Премини към съдържанието
Методиев

Застиване на компютър при стартиране, и не само.

Препоръчан отговор


Здравейте,

Ползвам Think Station - Windows 7 Professional Service Pack 1 (X64)

От доста време  ми прави мизерии. Неочаквано застива - при инсталиране на програма /нелицензирана/, при натискане на PrtScr, и други - на случаен принцип.

Не съм много навътре с тази материя. Четох в други сайтове и форуми, използвах някакви програмки за фиксиране, използвах и Tweaking.com - Windows Repair, за който прочетох в Kaldata. С него проверих всичко, което предлага за проверка - хардове, памет и т.н. Не откри грешки, но не можа да оправи нещата.

Тези дни правихме почистване, с колегите ви, защото бяха ме налазили Mail.ru и около него още няколко агресивни адуерчета. Междувременно, докато правихме почистването компютърът започна да забива още при стартирането. Ето този екран:
Screen.jpg

Застива на него и не реагира на никакъв клавиш. Мога да го изгася само с бутона Старт/Стоп. След като го изгася, изваждам захранването и няколко пъти натискам бутона за старт. При пускане отново реагира на F10 и някак стигам до Start Windows Normally, и тръгва - всичко на принципа "проба-грешка". И следващия път при старт или рестарт, пак. Днес въртях Check Disk. Ето лога:

TimeCreated : 6.12.2016 г. 14:22:04 ч.
Message     :
              
              Checking file system on C:
              The type of the file system is NTFS.
              Volume label is PROGRAM DRIVE.
              
              A disk check has been scheduled.
              Windows will now check the disk.                         
              
              CHKDSK is verifying files (stage 1 of 5)...
                263424 file records processed.                                 
                      
              File verification completed.
                1210 large file records processed.                             
                    
                0 bad file records processed.                                  
                 
                2 EA records processed.                                        
                 
                79 reparse records processed.                                  
                  
              CHKDSK is verifying indexes (stage 2 of 5)...
                338912 index entries processed.                                
                      
              Index verification completed.
                0 unindexed files scanned.                                     
                 
                0 unindexed files recovered.                                   
                 
              CHKDSK is verifying security descriptors (stage 3 of 5)...
                263424 file SDs/SIDs processed.                                
                      
              Cleaning up 2731 unused index entries from index $SII of file 0x9
              .
              Cleaning up 2731 unused index entries from index $SDH of file 0x9
              .
              Cleaning up 2731 unused security descriptors.
              CHKDSK is compacting the security descriptor stream
                37745 data files processed.                                    
                     
              CHKDSK is verifying Usn Journal...
                35959056 USN bytes processed.                                  
                        
              Usn Journal verification completed.
              CHKDSK is verifying file data (stage 4 of 5)...
                263408 files processed.                                        
                      
              File data verification completed.
              CHKDSK is verifying free space (stage 5 of 5)...
                5492571 free clusters processed.                               
                       
              Free space verification is complete.
              CHKDSK discovered free space marked as allocated in the
              master file table (MFT) bitmap.
              Correcting errors in the Volume Bitmap.
              Windows has made corrections to the file system.
              
               111475032 KB total disk space.
                89016704 KB in 196867 files.
                  118528 KB in 37748 indexes.
                       0 KB in bad sectors.
                  369516 KB in use by the system.
                   65536 KB occupied by the log file.
                21970284 KB available on disk.

B-boy/StyLe/  ме посъветва да се обърна към този раздел, който, според него е подходящ за тези проблеми.

Има ли начин дистанционно с тестове да се локализира проблема?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Методиев написа:

Има ли начин дистанционно с тестове да се локализира проблема?

При този екран системата си разпознава хардуера и би трябвало да има звуков сигнал, когато всичко е ок и да продулжи със зареждането. Когато зависне някой компонент не се разпознава. 

За да се тества от къде идва проблема ще трябва да бръкнете вътре. 

Като начало бих препоръчал да обърнете внимание дали всеки път паметта ви се разпознава толкова колкото е. 

Можете да откачите ОУ(и двата кабела) и да видите без него как се държи. Умряло или умираще ОУ може да предизвика подобни проблеми.

Ако ситуацията не се промени откачете и диса и палите да речем 10 пъти, ако времето за достигане до екрана че не може да зареди ОС е еднакво и липсва това зависване то тогава проблема е вероятно в разпознаването на диска. В този случай сменете кабела на диска и вижте как ще след това. Проблемен кабел също може да предизвика подобни проблеми. Същото се отнася и за кабела на ОУ.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм имал подобен проблем, където виновника излезе оптичното устройство!!!

