Премини към съдържанието
simtech

Смяна на антибиотик = треска и гадене?

    Препоръчан отговор


    Възможно ли е смяна на антибиотик да причини треска и гадене? Личният лекар беше предписал Клиндамицин, а унг каза да почвам Аксеф.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    преди 33 минути, simtech написа:

     

    Възможно ли е смяна на антибиотик да причини треска и гадене? Личният лекар беше предписал Клиндамицин, а унг каза да почвам Аксеф.

     

    Възможно е.Възможно е дори без смяна първият да ти е причинил гаденето и останалото.Антибиотикът е продукт на бактерии или синтетичен.Има и полу-синтетични,всякъкви поколения и гадости.Може да си чувствителен към дадения,който и да е той.Антибиотик се изписва при инфекция,някои ги изписват като "Карамел Му".

    Не знам какъв ти е проблема,дано понасяш подобни гадости.

    Може да ти е гадно и от самата инфекция.

    Редактирано от Воробянинов (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 31 минути, simtech написа:

    Възможно ли е смяна на антибиотик да причини треска и гадене? Личният лекар беше предписал Клиндамицин, а унг каза да почвам Аксеф.

    И ти ли по форуми почна да се лекуваш ? Или да се самолекуваш ?

    Дано следващата ти тема да не е по сериозна макар че и тази не е за пренебрегване като сериозност.
     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 часа, simtech написа:

    Възможно ли е смяна на антибиотик да причини треска и гадене? Личният лекар беше предписал Клиндамицин, а унг каза да почвам Аксеф.

    Не, това според мен е от вирус. И мен преди 2 дена ме хвана - температура, гадене, повръщане. Това цял ден.

     

    П.П. Личния ми каза, че е от храната. Внимавайте какво ядете. (ако не е пакетирано, то хубаво измито)

    Редактирано от niki292002 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Чудя се ние ли да му сменим антибиотика???? То да беше компютърен вирус - лесно, но знам ли го какво е пипнал!? Най - добре е да мине на Гроздомицин!

    Сега сериозно! Лекаря преценява изписва и заменя!


    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И давата антибиотика имат гадене и повръщане като нежелани реакции, но може и да е от болестта, все пак първият антибиотик не е помогнал и си се влошил. Треската не е  характерна и по-скоро ще да е заради микробите.

    Редактирано от Гемето (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Симтек, умен мъж си. Ако има нещо което те притеснява отиди на цялостни изследвания. Не знам УНГ да предписва антибиотици. А аз съм минал през ада заради сливици навремето. И да, възможно е от антибиотик всичко да се случи всичко.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 7 часа, BMW Маниак написа:

    И ти ли по форуми почна да се лекуваш ? Или да се самолекуваш ? Дано следващата ти тема да не е по сериозна макар че и тази не е за пренебрегване като сериозност.

    Не се самолекувам, с такова лечение от доктори самолечение не ми трябва, за да ме убие.

    преди 1 час, Емил Костов написа:

    Симтек, умен мъж си. Ако има нещо което те притеснява отиди на цялостни изследвания. Не знам УНГ да предписва антибиотици. А аз съм минал през ада заради сливици навремето. И да, възможно е от антибиотик всичко да се случи всичко.

    О, предписва, предписва. Това, което ме притеснява е, че всеки ми сменя лечението, а не се чувствам по-добре, а само по-зле. Вече 10 дни боледувам. А другото е - събота и неделя знаеш ли как се търсят специалисти и изледвания?

    преди 7 часа, Воробянинов написа:

    Не знам какъв ти е проблема,дано понасяш подобни гадости. Може да ти е гадно и от самата инфекция.

    Възпаление на слюнчеста жлеза, гърло всичко до ухото. Не можах да разбера от къде ми дойде. После ми сервират, ама ти си имал и абцес ли май, като спадне отока може и да се режем.
    Писна ми от тия отрови. Една торба хапчета пия. Така и никой не можа да ми обясни защо. Петък седмицата когато се разболях бях  на зъболекар, той ми каза - здрав си. Неделята се събуждам с болка.

