Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


МАЙНАТА ВИ!! АМАН ОТ ВСЯКАКВИ РАЗБИРАЧИ.

Редактирано от MInkoDJ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По принцип усилвателя се връзва директно към акумулатора. (не забравяй да сложиш предпазителя, a.k.a бушон) А по принцип ще е добре и да го скъсиш - повечето китове се продават с кабели и камбанки, които не са кримптнати на самия кабел. Така, че аз ти препоръчвам просто да си го скъсиш преди да го кримпнеш за камбанката. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм привърженик на тубите и огромни тон колони в автомобилите. Това беше модерно преди 15 години, което ми напомня за X-Zibit и NFS U2 ха ха. Тая мода ще е вечно жива, у хората, които реват за внимание. По голяма простотия от това, селяндур да надуе музиката в старата си таратайка и да смъкне джамовете няма, натрапвайки се в личното пространство на останалите. Има и друг проблем, вибрациите от силната музика разбиват колата, примерно увисва тавана ,или уплътненията на прозорците се прецакват. От силните вибрации се раздрънкват доста неща, като цяло. 

Вижте при автомобилите висок клас, как са устроени музикалните системи и направeте нещо функционално и същевременно не набиващо се на очи на такъв принцип. Разни огромни, туби , колони , усилватели , безброй пръснати кабели не са красива гледка. Вградения по красив начин буфер е истината. Мултимедията ,ако е заводската я махайте и вземи читава.

Качествената музикална система в един автомобил НЕ е изградена от огромни ,усилватели ,туби и колони пръснати по целия автомобил. По този начин се създава едно бучало ,дето 1-во уврежда слуха ,чуват се трясъци и вибрации, заради лошото разпределение, фиксиране и крайния резултат не приятен. 
Качествената музикална система ,като на пример в S клас е, не особено масивна и набиваща се на очи (което далеч не означава слаба) ,всичко е разпределено по точните места ,стои елегантно ,но за сметка на това музиката е с отлично качество. 

"защото тази кола има много добра изолация" Явно никога не сте се качвал в приличен автомобил ,за да твърдите подобни небивалици. Шумоизолацията и возията в този клас автомобили са на много ниско ниво! 

Колкото до това, какви кабели да се ползват: най-добре идете в специализиран (в тази сфера) магазин и заедно със специалист подберете компоненти. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

преди 4 часа, MInkoDJ написа:

сложиш бас касата в багажника ще се чува леко заглушено

Вие глух ли сте? Ако сте такъв нямате място зад волана. Колите не са подвижни дискотеки а отговорни участници в пътната мрежа.
Как бихте чули например един клаксон или автомобил със специално предназначение на тази музика ?
То бива гъзария ама това да си съсипваш ушите с високи децибели някак не го разбирам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
на 5/15/2017 в 3:47, Soviet Soldier написа:

Не съм привърженик на тубите и огромни тон колони в автомобилите. Това беше модерно преди 15 години, което ми напомня за X-Zibit и NFS U2 ха ха. Тая мода ще е вечно жива, у хората, които реват за внимание. По голяма простотия от това, селяндур да надуе музиката в старата си таратайка и да смъкне джамовете няма, натрапвайки се в личното пространство на останалите. Има и друг проблем, вибрациите от силната музика разбиват колата, примерно увисва тавана ,или уплътненията на прозорците се прецакват. От силните вибрации се раздрънкват доста неща, като цяло. 

Вижте при автомобилите висок клас, как са устроени музикалните системи и направeте нещо функционално и същевременно не набиващо се на очи на такъв принцип. Разни огромни, туби , колони , усилватели , безброй пръснати кабели не са красива гледка. Вградения по красив начин буфер е истината. Мултимедията ,ако е заводската я махайте и вземи читава.

Качествената музикална система в един автомобил НЕ е изградена от огромни ,усилватели ,туби и колони пръснати по целия автомобил. По този начин се създава едно бучало ,дето 1-во уврежда слуха ,чуват се трясъци и вибрации, заради лошото разпределение, фиксиране и крайния резултат не приятен. 
Качествената музикална система ,като на пример в S клас е, не особено масивна и набиваща се на очи (което далеч не означава слаба) ,всичко е разпределено по точните места ,стои елегантно ,но за сметка на това музиката е с отлично качество. 

"защото тази кола има много добра изолация" Явно никога не сте се качвал в приличен автомобил ,за да твърдите подобни небивалици. Шумоизолацията и возията в този клас автомобили са на много ниско ниво! 

Колкото до това, какви кабели да се ползват: най-добре идете в специализиран (в тази сфера) магазин и заедно със специалист подберете компоненти. 

 

на 5/15/2017 в 4:11, BMW Маниак написа:

 

Вие глух ли сте? Ако сте такъв нямате място зад волана. Колите не са подвижни дискотеки а отговорни участници в пътната мрежа.
Как бихте чули например един клаксон или автомобил със специално предназначение на тази музика ?
То бива гъзария ама това да си съсипваш ушите с високи децибели някак не го разбирам.