Преди това тествах харда, Рам паметта, пробвах друго захранване..накрая просто откачих кабела на оптичното устройство и компютъра заработи нормално - учудващо, но факт.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Методиев написа:

Днес въртях Check Disk

На всички дялове ли е направена проверка (chkdsk N: /f /r)? Пренареди модулите памет (вадиш/слагаш), кабелите на HDD/DVD (вадиш/слагаш) - или разменяш кабелите за данни на HDD/DVD
Може да пробваш да откачиш кабелите за данни и на HDD и на DVD и да стартираш компютъра. Ако тръгне нормално (без замисляне), включваш кабела за данни на HDD. Ако заработи нормално, закачаш и кабела за данни на DVD.
Ако при включване на кабела за данни на HDD замръзне при стартиране на компютъра - или е проблем с диска, или с кабела за данни - извади кабела за данни на DVD и свържи HDD с него. И стартирай.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

MiniToolBox by Farbar  Version: 17-06-2016
Ran by Admin New (administrator) on 07-12-2016 at 14:01:49
Running from "C:\Users\Admin New\Downloads"
Microsoft Windows 7 Professional  Service Pack 1 (X64)
Model: 4157GB8 Manufacturer: LENOVO
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Flush DNS: ===================================

Windows IP Configuration

Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

========================= IE Proxy Settings: ==============================

Proxy is not enabled.
No Proxy Server is set.

"Reset IE Proxy Settings": IE Proxy Settings were reset.

========================= FF Proxy Settings: ==============================


"Reset FF Proxy Settings": Firefox Proxy settings were reset.

========================= Hosts content: =================================
127.0.0.1       localhost
========================= Winsock entries =====================================

Catalog5 01 C:\Windows\SysWOW64\NLAapi.dll [52224] (Microsoft Corporation)
Catalog5 02 C:\Windows\SysWOW64\napinsp.dll [52224] (Microsoft Corporation)
Catalog5 03 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
Catalog5 04 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
Catalog5 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog5 06 C:\Windows\SysWOW64\winrnr.dll [20992] (Microsoft Corporation)
Catalog5 07 C:\Windows\SysWOW64\wshbth.dll [36352] (Microsoft Corporation)
Catalog5 08 C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [] ()
Catalog5 09 C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [] ()
Catalog9 01 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 02 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 03 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 04 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 06 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 07 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 08 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 09 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 10 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 11 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 01 C:\Windows\System32\NLAapi.dll [70656] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 02 C:\Windows\System32\napinsp.dll [68096] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 03 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 04 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [86016] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 06 C:\Windows\System32\winrnr.dll [28672] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 07 C:\Windows\System32\wshbth.dll [47104] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 08 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [File Not found] ()
x64-Catalog5 09 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [File Not found] ()
x64-Catalog9 01 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 02 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 03 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 04 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 06 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 07 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 08 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 09 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 10 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 11 C:\Windows\System32\mswsock.dll [327168] (Microsoft Corporation)

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (12/07/2016 01:37:27 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Could not get performance counter registry info for WSearchIdxPi for instance   due to the following error: The operation completed successfully.   0x0.

Error: (12/07/2016 01:37:27 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Performance monitoring cannot be initialized for the gatherer object, because the counters are not loaded or the shared memory object cannot be opened. This only affects availability of the perfmon counters. Restart the computer.

Context:  Application, SystemIndex Catalog

Error: (12/07/2016 01:37:27 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Performance monitoring cannot be initialized for the gatherer service, because the counters are not loaded or the shared memory object cannot be opened. This only affects availability of the perfmon counters. Restart the computer.

Error: (12/07/2016 01:37:25 PM) (Source: Autodesk Content Service) (User: )
Description: Service cannot be started. System.IO.FileNotFoundException: no segments* file found in Lucene.Net.Store.SimpleFSDirectory@C:\ProgramData\Autodesk\Content Service\Server\index\: files: write.lock _0.cfs
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter.Init(Directory d, Analyzer a, Boolean create, Boolean closeDir, IndexDeletionPolicy deletionPolicy, Boolean autoCommit, Int32 maxFieldLength, IndexingChain indexingChain, IndexCommit commit)
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter..ctor(Directory d, Analyzer a, Boolean create, MaxFieldLength mfl)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneFactory..ctor(FSDirectory fds, Boolean exists, Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneIndexer.Initialize(Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Indexer.LoadIndexer()
   at Connect.Indexing.Indexer.Initialize()
   at Connect.IVault.IVault.OnStart(String[] args)
   at System.ServiceProcess.ServiceBase.ServiceQueuedMainCallback(Object state)

Error: (12/07/2016 09:03:33 AM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Could not get performance counter registry info for WSearchIdxPi for instance   due to the following error: The operation completed successfully.   0x0.

Error: (12/07/2016 09:03:33 AM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Performance monitoring cannot be initialized for the gatherer object, because the counters are not loaded or the shared memory object cannot be opened. This only affects availability of the perfmon counters. Restart the computer.

Context:  Application, SystemIndex Catalog

Error: (12/07/2016 09:03:33 AM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Performance monitoring cannot be initialized for the gatherer service, because the counters are not loaded or the shared memory object cannot be opened. This only affects availability of the perfmon counters. Restart the computer.

