Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Прекъсване на интернет/загуба на пакети


Препоръчан отговор

Здравейте, имам следния проблем:
Преди няколко дена по време на дъжд от гръмотевицата ми се изключи компютъра. След като го пуснах интернета ми започна да прекъсва през интервали от 5-10, понякога 20-30 минути. Самото прекъсване е за 15-20 секунди и после пак се управя. Реснах си рутера, пак продължава. Интернета спира на всички устройства, не само на компютъра. Следователно според мен е или от доставчика някоя авария или от рутера. Обаче поради тия неработни дни не мога да отида до офиса. Можете ли вие да ми помогнете някакси? Модела на рутера е TP-LINK TL-WR841N. A и забелязах когато ми изчезне интернета в tplinkwifi.net(сайта на рутера) ми показва Wan port unplugged. Идеи?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Закачи компютъра директно към доставчика, но първо си запиши потребител/парола (ако свързването с доставчика е по PPPoE протокол) и mac адреса на рутъра. След което си създай нова Широколентова връзка и й задай копираните потребител/парола. Задай на LAN картата физическия адрес, т.е. mac адреса, който копира от рутъра. Рестартирай компютъра и се свържи през новосъздадената връзка.

И виж как се държи. Ако прекъсва - търси доставчика да отстрани повредата. Ако не прекъсва - рутърът ти е или за ремонт, или за рециклиране.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 Не съм по PPPoE Протокол. Само чрез мак адрес. Създадох все пак широколентова връзка вкарах мака в лан картата, но не се получи. Излезе ми триъгълничето и казва, че трябва да въведа някаква допълнителна информация. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Коя е операционната система? Щракни с десен бутон по иконата на мрежата при часовника и избери Troubleshoot problems и като завърши проверката, кажи какво е установила.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, Yulian Atanasov написа:

 Не съм по PPPoE Протокол. Само чрез мак адрес. Създадох все пак широколентова връзка вкарах мака в лан картата, но не се получи. Излезе ми триъгълничето и казва, че трябва да въведа някаква допълнителна информация. 

Щом е само през МАС адрес, значи трябва да се обадиш на интернет доставчика си и да им кажеш да разрешат достъпа на този МАС адрес до интернет. Дори и да са празници, би трябвало да имат някой който да си върши работата през това време, защото не може да оставят хората да се спасяват през това време сами

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На 7ца съм. Цъкнах на troubleshoot-а. Кара ме да вляза в браузъра за да въведа допълнит. информация. Влизам, то ме изпраща в microsoft.com

преди 10 минути, m0nss7erKill написа:

Щом е само през МАС адрес, значи трябва да се обадиш на интернет доставчика си и да им кажеш да разрешат достъпа на този МАС адрес до интернет. Дори и да са празници, би трябвало да имат някой който да си върши работата през това време, защото не може да оставят хората да се спасяват през това време сами

Не знам това как би могло да ми помогне до преди няколко дена си работеше всичко, т.е. мака ми си е бил разрешен. След тая гръмотевица стана всичко..

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Yulian Atanasov написа:

На 7ца съм. Цъкнах на troubleshoot-а. Кара ме да вляза в браузъра за да въведа допълнит. информация. Влизам, то ме изпраща в microsoft.com

Не знам това как би могло да ми помогне до преди няколко дена си работеше всичко, т.е. мака ми си е бил разрешен. След тая гръмотевица стана всичко..

Не на рутера а на компютъра. Щом до сега си бил вързан към рутера, това означава че МАС адреса на рутера е с разрешен достъп до интернет от доставчика. Той ти служи за gateway. (ако бъркам моля да ме поправите) А устройствата които са ти свързани след рутера (към него), те не изискват разрешение на МАС адреса, освен ако не си го пуснеш сам от настройките на рутера за по-голяма сигурност. Лан катрата на компютъра е с друг МАС адрес и той трябва да се разреши от интернет провайдъра

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, m0nss7erKill написа:

Не на рутера а на компютъра. Щом до сега си бил вързан към рутера, това означава че МАС адреса на рутера е с разрешен достъп до интернет от доставчика. Той ти служи за gateway. (ако бъркам моля да ме поправите) А устройствата които са ти свързани след рутера (към него), те не изискват разрешение на МАС адреса, освен ако не си го пуснеш сам от настройките на рутера за по-голяма сигурност. Лан катрата на компютъра е с друг МАС адрес и той трябва да се разреши от интернет провайдъра

Но тогава няма да мога да ползвам рутера нали?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Yulian Atanasov написа:

Но тогава няма да мога да ползвам рутера нали?

