Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!
  Търся си първа кола и като такава предпочитам да нямам бензиностанция зад себе си,желая да е с евтина потдръжка за да не разчитам изцяло на наще.Задължително бензинка.Мислех си за форт фиеста с четири врати моделът от 2002 - 2008 и да го тунинговам или Citroen C5 2005.Ако имате други предложения съм готов да ги приема.Благодаря предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463143713895812&slink=dxf5lh

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461931962088776&slink=dxf5lh

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462601265276008&slink=dxf04e

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461081428166249&slink=dxf04e

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462727519845588&slink=dxf04e

Избирай. Обявите са примерни. Като ще даваш 6000 лева поне да е немски среден клас. Форумните "разбирачи" ще ти предложат Форд Фиеста и Мазда, но бягай далеч от тях. Предполагам знаеш легендите за Форд и за френските автомобили. Не случайно са измислени. Ако си мислиш, че Ситроен Ц5 е евтин за поддръжка и харчи малко, жестоко се лъжеш. По принцип, колкото по-нова е колата, толкова по-скъпа и е поддръжката.

Редактирано от andreygg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, andreygg написа:

Предполагам знаеш легендите за Форд и за френските автомобили. Не случайно са измислени.

Кюстендил е твърде близо до Перник та да ти се има доверие.:wink12:

Последната ми кола в БГ беше Пежо 605. Купих я на 200'000 км, минах още 200'000 (много пътувах) и я продадох в перфектно състояние.

Не е важна марката, а модела. За мен най-коварното е да си вземеш дърта кола от премиум марка но нисък клас.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, andreygg написа:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463143713895812&slink=dxf5lh

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461931962088776&slink=dxf5lh

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462601265276008&slink=dxf04e

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11461081428166249&slink=dxf04e

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462727519845588&slink=dxf04e

Избирай. Обявите са примерни. Като ще даваш 6000 лева поне да е немски среден клас. Форумните "разбирачи" ще ти предложат Форд Фиеста и Мазда, но бягай далеч от тях. Предполагам знаеш легендите за Форд и за френските автомобили. Не случайно са измислени. Ако си мислиш, че Ситроен Ц5 е евтин за поддръжка и харчи малко, жестоко се лъжеш. По принцип, колкото по-нова е колата, толкова по-скъпа и е поддръжката.

Големи глупости изписа. Точно Форд Фиеста е добър избор, а най-добър Ford Fusion. Като цялостна надеждност Фиестата е отлична и дори да се попадне на неподдържан екземпляр, то след ремонт ще мине дълго време до следващия. Това не може да се каже за много други автомобили. А и Фиестата се управлява отлично. Малко са колите като нея. Ако е Фиеста, нека е с моторът 1.4 - 80 к.с. Ако все пак може да се говори за повтарящ се дефект при Фиеста, то това са бързо изгарящите крушки за къси светлини, които изкарват в български условия около 30 000 км. Друга болест е неточния горивомер, макар че след 2006 година фейслифта, има подобрение и течнокристалния индикатор е подменен с обикновен стрелкови уред. Но хубавото на колата е, че като цяло животът на отделните компоненти е голям. Не е като да вземеш кола, на която през 10-20 000 км да ремонтираш окачване, нищо че е взета в идеално състояние и отремонтирана. Друг е въпроса, дали един мъж е готов да кара Фиеста. Да не се бъркат нещата. Останал съм с впечатлението, че разни мъже-комплексари с нисък ръст, бягат от малките коли, въпреки че дърпат седалката си само до средно положение и едва стигат педалите. 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, zemonti написа:

Кюстендил е твърде близо до Перник та да ти се има доверие.:wink12:

Последната ми кола в БГ беше Пежо 605. Купих я на 200'000 км, минах още 200'000 (много пътувах) и я продадох в перфектно състояние.

Не е важна марката, а модела. За мен най-коварното е да си вземеш дърта кола от премиум марка но нисък клас.

 

преди 1 час, Кико написа:

Големи глупости изписа. Точно Форд Фиеста е добър избор, а най-добър Ford Fusion. Като цялостна надеждност Фиестата е отлична и дори да се попадне на неподдържан екземпляр, то след ремонт ще мине дълго време до следващия. Това не може да се каже за много други автомобили. А и Фиестата се управлява отлично. Малко са колите като нея. Ако е Фиеста, нека е с моторът 1.4 - 80 к.с. Ако все пак може да се говори за повтарящ се дефект при Фиеста, то това са бързо изгарящите крушки за къси светлини, които изкарват в български условия около 30 000 км. Друга болест е неточния горивомер, макар че след 2006 година фейслифта, има подобрение и течнокристалния индикатор е подменен с обикновен стрелкови уред. Но хубавото на колата е, че като цяло животът на отделните компоненти е голям. Не е като да вземеш кола, на която през 10-20 000 км да ремонтираш окачване, нищо че е взета в идеално състояние и отремонтирана. Друг е въпроса, дали един мъж е готов да кара Фиеста. Да не се бъркат нещата. Останал съм с впечатлението, че разни мъже-комплексари с нисък ръст, бягат от малките коли, въпреки че дърпат седалката си само до средно положение и едва стигат педалите. 