Error: (12/07/2016 09:03:29 AM) (Source: Autodesk Content Service) (User: )
Description: Service cannot be started. System.IO.FileNotFoundException: no segments* file found in Lucene.Net.Store.SimpleFSDirectory@C:\ProgramData\Autodesk\Content Service\Server\index\: files: write.lock _0.cfs
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter.Init(Directory d, Analyzer a, Boolean create, Boolean closeDir, IndexDeletionPolicy deletionPolicy, Boolean autoCommit, Int32 maxFieldLength, IndexingChain indexingChain, IndexCommit commit)
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter..ctor(Directory d, Analyzer a, Boolean create, MaxFieldLength mfl)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneFactory..ctor(FSDirectory fds, Boolean exists, Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneIndexer.Initialize(Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Indexer.LoadIndexer()
   at Connect.Indexing.Indexer.Initialize()
   at Connect.IVault.IVault.OnStart(String[] args)
   at System.ServiceProcess.ServiceBase.ServiceQueuedMainCallback(Object state)

Error: (12/06/2016 02:56:34 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Could not get performance counter registry info for WSearchIdxPi for instance   due to the following error: The operation completed successfully.   0x0.

Error: (12/06/2016 02:56:33 PM) (Source: Windows Search Service) (User: )
Description: Performance monitoring cannot be initialized for the gatherer object, because the counters are not loaded or the shared memory object cannot be opened. This only affects availability of the perfmon counters. Restart the computer.

Context:  Application, SystemIndex Catalog


System errors:
=============
Error: (12/07/2016 01:37:46 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: Incorrect function.ACS CCID USB Reader 00x313520XX XX XX XX

Error: (12/07/2016 01:37:23 PM) (Source: Ntfs) (User: )
Description: The default transaction resource manager on volume \\?\Volume{40ecca43-c3c2-11e5-970e-806e6f6e6963} encountered a non-retryable error and could not start.  The data contains the error code.

Error: (12/07/2016 01:35:52 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: The request is not supported.ACS CCID USB Reader 0EJECTXX XX XX XX

Error: (12/07/2016 01:32:01 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: The request is not supported.ACS CCID USB Reader 0EJECTXX XX XX XX

Error: (12/07/2016 01:32:01 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: The I/O operation has been aborted because of either a thread exit or an application request.ACS CCID USB Reader 0POWER01 00 00 00

Error: (12/07/2016 01:32:00 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: A device attached to the system is not functioning.ACS CCID USB Reader 0POWER01 00 00 00

Error: (12/07/2016 01:32:00 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: A device attached to the system is not functioning.ACS CCID USB Reader 0POWER01 00 00 00

Error: (12/07/2016 01:31:50 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: The request is not supported.ACS CCID USB Reader 0EJECTXX XX XX XX

Error: (12/07/2016 01:30:48 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: Incorrect function.ACS CCID USB Reader 00x313520XX XX XX XX

Error: (12/07/2016 01:30:48 PM) (Source: SCardSvr) (User: )
Description: Incorrect function.ACS CCID USB Reader 00x313520XX XX XX XX


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (12/07/2016 01:37:27 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: WSearchIdxPiThe operation completed successfully.   0x0

Error: (12/07/2016 01:37:27 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context:  Application, SystemIndex Catalog

Error: (12/07/2016 01:37:27 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:

Error: (12/07/2016 01:37:25 PM) (Source: Autodesk Content Service)(User: )
Description: Service cannot be started. System.IO.FileNotFoundException: no segments* file found in Lucene.Net.Store.SimpleFSDirectory@C:\ProgramData\Autodesk\Content Service\Server\index\: files: write.lock _0.cfs
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter.Init(Directory d, Analyzer a, Boolean create, Boolean closeDir, IndexDeletionPolicy deletionPolicy, Boolean autoCommit, Int32 maxFieldLength, IndexingChain indexingChain, IndexCommit commit)
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter..ctor(Directory d, Analyzer a, Boolean create, MaxFieldLength mfl)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneFactory..ctor(FSDirectory fds, Boolean exists, Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneIndexer.Initialize(Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Indexer.LoadIndexer()
   at Connect.Indexing.Indexer.Initialize()
   at Connect.IVault.IVault.OnStart(String[] args)
   at System.ServiceProcess.ServiceBase.ServiceQueuedMainCallback(Object state)

Error: (12/07/2016 09:03:33 AM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: WSearchIdxPiThe operation completed successfully.   0x0

Error: (12/07/2016 09:03:33 AM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context:  Application, SystemIndex Catalog

Error: (12/07/2016 09:03:33 AM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description:

Error: (12/07/2016 09:03:29 AM) (Source: Autodesk Content Service)(User: )
Description: Service cannot be started. System.IO.FileNotFoundException: no segments* file found in Lucene.Net.Store.SimpleFSDirectory@C:\ProgramData\Autodesk\Content Service\Server\index\: files: write.lock _0.cfs
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter.Init(Directory d, Analyzer a, Boolean create, Boolean closeDir, IndexDeletionPolicy deletionPolicy, Boolean autoCommit, Int32 maxFieldLength, IndexingChain indexingChain, IndexCommit commit)
   at Lucene.Net.Index.IndexWriter..ctor(Directory d, Analyzer a, Boolean create, MaxFieldLength mfl)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneFactory..ctor(FSDirectory fds, Boolean exists, Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Lucene.LuceneIndexer.Initialize(Dictionary`2 properties)
   at Connect.Indexing.Indexer.LoadIndexer()
   at Connect.Indexing.Indexer.Initialize()
   at Connect.IVault.IVault.OnStart(String[] args)
   at System.ServiceProcess.ServiceBase.ServiceQueuedMainCallback(Object state)