    Редактирано от simtech (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 8 часа, simtech написа:

    Възпаление на слюнчеста жлеза, гърло всичко до ухото. Не можах да разбера от къде ми дойде. После ми сервират, ама ти си имал и абцес ли май, като спадне отока може и да се режем.
    Писна ми от тия отрови. Една торба хапчета пия. Така и никой не можа да ми обясни защо. Петък седмицата когато се разболях бях  на зъболекар, той ми каза - здрав си. Неделята се събуждам с болка.

    Сякаш чета симптомите, които имах и аз. Миналата седмица ме хвана и мен някаква болка в гърлото, та чак до ухото стигаше. Съмнявах се в зъб защото беше в областта на лимфните възли долу, но личния каза, че е от зачервено гърло. Изписа ми Augmentin x 1 на 12 часа и Стрепсилс интензив за смучене. Обаче тук от два-три дена получих някакво гадене, и така не мога да си обясна дали е от антибиотика, или някакъв вирус нещо. Спрях антибиотика (останаха последните два хапа) вчера, и уж днес не ми се гади толкова.

    Редактирано от techmaniac (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 11 часа, Емил Костов написа:

    Симтек, умен мъж си...

    Спорно :)

    Сега сериозно, всеки антибиотик може да докара гадене, виж му листовката с НЛР (нежелани лекарствени реакции) виж дали в най-честите има такива симптоми, отделно е най-редно да попиташ д-ра който ти го е изписал дали е нормално, има телефони звъниш и така.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 12 часа, techmaniac написа:

    ...но личния каза, че е от зачервено гърло.

    Друг път. Истинските мъже не боледуват от "зачервено гърло". Това не е мъжка болест. Понеже съм мъж и се разболявам мъжката, искат да ме вкарват в болницата.
     

    преди 13 часа, Воробянинов написа:

    Винаги трябва при твоя случай да се прави Рентген и кръв.При абсцес-всичко вън!

    Чакай докторите да се споразумеят. 4 доктора - 4 мнения. 1гп и 2 специалиста не могат да стигнат до решение. :D Последният стигна де..каза ми - в болницата ще се оправиш за 3 дена, тия тука те мъчат вече 10.
    А аз питах тук, защото и тук пишеха 1-2 доктора.

    Редактирано от simtech (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 19 часа, _Alex&Vanko_ написа:

    Къде си къде те лекуват?

    Лекуват ме с хапчета за у дома. Ама не знам как за едно възпаление искат да ме вкарат в болницата и защо не могат да го излекуват. Предният път когато бях с такава температура, че почти припадах никой не говореше за болница.
    Аз да не съм болен от туберкулоза мама му стара?? Какво толкова не могат да ме излекуват??
    Това е втора седмица неработоспособност, а все още не се знае какво точно има. Антибиотиците ги ям като бонбони. Такова лечение бих очаквал да ми изпише някой като мен.

    Редактирано от simtech (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Вярата ти в антибиотиците е много голяма, ама чул ли си  за антибиотична резистентност и, че вирус не се бори с антибиотик.

    4 доктора -4 мнения е ти си пак виновен - избираш си един и ходиш само при него. При 10 да идеш ще получиш 11 мнения, то медицината си е наука, но диагностиката си е майсторлък, лечението при поставена диагноза е лесно.

    Има един лаф - грип се лекува с лекарства за 1 седмица а без лекарства за 7 дни.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 17 минути, georgi6 написа:

    Вярата ти в антибиотиците е много голяма, ама чул ли си  за антибиотична резистентност...

    Айде бе. Единият ми изписва антибиотици и ме праща при специалист. Отивам при такъв по спешност, заради неблагоприятно развитие. Той ме праща при друг, защото е просто дежурен и не винаги е наличен. Очаквам лечение от специалисти.
    Антибиотична резистентност? Аз не съм близвал антибиотик с години.
    п.п Само с един, но за второ мнение да си чувал?

    Редактирано от simtech (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ти може да не си пил, ама другите пият. И не ти си резистентен а бактерията която те бори ако е бактерия де.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.