Започна се! Не съм посочил "дърта кола от премиум марка". Авторът е посочил 2002-2008 година. Пуснах в мобилето от 2002 да види какво може да си купи за тези пари, а изборът си е негов. Колкото до Форд Фиеста, изобщо не може да се сравнява с посочените от мен автомобили. Малка, тясна, с евтини и тропащи пластмаси, не благодаря. Нито предлага визия, нито екстри, нито комфорт. А тази другата измислица Фюжън /Фиеста-комби/ все едно е правена по трудово обучение. Прилича на Форд Намко Пони, която се сглобяваше преди време в Завода за кухненско оборудване в Кюстендил.

Редактирано от andreygg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, andreygg написа:

 

Започна се! Не съм посочил "дърта кола от премиум марка". Авторът е посочил 2002-2008 година. Пуснах в мобилето от 2002 да види какво може да си купи за тези пари, а изборът си е негов. Колкото до Форд Фиеста, изобщо не може да се сравнява с посочените от мен автомобили. Малка, тясна, с евтини и тропащи пластмаси, не благодаря. Нито предлага визия, нито екстри, нито комфорт. А тази другата измислица Фюжън /Фиеста-комби/ все едно е правена по трудово обучение. Прилича на Форд Намко Пони, която се сглобяваше преди време в Завода за кухненско оборудване в Кюстендил.

Ето, виждаш ли, потвърждаваш мнението ми за мъжете-комплексари с нисък ръст. Ти оценяваш автомобила по външен вид, което е грешно при покупка на автомобил на старо, освен ако целтати не е сваляне на мадами, макар че е спорно с каква кола може да свалиш мадама или дали въобще жените се интересуват от колата ти. По-скоро не, макар че колата говори за други неща, като това, че джобът ти не е толкова празен, а жената се интересува от това ;) Абсурд е дасе сравняват BMW  за 6000  лева 2002 година с Фиеста за 6000 лева, от 2008 година да кажем. Разлика 6 години и вероятно 200 000 км. Което не е никак малко. Да не говориум каква поддръжка имат тия автомобили, които цитира - Ауди, БМВ и Мерцедес. Англичаните казват - на съм толкова богат, че да купувам евтини неща. А тия BMW-та са загубили над 90% от стойността си, което е прекалено евтино за автомобил в движение. Само виж на колко километра са. Сложи още 150 000 най-малко заради върнатия километраж. В същото време може да вземеш Фиеста  под 100 000 км, 5-6 години по-млада, не толкова амортизирана, с доста по-евтина поддръжка и доста по-икономична. А за пластмасите какво да ти кажа. Те и при нови автомобили тракат и проблемът при добро желание се решава много лесно. Когато скоро се качих пак във Фиестата ми от 2006 година, нито тракането на пластмасите бе различно, нито моторът имаше признаци на умора, нито скоростния лост и скоростите. Седалките бяха малко зацапани, но материята е много яка и не и личат годинките. Още първата година като я карах, направих дупка от фас на шофьорската седалка. И след 8 години тая дупка си стоеше, все едно е направена вчера. Качи се в един Ситроен да видиш за какво става дума - изтърбушени седалки. Качвах се в такъв, когато търсех кола на старо и това бе първото негативно впечатление - показващ се дунапрен от седалките.  И между другото, Фиеста също се произвежда в Германия - Кьолн. И понеже 10 години карам Фиести, мога да споря с всяка казана думичка от теб против Форд или против Фиеста. Да, това е малка кола, но нито е тясна отпред, нито тракат толкова пластмасите, колкото ги изкарваш. Да, има скърцане при студ, но след загряване на интериора изчезва. 

 

Посочените от теб автомобили са голям бирник в къщата. Аз никога не бих си взел нито една от тях, ако искам да ми е мирна главата с бюджета. То който иска да кара такава кола за толкова пари, трябва да е доста по-богатичък от нормалното. Само и ти да не си от ония, дето карат и хвърлят. Нищо, че застрашават живота и на себе си и на хората около тях, занемарявайки всякаква поддръжка на колата си. 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Кико написа:

