Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Виждам, че банка Уникредит имат някакво Андроид-приложение - за плащане на битови сметки и други неща предполагам. Какви са ви мненията за мобилното банкиране - предимства, недостатъци, за какво да внимавам ако реша да го ползвам? Лично аз плащам само сметките за интернет/ТВ и отскоро - за телефона. Ще имам ли достатъчна полза от такова приложение спрямо рисковете от него?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На Уникредит не знам - на ДСК е всичките им методи за електронно разплаща не са супер. Аз ползвам основно ДСК Директ и съм страшно доволен - за 11-те години както го ползвам не съм имал никакви проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бих отговорил така - хъмм,мммм! Малко ненужно ,но и полезно! "Бе, ако те е естрах от мечки не ходи в гората!"

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Кумчо вълчооо написа:

Бих отговорил така - хъмм,мммм! Малко ненужно ,но и полезно! "Бе, ако те е естрах от мечки не ходи в гората!"

Е, на Кумчо Вълчо му е лесно да го каже това. :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Плюса е, че спестяваш време и разкарване до офисите за плащане+ чакането по опашките. А ако мислиш да си пазариш от чужбина- там си е задължително вече. Аз лично съм си направил отделна сметка, държа я занулена, преди плащане прехвърлям точно толкова колко ми е нужно, плащам и тя пак си остава на нула


  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, tbmtbm написа:

Плюса е, че спестяваш време и разкарване до офисите за плащане+ чакането по опашките. А ако мислиш да си пазариш от чужбина- там си е задължително вече. Аз лично съм си направил отделна сметка, държа я занулена, преди плащане прехвърлям точно толкова колко ми е нужно, плащам и тя пак си остава на нула

Има ли допълнителни разходи/такси? Понеже аз досега за онлайн поръчки си ползвам стандартната дебитна карта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имаш месечна подръжка на сметката + такса за картата месечно нез значение колко или дали пазарувам. При мен е под 3лв./месечно общо за двете. Има си е карти с такса % от разплащане. За себе си прецених че първият вариант ми е по изгоден. За по голямо улеснение изпозвай банката в която ти привеждат заплата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, tbmtbm написа:

Плюса е, че спестяваш време и разкарване до офисите за плащане+ чакането по опашките. А ако мислиш да си пазариш от чужбина- там си е задължително вече. Аз лично съм си направил отделна сметка, държа я занулена, преди плащане прехвърлям точно толкова колко ми е нужно, плащам и тя пак си остава на нула

Няма нужда да е отделна сметка - казва се виртуална карта.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, sten90 написа:

Виждам, че банка Уникредит имат някакво Андроид-приложение - за плащане на битови сметки и други неща предполагам. Какви са ви мненията за мобилното банкиране - предимства, недостатъци, за какво да внимавам ако реша да го ползвам? Лично аз плащам само сметките за интернет/ТВ и отскоро - за телефона. Ще имам ли достатъчна полза от такова приложение спрямо рисковете от него?

За BulbankMobile ли питате?
Това не е приложение за плащане на сметки само, а мобилно банкиране през телефона.
И не е само за Андроид, разбира се.

Но не знам за него ли питате...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, algor написа:

За BulbankMobile ли питате?
Това не е приложение за плащане на сметки само, а мобилно банкиране през телефона.
И не е само за Андроид, разбира се.

Но не знам за него ли питате...

Да, за него става въпрос. Видях го на табела, докато минавах за пореден път покрай един от клоновете им и понеже вървях бавно и се замислих над това. На стария телефон нямах чак толкова чувствителна информация и не съм ползвал специално заключване, но на новия ще трябва да го направя - особено ако ще си управлявам парите оттам. :) Малко съм подозрителен, защото забелязвам, че всякакви други приложения, които реша да инсталирам ми искат достъп до какво ли не в телефона...

Виждам в сайта им три раздела: Мобайл, Онлайн и зони на самообслужване. Пишат, че клиента пести време, те пък явно пестят от персонал. Предполагам че за съответните дейности има същите такси както на гише...

Редактирано от sten90 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, sten90 написа:

Да, за него става въпрос. Видях го на табела, докато минавах за пореден път покрай един от клоновете им и понеже вървях бавно и се замислих над това. На стария телефон нямах чак толкова чувствителна информация и не съм ползвал специално заключване, но на новия ще трябва да го направя - особено ако ще си управлявам парите оттам. :) Малко съм подозрителен, защото забелязвам, че всякакви други приложения, които реша да инсталирам ми искат достъп до какво ли не в телефона...

Няма проблем със сигурността, а да не говорим, че номера и апарата се оторизират през мобилното банкиране на компютъра.
Ползвам приложението от петия ден, когато го създадоха и няма грижи.
Да не говорим, че на iPhone съм задал да се оторизира с пръстовия отпечатък и после парола, та не, че не е възможно някой да го хакне, ама аз поне съм спокоен.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За моя телефон няма пръстов отпечатък(там пък съм чел за друг проблем - ако ти хакнат паролата, можеш да я смениш, а пръста не можеш). Вариантите са схема с почуквания или рисуване по екрана като вероятно ще е второто.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, sten90 написа:

За моя телефон няма пръстов отпечатък(там пък съм чел за друг проблем - ако ти хакнат паролата, можеш да я смениш, а пръста не можеш). Вариантите са схема с почуквания или рисуване по екрана като вероятно ще е второто.

Направи си го както ти е удобно и както ще се чувстваш сигурен.
Останалото няма значение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, algor написа:

Ползвам приложението от петия ден, когато го създадоха и няма грижи.

ПИБ ? Щото и аз като търсех , само те имаха електронно банкиране. Пролетта  се включих на някаква промоция за 1 лв месечно /колкото беше и до сега/ теглиш от всички банкомати баз такса, имаш 20 безплатни смс-а за транзакциите, и ТОКЕН устройство /което вече имах/

За разплащания с ибей, али,  и др ползвах отделна сметка и аз, но май вече няма смисъл. Транзакциите са подсигурени по няколко начина, ако има проблем ще си в известност по един или друг начин.

Единствено NFC на телефона ми не работи като карта с мобилното им приложение , зщото тази функция се поддържа само ако телефонати е в списъка/одобрен/ на МАстеркард

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.