Error: (12/06/2016 02:56:34 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: WSearchIdxPiThe operation completed successfully.   0x0

Error: (12/06/2016 02:56:33 PM) (Source: Windows Search Service)(User: )
Description: Context:  Application, SystemIndex Catalog


=========================== Installed Programs ============================

Acronis True Image Home (HKLM-x32\...\{67ED38A3-4882-448B-B44D-3428AB00D7D5}) (Version: 13.0.7046 - Acronis)
ACS Unified PC/SC Driver 4.0.0.7 (HKLM\...\{D03C0828-AAFD-4F52-9DFE-DB91935CF61C}) (Version: 4.0.7 - Advanced Card Systems Ltd.)
Adobe Acrobat Reader DC (HKLM-x32\...\{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-AC0F074E4100}) (Version: 15.020.20042 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe AIR (HKLM-x32\...\Adobe AIR) (Version: 2.6.0.19140 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Flash Player 23 ActiveX (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player ActiveX) (Version: 23.0.0.207 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Flash Player 23 NPAPI (HKLM-x32\...\Adobe Flash Player NPAPI) (Version: 23.0.0.207 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Photoshop 7.0 (HKLM-x32\...\Adobe Photoshop 7.0) (Version: 7.0 - Adobe Systems, Inc.)
ANT Drivers Installer x64 (HKLM\...\{CAED120A-1F05-4B8F-B76E-A3EA5C328AB8}) (Version: 2.3.4 - Garmin Ltd or its subsidiaries) Hidden
Apple Application Support (HKLM-x32\...\{46F044A5-CE8B-4196-984E-5BD6525E361D}) (Version: 2.3.6 - Apple Inc.)
Apple Software Update (HKLM-x32\...\{56EC47AA-5813-4FF6-8E75-544026FBEA83}) (Version: 2.2.0.150 - Apple Inc.)
ArchiCAD 16 INT (HKLM\...\001FFF2FFF16FF00FF0701F01F02F000-R1) (Version: 16.0 - GRAPHISOFT)
ArchiCAD 9 INT (HKLM-x32\...\001FFFFFFF09FF00FF0701F00F02F000-R1) (Version:  - )
AutoCAD 2007 - English (HKLM-x32\...\{5783F2D7-5001-0409-0002-0060B0CE6BBA}) (Version: 17.0.54.110 - Autodesk)
AutoCAD LT 2014 - English (HKLM\...\{5783F2D7-D009-0000-0102-0060B0CE6BBA}) (Version: 19.1.18.0 - Autodesk) Hidden
AutoCAD LT 2014 - English (HKLM\...\{5783F2D7-D009-0409-2102-0060B0CE6BBA}) (Version: 19.1.18.0 - Autodesk) Hidden
AutoCAD LT 2014 Language Pack - English (HKLM\...\{5783F2D7-D009-0409-1102-0060B0CE6BBA}) (Version: 19.1.18.0 - Autodesk) Hidden
AutoCAD LT 2016 Language Pack - English (HKLM\...\{5783F2D7-F009-0409-1102-0060B0CE6BBA}) (Version: 20.1.49.0 - Autodesk) Hidden
Autodesk AutoCAD LT 2014 - English (HKLM\...\AutoCAD LT 2014 - English) (Version: 19.1.18.0 - Autodesk)
Autodesk Content Service (HKLM-x32\...\{62F029AB-85F2-0000-866A-9FC0DD99DDBC}) (Version: 3.1.3.0 - Autodesk) Hidden
Autodesk Content Service (HKLM-x32\...\Autodesk Content Service) (Version: 3.1.3.0 - Autodesk)
Autodesk Content Service Language Pack (HKLM-x32\...\{62F029AB-85F2-0001-866A-9FC0DD99DDBC}) (Version: 3.1.3.0 - Autodesk) Hidden
Autodesk Material Library 2014 (HKLM-x32\...\{644F9B19-A462-499C-BF4D-300ABC2A28B1}) (Version: 4.0.19.0 - Autodesk)
Autodesk Material Library Base Resolution Image Library 2014 (HKLM-x32\...\{51BF3210-B825-4092-8E0D-66D689916E02}) (Version: 4.0.19.0 - Autodesk)
BGMountains_CYR Lite (HKCU\...\BGMountains_CYR Lite) (Version:  - )
BOBS Web Plugin MSCAPI Sign (HKLM-x32\...\{9C8B9A04-19E4-45CB-961F-723C218E2561}) (Version: 1.0.0.5 - BORICA - BANKSERVICE AD)
B-Trust Digital Signature (HKLM\...\B-Trust Digital Signature_is1) (Version: 9.4 - BORICA - BANKSERVICE)
calibre 64bit (HKLM\...\{27DD6C51-B17C-41E2-BF75-81D6ADBEC91B}) (Version: 2.70.0 - Kovid Goyal)
CCleaner (HKLM\...\CCleaner) (Version: 5.14 - Piriform)
Compatibility Pack for the 2007 Office system (HKLM-x32\...\{90120000-0020-0409-0000-0000000FF1CE}) (Version: 12.0.6612.1000 - Microsoft Corporation)
CorelDRAW Graphics Suite X3 (HKLM-x32\...\{63218538-4A69-497F-8455-904261B0E9E4}) (Version: 13.0 - Corel Corporation)
cv act sc/interface - User Edition (64-Bit) (HKLM\...\{00B9E8CC-5B7D-4A13-953B-26D1E3A00F0E}) (Version: 6.4.4 - cv cryptovision GmbH)
DeployMSI (HKLM-x32\...\{91C3BFAE-D78B-46E9-AECE-84B84ED83384}) (Version: 1.0.0 - Microsoft)
doPDF 7.1 printer (HKLM\...\doPDF 7 printer_is1) (Version:  - Softland)
Elevated Installer (HKLM-x32\...\{A53F1B50-A664-4D28-92FE-DD5F507F34BC}) (Version: 4.2.0.0 - Garmin Ltd or its subsidiaries) Hidden
EN (HKLM-x32\...\{32A72502-BC2C-4C39-ACEA-BC3D463F0697}) (Version: 13.0 - Corel Corporation) Hidden
EPSON Scan (HKLM-x32\...\EPSON Scanner) (Version:  - )
Everyday Auto Backup 1.0 (HKLM-x32\...\Everyday Auto Backup_is1) (Version:  - LionMax Software)
FastStone Image Viewer 5.5 (HKLM-x32\...\FastStone Image Viewer) (Version: 5.5 - FastStone Soft)
FontNav (HKLM-x32\...\{4E98F23B-1328-4322-A6EC-2EDC8FC3A4FE}) (Version: 5.0 - Corel Corporation) Hidden
Garmin Express (HKLM-x32\...\{D1B261D6-EBAE-4129-8EFB-C04E14DCEF6A}) (Version: 4.2.0.0 - Garmin Ltd or its subsidiaries) Hidden
Garmin Express (HKLM-x32\...\{d74c733b-9216-49f5-ae3a-14bf3a3d66f5}) (Version: 4.2.0.0 - Garmin Ltd or its subsidiaries)
Garmin Express Tray (HKLM-x32\...\{5250BDEA-3EA9-441C-8233-9CBEC6A799BD}) (Version: 4.2.0.0 - Garmin Ltd or its subsidiaries) Hidden
Garmin MapSource (HKLM-x32\...\{AFBAB9A0-DDE8-49AE-8C17-A01B61BEE64B}) (Version: 6.16.3 - Garmin Ltd or its subsidiaries)
Garmin USB Drivers (HKLM-x32\...\{510D2239-6C2E-457B-9590-485EC552D94D}) (Version: 2.3.0.0 - Garmin Ltd or its subsidiaries)
GDR 4042 for SQL Server 2008 R2 (KB3045313) (64-bit) (HKLM\...\KB3045313) (Version: 10.52.4042.0 - Microsoft Corporation)
GMapTool 0.8.67 (HKLM-x32\...\{1873789F-59D5-4002-8A2F-60A827B78F98}_is1) (Version:  - AP)
Google Analytics Opt-out Browser Add-on (HKLM\...\{82B280A2-521E-4D30-AF15-38CD6D5CB629}) (Version: 0.9.6.0 - Google Inc.)
Google Earth Pro (HKLM-x32\...\{35DAA04C-1720-4BE3-A920-A03731EC6A1D}) (Version: 7.1.5.1557 - Google)
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.31.5 - Google Inc.) Hidden
HP Color LaserJet 3600 (02/27/2007 61.063.461.41) (HKLM\...\hpc3600w) (Version: 02/27/2007 61.063.461.41 - HP)
IDGo 800 Certool for 64 bits (HKLM\...\{F86F4C56-2AA5-4507-9FE2-4190008A78F2}) (Version: 1.0.5 - Gemalto)
IDGo 800 Minidriver v1.2.4 for 64 bits (HKLM\...\{7DBC451A-FB89-4C53-974D-A66BFB0593D1}) (Version: 1.2.4.01 - Gemalto)
imagePROGRAF Firmware Update Tool (HKLM-x32\...\imagePROGRAF Firmware Update Tool) (Version: 24.00 - Canon Inc.)
imagePROGRAF Printer Driver Extra Kit (HKLM-x32\...\imagePROGRAF Printer Driver Extra Kit) (Version: 2.30.00 - Canon Inc.)
imagePROGRAF Status Monitor (HKLM-x32\...\imagePROGRAF Status Monitor) (Version: 25.60 - Canon Inc.)
Java 8 Update 111 (64-bit) (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F64180111F0}) (Version: 8.0.1110.14 - Oracle Corporation)
Java 8 Update 111 (HKLM-x32\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F32180111F0}) (Version: 8.0.1110.14 - Oracle Corporation)
Malwarebytes Anti-Malware version 2.2.1.1043 (HKLM-x32\...\Malwarebytes Anti-Malware_is1) (Version: 2.2.1.1043 - Malwarebytes)
Microinvest Invoice Pro (HKLM-x32\...\{8DAB6824-A284-4430-952F-9AC3580A381E}) (Version: 1.02.025 - Microinvest)
Microsoft .NET Framework 4.6.1 (HKLM\...\{92FB6C44-E685-45AD-9B20-CADF4CABA132} - 1033) (Version: 4.6.01055 - Microsoft Corporation)
Microsoft Office File Validation Add-In (HKLM-x32\...\{90140000-2005-0000-0000-0000000FF1CE}) (Version: 14.0.5130.5003 - Microsoft Corporation)
Microsoft Office Professional Edition 2003 (HKLM-x32\...\{90110409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9}) (Version: 11.0.8173.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Security Essentials (HKLM\...\Microsoft Security Client) (Version: 4.8.204.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Silverlight (HKLM\...\{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}) (Version: 5.1.41212.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server 2008 R2 (64-bit) (HKLM\...\Microsoft SQL Server 2008 R2) (Version:  - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server 2008 R2 Native Client (HKLM\...\{49860BCD-24D6-44C1-922E-AC12FE32234E}) (Version: 10.52.4042.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server 2008 R2 Setup (English) (HKLM\...\{B2213E4E-F502-4D36-BE95-9293C866EF3F}) (Version: 10.52.4042.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server 2008 Setup Support Files  (HKLM\...\{B40EE88B-400A-4266-A17B-E3DE64E94431}) (Version: 10.1.2731.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server Browser (HKLM-x32\...\{BF9BF038-FE03-429D-9B26-2FA0FD756052}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server Native Client (HKLM\...\{751EE164-9F12-4E57-ADB0-02D8F34A10AD}) (Version: 9.00.1399.06 - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server VSS Writer (HKLM\...\{288D79EE-A2D1-42AF-9597-B0ADCC23A8ED}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM-x32\...\{710f4c1c-cc18-4c49-8cbf-51240c89a1a2}) (Version: 8.0.61001 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (x64) (HKLM\...\{ad8a2fa1-06e7-4b0d-927d-6e54b3d31028}) (Version: 8.0.61000 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.4148 (HKLM\...\{4B6C7001-C7D6-3710-913E-5BC23FCE91E6}) (Version: 9.0.30729.4148 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x64 9.0.30729.6161 (HKLM\...\{5FCE6D76-F5DC-37AB-B2B8-22AB8CEDB1D4}) (Version: 9.0.30729.6161 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.4148 (HKLM-x32\...\{1F1C2DFC-2D24-3E06-BCB8-725134ADF989}) (Version: 9.0.30729.4148 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161 (HKLM-x32\...\{9BE518E6-ECC6-35A9-88E4-87755C07200F}) (Version: 9.0.30729.6161 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010  x64 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM\...\{1D8E6291-B0D5-35EC-8441-6616F567A0F7}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2010  x86 Redistributable - 10.0.40219 (HKLM-x32\...\{F0C3E5D1-1ADE-321E-8167-68EF0DE699A5}) (Version: 10.0.40219 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x64) - 11.0.61030 (HKLM-x32\...\{ca67548a-5ebe-413a-b50c-4b9ceb6d66c6}) (Version: 11.0.61030.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.60610 (HKLM-x32\...\{95716cce-fc71-413f-8ad5-56c2892d4b3a}) (Version: 11.0.60610.1 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2012 Redistributable (x86) - 11.0.61030 (HKLM-x32\...\{33d1fd90-4274-48a1-9bc1-97e33d9c2d6f}) (Version: 11.0.61030.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2013 Redistributable (x86) - 12.0.21005 (HKLM-x32\...\{ce085a78-074e-4823-8dc1-8a721b94b76d}) (Version: 12.0.21005.1 - Microsoft Corporation)
Mozilla Firefox 50.0 (x64 en-US) (HKLM\...\Mozilla Firefox 50.0 (x64 en-US)) (Version: 50.0 - Mozilla)
Mozilla Firefox 50.0.2 (x64 en-US) (HKCU\...\Mozilla Firefox 50.0.2 (x64 en-US)) (Version: 50.0.2 - Mozilla)
Mozilla Maintenance Service (HKLM-x32\...\MozillaMaintenanceService) (Version: 50.0.0.6152 - Mozilla)
MSXML 4.0 SP2 (KB954430) (HKLM-x32\...\{86493ADD-824D-4B8E-BD72-8C5DCDC52A71}) (Version: 4.20.9870.0 - Microsoft Corporation)
MSXML 4.0 SP2 (KB973688) (HKLM-x32\...\{F662A8E6-F4DC-41A2-901E-8C11F044BDEC}) (Version: 4.20.9876.0 - Microsoft Corporation)
novaPDF 8 add-in for Microsoft Office (x64) (HKLM\...\{E25A1BDD-C09C-4B5F-A41E-323376742222}) (Version: 8.5.939 - Softland)
NVIDIA 3D Vision Controller Driver 340.50 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.NVIRUSB) (Version: 340.50 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA 3D Vision Driver 341.44 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.3DVision) (Version: 341.44 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA Graphics Driver 341.44 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.Driver) (Version: 341.44 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA HD Audio Driver 1.3.30.1 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_HDAudio.Driver) (Version: 1.3.30.1 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA nView 141.36 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.NView) (Version: 141.36 - NVIDIA Corporation)
