Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте отново,   Проблема с wi-fi модема Cisco EPC 2425, се получи откакто им се срина TV/нет на фирмата Blizoo.. това беше на 12.12.16, почти цял ден им трябваше за да оправят проблема. А моят проблем е такъв че трябва  рестартирам модема тоест да го вкл. и изкл.  2,3 пъти за да получи Wi-Fi. 

И след като кабелната се оправи, Tv-то има лош звук, а преди не беше така!

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абонаментна такса за кабелната не плащаш тука, че тука да се оплакваш.

Звъниш на поддръжката на близу да дойдат да видят какъв ти е проблема.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ined написа:

Абонаментна такса за кабелната не плащаш тука, че тука да се оплакваш.

Звъниш на поддръжката на близу да дойдат да видят какъв ти е проблема.

Звънял съм им.. чакал съм сумати време на тел... И накрая ми казват че причината не бил от тях.... а в модема.. Щели да го сменят с друг. 

Редактирано от NBS 9322 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, NBS 9322 написа:

Звънял съм им.. чакал съм сумати време на тел... И накрая ми казват че причината не бил от тях.... а в модема.. Щели да го сменят с друг. 

Ами подгонете ги да го сменят. Нали това е тяхна собственост

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като проблема е в оборудването, което е тяхна собственост, или предоставено от тях (поддържа се и отговорността за него се поема от тях), то тогава е редно да се консултираш с тях... Очевидно е наложителна замяна на устройството, въпреки че едва ли е проявен нов хардуерен проблем в него, при положение, че проблема датира от глобален такъв в мрежата на въпросния доставчик...


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Те ги е срам да кажат , че проблема е глобален и винят клиента , че в него е проблема

Само да попитам възможно ли е моя доставчик бергон да купува нет от близо защото май на същата дата и аз имах проблем с моя нет не се отваряха половината сайтове в които влизам .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ТВ услугата на близу няма нищо общо с модема. Модема ти е за интернета, а приемника ти е за ТВ. Преди тях има сплитер, който разделя сигнала за двете устройства. Аз съм на Близу вече 9 години. Не съм имал проблеми с тях. Звъниш им да дойдат да си оправят проблема. Друг начин няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Аз съм на Близу вече 9 години. Не съм имал проблеми с тях. Звъниш им да дойдат да си оправят проблема. Друг начин няма.

За проблемите с тв/нет на фирмата ''Близо'' .... зависи от много неща. Зависи в кой град живееш, в кой точно район е остановена аварията и т.н. Аз лично тази год. Окт. или Ноем. имаха сериозна авария и цяла седм. нито Тв. нито wi-fi.

Така де, в Пон. ще ми сменят Китайския модем с друг. А предишния го ползвах 5, 6г. и издаде багажа.

преди 1 час, Емил Костов написа:

ТВ услугата на близу няма нищо общо с модема. Модема ти е за интернета, а приемника ти е за ТВ. Преди тях има сплитер, който разделя сигнала за двете устройства

Да, с това съм наясно, искам да кажа че след като си оправят там.. авариите, ми се получава лош звук.. на    Tv-то на дадени програми Трябва да се увеличава на до край за се разбере нещо. Поне при мен, се получава така, при друг може да е съвсем различно!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Модема го смениха с друг... Като ми обясниха че предишния получил някакъв дефект.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Което абсолютно обезсмисля тази тема, освен смисъла в общуването, разбира се...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 часа, NBS 9322 написа:

Модема го смениха с друг... Като ми обясниха че предишния получил някакъв дефект.

Самият модел Cisco EPC 2425  си имаше проблем. Аз съм бил 2 месеца с него го смених с друг. Или явно нещо Firmware не бяха догодили. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам проблем с рутера,моделът е Cisco EPC2425. Бях към Blizoo

Доколкото прочетох това става от админ панела на рутера, който се достъпва през браузъра на адрес 192.168.0.1 -> отивам там и ми иска име/парола.

Пробвах много варянти но не се получи.

Пробвах и с Магическият бутон RESET на  рутера но не се получи.

Сега съм към VIVACOM

Имам техен рутер но сигнала ми само в хола е силен

казаха ми да свържа Cisco EPC2425. към техния  суич и какво точно да направя но не мога да вляза в рутера по никакъв начин.

Рутера ще бъде в кухнята,ще го ползвам за да усиля сигнала там като ще бъде с отделно име и парола.

Ако някой може нека даде някакъв савет

неми се копува усилвател на wifi сигнал

 

  • Username / Password
  • /41%
  • Cisco / Cisco21%
  • admin / admin15%
  • none / none10%
  • none / Cisco3%
  • admin / password3%
  • admin / none2%
  • admin / changeme2%
  • root / attack2%
  • Administrator / admin
  • admin / W2402

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Що не си вземеш една сапунерка за 30 лева и малко кабел? Явно модема на близалките не е със фабричния си софтуер и съответно само те могат да ти дадат логин инфото 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Това е модем и WAN порта му е за DOCSYS технологията. Няма как да го използваш като втори рутер.

2. Дори и да влезеш в него няма какво да направиш с него.

3. Купуваш си един рутер за 30 лева и си решаваш проблема.

Доколкото си спомням този рутер имаше отделно потребителски интерфейс

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ОК

още едно въпросче ако може да попитам

Имам рутер„Huawei EchoLife HG8245H” HTB1Vim7IFXXXXXyapXXq6xXFXXXR.jpg

беше на М-ТЕЛ влизам в него преправям някой настроики но менюто е на Английски език и нищо не разбирам.Промених име на мрежата парола,излиза ми като безжична мрежа ,вкарвам паролата пише ,че е свързан и дотам.

Пак го свързвам по начина казан ми от техници от VIVACOM те нямяли време да ми го направят(не им се занимава)

Гледах от тук https://www.youtube.com/watch?v=RqPp3mD8JlE но нещо не ми се получи.

Според мен проблема е в :

IP адрес

Маска на подмрежата

Шлюз по подразбиране

DNS-сървари

но незнам как да го настроя да е с точните параметри и тогава би трябвало да тръгне както искам

Това са настройките по които съм пипал

 

1.jpg

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

7.png

8.png

9.png

10.png

Тука нищо не съм пипал

 

11.png

12.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Пускаш кабел от основния рутер до хуйвея

2. На хуйвея му спираш DHCP

3. Набиваш му IP, извън адресното пространство на основния рутер, но от същия субнет

4. Вързваш LAN---->LAN

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ка става това ,че съм малко зле с тези неща

Нез знам каде се намират и какво означават тези неща

Е- IP знам какво е

На 3-та картинка рише DHCP там ли да маркирам

и каде да сложа това IP

На 6 и 7 картинка има IP но каде да го сложа и как-да си го измисля сам ли ?

2. На хуйвея му спираш DHCP

3. Набиваш му IP, извън адресното пространство на основния рутер, но от същия субнет

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.