Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,трябва ми малко помощ. С win7 съм и с usb клавиатура и мишка (безжични) от много време. Изведнъж се прецака нещо с мишката, курсора се движи много трудно и бавно, иначе копчетата си работят и клавиатурата си работи, разни флашки пробвах, работят си. Друго което останових, е че кабела за телефона вече също не се отразява от компютъра, и пробвах още няколко мишки и жични и безжични, и те не работят както трябва. Какъв може да е проблема получил се така рязко без смяна на хардуер или софтуер, същите неща преди си работеха..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, DjBobo написа:

Здравейте,трябва ми малко помощ. С win7 съм и с usb клавиатура и мишка (безжични) от много време. Изведнъж се прецака нещо с мишката, курсора се движи много трудно и бавно, иначе копчетата си работят и клавиатурата си работи, разни флашки пробвах, работят си. Друго което останових, е че кабела за телефона вече също не се отразява от компютъра, и пробвах още няколко мишки и жични и безжични, и те не работят както трябва. Какъв може да е проблема получил се така рязко без смяна на хардуер или софтуер, същите неща преди си работеха..

А имаш ли рутер на 2400MhZ? Най-често те могат да са смущение на сигнала. Ако и мишката ти е на същата честота. Ако е на друга, но и рутера е на същата, пак е така.

Редактирано от ✯Blue Ray✯ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По дяволите, забравих че има една единствена промяна и тя е че си взех рутер, и какво може да се направи в такъв случай? Но пробвах и с мишка с кабел, и тя не върви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това вече е друго нещо. Като цяло двете устройства взаимно си смущават сигнала, когато са на една и съща честота, особено ако са близо и по Wi-Fi има голям трансфер на данни. Най-вероятно може да има проблем в самите USB портове, драйвера за USB контролера или операционната система. Опитай с Live CD на някоя Linux дистрибутация, без да я инсталираш, да видиш как стоят нещата. Но имай предвид и смущаването на сигнала. Не е изключено и мишката с кабел да е проблемна де.

Редактирано от ✯Blue Ray✯ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Инсталирай си програмата AIDA или Speccy , за да може да кажеш с какъв хардуер разполагаш като за начало.

Вероятни причини за твоя проблем:

1. Омазани драйвери на чипсет или на USB 3.0

2. Хардуерен проблем с USB порт или контролера отговарящ за USB портовете.

3. Проблем с дънната платка.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Намирисва на счупена ОС или зловреден софтуер.

Щракни на бутона Start, щркани на All Programs, щркани на Accessories, и като се появи черната иконка Command Prompt, щракни на нея с десен бутон и избери Run as administrator.

В новоотворилия се прозорец напиши:

sfc /scannow

и натисни Enter.

Изчакай да завърши.

Копирай и постави в черния прозорец следния текст:
findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log>%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt
findstr /C:”[SR] Cannot repair” %windir%\logs\cbs\cbs.log>%userprofile%\Desktop\sfcproblem.txt

Рестартирай компютъра.

Публикувай файла sfcproblem.txt, който е на работния плот.

 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, ExaFlop написа:

Намирисва на счупена ОС или зловреден софтуер.

Щракни на бутона Start, щркани на All Programs, щркани на Accessories, и като се появи черната иконка Command Prompt, щракни на нея с десен бутон и избери Run as administrator.

В новоотворилия се прозорец напиши:

sfc /scannow

и натисни Enter.

Изчакай да завърши.

Копирай и постави в черния прозорец следния текст:
findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log>%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt
findstr /C:”[SR] Cannot repair” %windir%\logs\cbs\cbs.log>%userprofile%\Desktop\sfcproblem.txt

Рестартирай компютъра.

Публикувай файла sfcproblem.txt, който е на работния плот.

Ами фйла е празен.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А sfcdetails.txt?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, качи го направо на

http://dox.abv.bg/files/share

В следващия си пост публикувай линка към качения архив.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма регистрирани проблеми в лога. Пробвай да смениш канала на рутъра. И виж как ще е положението.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кой инсталира рутъра? Кой модел е рутърът?

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм инсталирал нищо от фирмата за нета го нагласиха и като пусна компютъра той си се свързва самичък TP LINK TL-WR74ON

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай в браузъра да напишеш в адресната лента

192.168.1.1

и като пита въведи за потребител и парола

admin

admin

Намери раздел Wireless  и там смени канала.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Start -> Run -> "cmd" [Enter] -> ipconfig /all [Enter]

И покажи резултата.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-вероятно доставчикът е променил данните за вписване в рутъра. Обади им се и ги помоли да ти променят канала на Wifi.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, ExaFlop написа:

Най-вероятно доставчикът е променил данните за вписване в рутъра. Обади им се и ги помоли да ти променят канала на Wifi.

Или да му издиктуват данните за достъп.

PS. Егати срока за "Lease Expires"

Редактирано от jhoro (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Eskom  явно ни пуща фандък :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Най-вероятно доставчикът е променил данните за вписване в рутъра. Обади им се и ги помоли да ти променят канала на Wifi.

@DjBobo - я пробвай - изключи, изчакай малко (20-30 секунди)и пак включи рутера. След това пак опитай да "влезеш".

(В момента сме с един D-Link и ако не направя това - не мога да вляза. На TL-WR74ON не ми е правило тасива номера, ама ...)

PS. Докато е изключен рутера - може да пробваш как се държи мишката.  :wink12:

преди 1 час, DjBobo написа:

Не става, не мога да влезна.

Ти изобщо стигаш ли до прозорчето с user name и pass ???

Редактирано от jhoro (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги, защо карате постващия да сменя канали на рутер, след като и с кабелна мишка има същия проблем. Абсолютно безмислени упражнения. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.