NVIDIA WMI 2.18.0 (HKLM\...\{B2FE1952-0186-46C3-BAEC-A80AA35AC5B8}_Display.NVWMI) (Version: 2.18.0 - NVIDIA Corporation)
PDF Settings CS5 (HKLM-x32\...\{A78FE97A-C0C8-49CE-89D0-EDD524A17392}) (Version: 10.0 - Adobe Systems Incorporated) Hidden
QuickTime 7 (HKLM-x32\...\{FF59BD75-466A-4D5A-AD23-AAD87C5FD44C}) (Version: 7.79.80.95 - Apple Inc.)
Raster to Vector 9.3 (HKLM-x32\...\Raster to Vector_is1) (Version:  - Raster to Vector, Inc.)
SAP Crystal Reports runtime engine for .NET Framework 4 (32-bit) (HKLM-x32\...\{083988D7-BDA9-4244-983B-409A634BBC09}) (Version: 13.0.1.220 - SAP)
Service Pack 2 for SQL Server 2008 R2 (KB2630458) (64-bit) (HKLM\...\KB2630458) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation)
Skype™ 7.24 (HKLM-x32\...\{FC965A47-4839-40CA-B618-18F486F042C6}) (Version: 7.24.104 - Skype Technologies S.A.)
SoundMAX (HKLM-x32\...\{F0A37341-D692-11D4-A984-009027EC0A9C}) (Version: 6.10.2.6635 - Analog Devices)
SQL Server 2008 R2 SP2 Common Files (HKLM\...\{234F6B0D-10AE-4BB7-B2F3-E48D4861952D}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation) Hidden
SQL Server 2008 R2 SP2 Common Files (HKLM\...\{36F70DEE-1EBF-4707-AFA2-E035EEAEBAA1}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation) Hidden
SQL Server 2008 R2 SP2 Database Engine Services (HKLM\...\{FA7394B8-CE65-4F9E-AC99-F372AD365424}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation) Hidden
SQL Server 2008 R2 SP2 Database Engine Services (HKLM\...\{FBD367D1-642F-47CF-B79B-9BE48FB34007}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation) Hidden
SQL Server 2008 R2 SP2 Database Engine Shared (HKLM\...\{A2122A9C-A699-4365-ADF8-68FEAC125D61}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation) Hidden
SQL Server 2008 R2 SP2 Database Engine Shared (HKLM\...\{C942A025-A840-4BF2-8987-849C0DD44574}) (Version: 10.52.4000.0 - Microsoft Corporation) Hidden
Sql Server Customer Experience Improvement Program (HKLM\...\{F31183CF-E10F-4DE1-BB59-6C0FF38E481E}) (Version: 10.50.1600.1 - Microsoft Corporation) Hidden
Update Manager (HKLM-x32\...\{F428D0FB-765D-40EB-BDD8-A1E7F5C597FA}) (Version: 4.60 - Corel Corporation) Hidden
VBA (HKLM-x32\...\{C94E45B0-6AA6-4FB9-9AAE-22085F631880}) (Version: 6.2 - Corel Corporation) Hidden
VNC Enterprise Edition E4.6.3 (HKLM\...\RealVNC_is1) (Version: E4.6.3 - RealVNC Ltd)
WibuKey Setup (WibuKey Remove) (HKLM\...\{00060000-0000-1004-8002-0000C06B5161}) (Version: Version 6.20 of 2013-Dec-18 (Build 1230) (Setup) - WIBU-SYSTEMS AG)
WIBU-KEY Setup (WIBU-KEY Remove) (HKLM-x32\...\{00060000-0000-1004-8002-0000C06B5161}) (Version: Version 3.31 of 2003-Feb-14 (Setup) - WIBU-SYSTEMS AG)
Windows Driver Package - Advanced Card Systems Ltd. Unified PC/SC Driver (05/30/2015 4.0.0.7) (HKLM\...\1955D686C48CCCD0F157D8D8170D36D03D484A51) (Version: 05/30/2015 4.0.0.7 - Advanced Card Systems Ltd.)
Windows Driver Package - Dynastream Innovations, Inc. ANT LibUSB Drivers (04/11/2012 1.2.40.201) (HKLM\...\F9D2A789F9CFF8CEC36B544F53877C80F1F73C46) (Version: 04/11/2012 1.2.40.201 - Dynastream Innovations, Inc.)
Windows Driver Package - Garmin (grmnusb) GARMIN Devices  (06/03/2009 2.3.0.0) (HKLM\...\49CF605F02C7954F4E139D18828DE298CD59217C) (Version: 06/03/2009 2.3.0.0 - Garmin)
Windows Driver Package - Silicon Labs Software (DSI_SiUSBXp_3_1) USB  (02/06/2007 3.1) (HKLM\...\D1506E0025B5A3F9EB8270FE81C1EEDD9388B8A2) (Version: 02/06/2007 3.1 - Silicon Labs Software)
WinRAR archiver (HKLM\...\WinRAR archiver) (Version:  - )