След като свържеш компютъра без рутера, ако продължава да ти спира интернета значи проблемът е от доставчикът ти. Ако спре да ти прекъсва, значи е от рутера

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Нали, за да се избегне контакт с доставчика по-горе писах от рутъра да се препише неговия мак адрес и да се постави в настройките на лан картата (без тиретата между двойките числа). И да се рестартира компютърът.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, Yulian Atanasov написа:

A и забелязах когато ми изчезне интернета в tplinkwifi.net(сайта на рутера) ми показва Wan port unplugged

Съдейки по това, има няколко вероятности, като @ExaFlop ти ги е изброил. Възможен е хардуерен или софтуерен проблем с рутера, казваш, че си правил хард ресет или просто си рестартирал? Възможно е да има проблем с инфраструктурата на доставчика, за която той носи отговорност. Възможно е проблема да е в WAN порта на рутера, но едва ли гръмотевица би предизвикала това. Възможен е проблем с най-близкото до теб устройство на оператора, а именно разпределителната кутия. Остава вариант за проблем със самия кабел, но пак едва ли гръмотевицата може да предизвика подобно нещо. Само не разбрах защо не си успял да получиш интернет достъпа директно през компютъра? Ако си въвел правилно MAC адреса, не би трябвало да има проблем с оторизирането. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам. Написах мака, без тиретата между числата. Рестартирах рутера от сайта (factory reset), т.е. върнах фабричните. Това не се ли смята за хард ресет?

Забравих, ъпдейтнал съм си драйвърите на лан картата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не е. Това е софт ресет.

Направи 30-30-30 ресет:
http://compnetworking.about.com/b/2009/03/11/the-30-30-30-hard-reset-rule-for-routers.htm

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако от доставчика е проблема то не до 3 дена а до 3 часа трябва да се оправи аварията . Аз никога съм нямал проблеми с нета при гръмотевици миналата седмица на силната буря всичко беше ток и жица .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, Blue Ray написа:

Съдейки по това, има няколко вероятности, като @ExaFlop ти ги е изброил. Възможен е хардуерен или софтуерен проблем с рутера, казваш, че си правил хард ресет или просто си рестартирал? Възможно е да има проблем с инфраструктурата на доставчика, за която той носи отговорност. Възможно е проблема да е в WAN порта на рутера, но едва ли гръмотевица би предизвикала това. Възможен е проблем с най-близкото до теб устройство на оператора, а именно разпределителната кутия. Остава вариант за проблем със самия кабел, но пак едва ли гръмотевицата може да предизвика подобно нещо. Само не разбрах защо не си успял да получиш интернет достъпа директно през компютъра? Ако си въвел правилно MAC адреса, не би трябвало да има проблем с оторизирането. 

http://www.img-share.eu/main/image_view/10368893_654427287979162_6974715189728121393_oncGPIqC.jpg.htm
http://www.img-share.eu/main/image_view/10369003_654427534645804_7573406735401174950_oxweJBG5.jpg.htm
Много неща може да предизвика

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Така, смених на директна връзка, всичко изглеждаше ок. Сложих си другия рутер и за сега всичко е ток и жица. Въпреки че в тоя случай да използвам думата ток не е много подходящо :D. Благодаря на всички за помощта, явно е бил рутера.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, m0nss7erKill написа:

Това е друго нещо вече, нямах предвид подобни последствия по-горе. Това са си обичайни хардуерни проблеми, при такива случаи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В случая гаранцията нищо не покрива, но може да се пробваш, ако вече не си го отворил де... Понякога се случват и подобни парадокси. 

П.П. Колкото и абсурдно да звучи, възможно е проблема и да е в адаптера.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Blue Ray написа:

В случая гаранцията нищо не покрива, но може да се пробваш, ако вече не си го отворил де...

Не бързай да го "майсториш" - иди след празниците в магазина, от където си го купил и им кажи, че е спрял да работи.

Аз от седмица съм с този:

1461839037150009966.jpg

За $36 е направо сладур.

1167Mbps 802.11ac Dual Band MiWiFi APP Control with 4 Antennas

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше възможност да дадеш снимка, с малко по-голяма резолюция? От тук само един от кондензаторите нещо не ми изглежда нормален, но може и само така да ми изглежда...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване