокол". Нищо вършещо работа не намерих. Е, не ми е проблем да си влизам в Джи-пощата през ИЕ, ама трябва да има решение - какво е станало и как се оправя. Благодаря предварително. Прикачам скрийншот за системата ми (с Уин 7 х 64 съм; 12ГБ РАМ) и отворените браузери. Всъщност, и добавките ми в Мозилата не са кой-знае-какви, но съм свикнал, а и снощи вс.работеше. Сега ми хрумва - пробвах; имам резервен профил без добавките, пуснах го, не си влизам в пощата: същото съобщение излиза.
      Благодаря предварително.

    • от Technokom Plovdiv
      Здравейте,
      несъм сигурен дали темата е за тук, но ми се стори най-близко.
      Ето събщението, което получавам:
      This message was created automatically by mail delivery software.
      A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its recipients after more than 24 hours on the queue on hemus.superhosting.bg.

       
      The message identifier is:     1eJa1Z-003lh9-9Y
      The subject of the message is: =?utf-8?B?Rlc6INC80LDQvdC+0LzQtdGC0YrRgA==?=
      The date of the message is:    Tue, 28 Nov 2017 09:09:44 +0200

       
      The address to which the message has not yet been delivered is:

       
        henryresult111@gmail.com
          (ultimately generated from xxxxxxx@xxxxxxxx.bg)
          host alt4.gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.28.27]
          Delay reason: SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<henryresult111@gmail.com>:
          452-4.2.2 The email account that you tried to reach is over quota. Please direct
          452-4.2.2 the recipient to
          452 4.2.2  https://support.google.com/mail/?p=OverQuotaTemp h72si2628468pfj.20 - gsmtp

       
      No action is required on your part. Delivery attempts will continue for some time, and this warning may be repeated at intervals if the message remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up, and when that happens, the message will be returned to you.
       
      Това съобщение го получават изпращащите мейли към този домейн. Събщенията се получават без проблем. Няма проблем и със сървърното място.
      Не разбирам и каква е връзката с gmail и google след като домейнът е частен. Също нямам никаква идея чий е този имейл: henryresult111@gmail.com
      Възможно ли е да е вирус? Сканирани са всички служебни машини. Имаше разни гадини, които уж обезвредихме, но проблемът не се оправи.
      Сменихме и паролите на всички мейли - нищо.
      Надявам се на компетентно мнение по въпроса.
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.