========================= Devices: ================================


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 18%
Total physical RAM: 15863.3 MB
Available physical RAM: 12873.99 MB
Total Virtual: 31724.8 MB
Available Virtual: 28363.18 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: (PROGRAM DRIVE) (Fixed) (Total:106.31 GB) (Free:20.03 GB) NTFS
2 Drive d: (WORK DRIVE) (Fixed) (Total:534.79 GB) (Free:428.8 GB) NTFS
3 Drive e: (BACKUPS & RES) (Fixed) (Total:146.48 GB) (Free:32.37 GB) NTFS
4 Drive f: (CLIP'S & DATES) (Fixed) (Total:244.14 GB) (Free:185.25 GB) NTFS
6 Drive i: (My Backups) (Fixed) (Total:298.06 GB) (Free:90.11 GB) NTFS

========================= Users: ========================================

User accounts for \\METODI-PC

Admin New                Administrator            Guest                    
Metodi                   

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found

========================= Restore Points ==================================

05-12-2016 09:00:50 Restore Point Created by FRST
05-12-2016 15:00:08 Windows Backup
06-12-2016 08:28:24 Windows Update
06-12-2016 11:04:10 Restore Operation
06-12-2016 12:31:44 Windows Backup
06-12-2016 12:31:53 Windows Update
07-12-2016 11:31:00 Removed cv act sc/interface 5.0.0 - user x64 edition.

**** End of log ****

 

Здравейте,

Между другото, това със стартирането се оправи, за мен неясно как, но това със PrtScr продължава. Като го натисна застива тотално и го гася с бутона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери в msconfig > Boot > Advanced options > махни отметката на Debug ако я има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, ExaFlop написа:

Провери в msconfig > Boot > Advanced options > махни отметката на Debug ако я има.

Е, като я махнах, /може и да не е от това, но след това стана/, такова мазало стана със стартирането, че след цял ден опити накрая с Bootable Disk направих рекавъри с един бекъп. Та, тя системата вече не е същата като в публикувания лог, или се лъжа?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това card reader ли е USB Reader ? На мен ми е забивал при инсталация на изпълним файл от антивирусна.Деинсталирай го MSE виждаш колко те е опазил. С бутона PrtScr скрийншотове ли правиш или принтираш,гледам принтер имаш?

Няма минидъмп.Такова поведение,читав ли е този уиндоус? Как започнаха проблемите?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Card readera e флашка с електронен подпис от b-trust. С PrtScr понякога си запазвам някоя картинка, която гледам. Не го ползвам постоянно, но го споменавам като характерен момент на забиване. Компютъра го купих с този уиндоус. Лицензиран е както е заедно с PC. Предполагам, че е читав.

Не знам какво е "няма минидъмп". Като махна MSE, без никаква антивирусна ли да стоя? Коя ще ме опази?

Проблемите започнаха, когато, по някое време, се опитах да инсталирам Corel  /нелицензирана/ - ползвам го. При опити за инсталация започна да забива. Тогава ми направи впечатление. При стартиране, когато започне да се върти картинката на Windows, цветната, за част от секундата спира да се върти-застива и после продължава. Стартира си нормално. Когато се появи курсора на мишката, около половин-една минута е застинал - не може да се движи, и после си се движи нормално.

Това е!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След възстановяване от архива продължава ли да го им проблемът?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Минидъмп ще се появи ако има

син(и) екран(и)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Деинсталирай го и рестартирай и ето ти:

http://www.comss.ru/download/Panda+Global+Protection+6month.html

На български и има wi fi протекция.Нали е лаптоп? Само една антивирусна трудно.Слагаме и дреги работи.Бекъп май правиш нали?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Архива е правен преди 20 дни, имаше си го проблема със зависването и сега си го има.

Настолен компютър е, не е лаптоп. И като видя .ru се замислям. От там ми дойдоха куп други проблеми. Свалих от руски сайт Scan2CAD - векторизираща програма и с нея дойдоха и mail.ru, и някакви Одноклассники, ВКонтакте, Amigo - все нежелани от мен приложения, трудни за премахване .

Смятате ли, че MSE е възможна причина за проблемите?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това не е сериозна антивирусна а колкото да не е без хич. Пандата има щит за данни може да сложиме Malwarebytes antiransomware и Crypto prevent ако иммаш важни неща на компютъра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре, от отдавна помня, че Panda е сериозна марка. А какво ще кажете за това http://mechbgon.com/srp/. ? Един приятел, който се занимава със софтуер, настойчиво ми го препоръчва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега,

Очевидно е, че ако аз съм навътре в нещата с хардуерните въпроси, нямаше да искам помощ, а щях да давам съвети.

Не съм компетентен в това. С просто логично мислене мога да преценя, че Crypto Prevent е програма, вероятно, за превенция на криптовируси, а какви са характеристиките и и на какво е способна - не знам. Също така Malwarebytes antiexploit нямам представа какво прави. Отдавна ползвам МВАМ и толкова. Не съм компетентен да правя сравнения, и затова зададох въпрос.

Поздрави!

М.Методиев

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми ползваш специализиран софтуер. Не само word excel и pdf а вероятно и другите ще са за боклука и затова те питах правиш ли бекъп? То от всичко не можеш да се защитиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ползвам CAD програми, защото проектирам, архитект съм. А що се отнася до софт и хардуер, които не познавам - питам. Тази Software Restriction Policy на практика не би ли те предпазила от буболечки, дори и без антивирусна? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Блокира пътищата на проникване на криптовируса предполагам.От друго не може те предпази а заплахи има най-различни видове.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.