Ето, виждаш ли, потвърждаваш мнението ми за мъжете-комплексари с нисък ръст. Ти оценяваш автомобила по външен вид, което е грешно при покупка на автомобил на старо, освен ако целтати не е сваляне на мадами, макар че е спорно с каква кола може да свалиш мадама или дали въобще жените се интересуват от колата ти. По-скоро не, макар че колата говори за други неща, като това, че джобът ти не е толкова празен, а жената се интересува от това ;) Абсурд е дасе сравняват BMW  за 6000  лева 2002 година с Фиеста за 6000 лева, от 2008 година да кажем. Разлика 6 години и вероятно 200 000 км. Което не е никак малко. Да не говориум каква поддръжка имат тия автомобили, които цитира - Ауди, БМВ и Мерцедес. Англичаните казват - на съм толкова богат, че да купувам евтини неща. А тия BMW-та са загубили над 90% от стойността си, което е прекалено евтино за автомобил в движение. Само виж на колко километра са. Сложи още 150 000 най-малко заради върнатия километраж. В същото време може да вземеш Фиеста  под 100 000 км, 5-6 години по-млада, не толкова амортизирана, с доста по-евтина поддръжка и доста по-икономична. А за пластмасите какво да ти кажа. Те и при нови автомобили тракат и проблемът при добро желание се решава много лесно. Когато скоро се качих пак във Фиестата ми от 2006 година, нито тракането на пластмасите бе различно, нито моторът имаше признаци на умора, нито скоростния лост и скоростите. Седалките бяха малко зацапани, но материята е много яка и не и личат годинките. Още първата година като я карах, направих дупка от фас на шофьорската седалка. И след 8 години тая дупка си стоеше, все едно е направена вчера. Качи се в един Ситроен да видиш за какво става дума - изтърбушени седалки. Качвах се в такъв, когато търсех кола на старо и това бе първото негативно впечатление - показващ се дунапрен от седалките.  И между другото, Фиеста също се произвежда в Германия - Кьолн. И понеже 10 години карам Фиести, мога да споря с всяка казана думичка от теб против Форд или против Фиеста. Да, това е малка кола, но нито е тясна отпред, нито тракат толкова пластмасите, колкото ги изкарваш. Да, има скърцане при студ, но след загряване на интериора изчезва

 

Посочените от теб автомобили са голям бирник в къщата. Аз никога не бих си взел нито една от тях, ако искам да ми е мирна главата с бюджета. То който иска да кара такава кола за толкова пари, трябва да е доста по-богатичък от нормалното. Само и ти да не си от ония, дето карат и хвърлят. Нищо, че застрашават живота и на себе си и на хората около тях, занемарявайки всякаква поддръжка на колата си. 

 

Сам си противоречиш. Започвам подред.

Защо си мислиш, че ще намериш Фиеста 2008 г. под 100 000 км. реални? Защото така са решили "джамбазите" ли?

С колко е по-евтина поддръжката на Фиестата? Пишеш, че от 10 години караш само Фиести. Покарай и поддържай друг автомобил /от посочените от мен/, че да имаш наблюдения, а не да пишеш празни приказки. Нисък клас автомобил - евтин, нискокачествени части - евтини, евтина поддръжка.

За пластмасите сам си признаваш. Не бих дал 6 000 лева за кола с тракащи пластмаси, та ако ще и 2012 г. да е.

Карай си Фиестата със здраве, но не тръби във всяка тема за покупка на кола "колко е добра". Повече нямам намерение да споря с теб  и да ти отговарям, че ще оспамиме темата на колегата. Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ауди А3 (8L) ; Голф 4 ; Пасат Б5.5 ; Шкода Супърб/Фабия ; Сеат Леон/Ибиза

Едит: + Шкода Октавия

Редактирано от аctivate (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, andreygg написа:

Не съм посочил "дърта кола от премиум марка".

Не си? Даже постна 5 13-14 годишни Мерцедеси, Аудита и БМВ-та.

преди 13 часа, andreygg написа:

Това за теб млади коли от скромни марки ли са?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам един френд със собствен сервиз................"Форд е най-безумната марка сред автомобилите масова употреба" :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като гледам колеги мнения бол за и против форд фиеста но в другите форуми където питах нямаше нито едно отрицателно мнение за фордчето.Тъй че мисля да се спра на него и по точно на моделът от 2002-2008г. Лесна потдръжка.Малко гори и не е много коне тоеста влиза в малкият данък.Обмислям бензин  1.3 - 75 коня с верига или 1.6 - 100коня.С останалите пари ще я обслужа и ще я барна от тук от там.Кой двигател бихте ми предпоръчали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Тонката 006 написа:

Като гледам колеги мнения бол за и против форд фиеста но в другите форуми където питах нямаше нито едно отрицателно мнение за фордчето.Тъй че мисля да се спра на него и по точно на моделът от 2002-2008г. Лесна потдръжка.Малко гори и не е много коне тоеста влиза в малкият данък.Обмислям бензин  1.3 - 75 коня с верига или 1.6 - 100коня.С останалите пари ще я обслужа и ще я барна от тук от там.Кой двигател бихте ми предпоръчали.

Хайде сега нови двеста - в малкия данък, пък да останат пари и за обслужване. В първия пост сливи ли имаше в устата? Изобщо нямаше да ти предлагам Ауди, БМВ и Мерцедес. Само, че Ситроен Ц5 и малък данък, икономичен и евтина поддръжка са несъвместими неща. Да беше ползвал търсачката. Щеше да откриеш поне 10-тина теми с въпроси, като твоя. Там се препоръчва Форд Фиеста, Форд Фюжън или Нисан Микра.

Редактирано от andreygg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моето мнение:

- Като за първа кола не се изхвърляй! Вземай нещо за около 3000! Среден габарит и евтена за поддръжка! Ще се учиш, ще грешиш, ще мачкаш ламарини! С добиването на опит вече ще си наясно какво и до колко пари искаш, но вече ще си зрял шофьор!  Много коли ще смениш! Всичко това - само ако не си някое комплексарче, което без кола резачка не върви!

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.