Не съм глух, чувам си много добре. И музиката няма да бъде 24/7 на макс, нито пък градско ще бъде усилена силно за така наречената "газария". Не го правя за това, правя го за собствено удоволствие.

ПАК КАЗВАМ, ПРАВЯ ГО ЗА МЕНЕ СИ, НЕ ЗА НЯКОЙ ДРУГ ИЛИ ЗА ГАЗАРИЯ.

Това се отнася и за двамата! Не съм в този форум, за да се заяждам с някой, като не удобрявате какво ще правя, моля не посещавайте моята тема!

 

МАЙНАТИ ВИ, ОЩЕ ВЕДНЪЖ! ЖИВИ И ЗДРАВИ И НЕ СИ ВРЕТЕ НОСА ТАМ КЪДЕТО НЕ ТРЯБВА!

Редактирано от MInkoDJ (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, MInkoDJ написа:

защото багажника и отделен от останалата част от колата и като сложиш бас касата в багажника ще се чува леко заглушено

Щом си Минко „Ди Джей“,значи трябва да знаеш че ниските честоти(басът) се чува навън дори в затворени помещения.Същото е и с тези модели на БМВ,където басът от багажника се чува добре.Ако искаш да усилиш звученето на бас касата,пробиваш една допълнителна дупка(около 10-15см. е достатъчно)на тенекията,която е под задните говорители.

 

преди 15 часа, MInkoDJ написа:

Ще сменям само двата задни говорители и ще слагам един бас в багажника

Това са два различни етапа.Монтирай първо усилвателя за ниските с бас касата.Чуй как свири.Тогава ще прецениш дали е нужна смяна на двата задни говорителя и евентуално втори усилвател за тях.Според мен е достатъчно само добавяне на допълнителни високочестотни говорителя,към сегашните задни колони.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами това MinkoDJ идва от трите ми имена, не съм DJ:no-no::D . Имам желание да ги сменя и тях за това, винаги може и по добре. А нещо по горните точки можеш ли да кажеш?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, MInkoDJ написа:

А нещо по горните точки можеш ли да кажеш?

По първата точка,това е един плюс че усилвателя ще е в багажника.Разбира се че директно свързан от самия акумулатор,с масивен кабел е най-добрият вариант.Втората точка:Трябва ти усилвател с вграден филтър за ниските,свързан на мостов режим с бас касата.Този,който си избрал става за тази цел.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 15.05.2017 г. в 7:02, MInkoDJ написа:

 Наясно съм какво може да направи вибдрацията по колата, но това е равносилно на това, че се кара по български пътища. И на мене целта ми е да направя нещо, което не се набува на очи(само тубата се набива на очи на няма всички да седят в багажнина, това е все едно да имаш газова бутилка в багажника)

 

Аз лично говоря, че този клас кола за годината си на производство, и тогава колата си е била много добре и сега за годините си и още е добра....

Не съм глух, чувам си много добре. И музиката няма да бъде 24/7 на макс, нито пък градско ще бъде усилена силно за така наречената "газария". Не го правя за това, правя го за собствено удоволствие.

ПАК КАЗВАМ, ПРАВЯ ГО ЗА МЕНЕ СИ, НЕ ЗА НЯКОЙ ДРУГ ИЛИ ЗА ГАЗАРИЯ.

Това се отнася и за двамата! Не съм в този форум, за да се заяждам с някой, като не удобрявате какво ще правя, моля не посещавайте моята тема!

Как да не я усилваш тази музика, след като багажника ти е изолиран? На вън ще се чува повече отколкото в колата и трябва ли всички пешеходци да ти слушат лумтящата чалга? Аз не съм шофьор, но като пътник силната музика винаги ме е дразнела и ме разсейва, пречи ми и когато върша някаква работа, а шофирането също е вид дейност и то много отговорна. Сега пътищата като са лоши, дай допълнително да изпотрошим колата си, за какво са ти дрънчащи ламарини, мощни усилватели, 20 кв. кабели и цял бойлер в багажника и да не остане място за никакъв багаж да прибереш. Такова малко помещение, та ще слагате 90 литрови туби в него, 12 инчови говорители, ти знаеш ли за какво помещение озвучават тези грамадни колони?

И да, захранващият кабел трябва да е дебел и ако искаш 30 кв. си сложи, ти знаеш ли колко са 20 кв., достатъчни са ти 2,5 -4 кв. до цялата дължина на автомобила, а в близост до акумулатора сечението може да се намали.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от user09
      Здравейте, имам е46 320i 2.0 2000г. бензин автоматик,150кс. От скоро оборотите играят между 1000 и 500 ,когато колата загрее оборотите се вдигат до 1500 на празен ход без подаване на газ и след няколко секунди се връщат пак на 1000 оборота, също така при подаване на газ на място оборотите се вдигат нормално ,но когато върна газта оборотите падат под 1000 и е на път да угасне но пак се връщат на 1000, смених дебитомер но проблемът не е решен, също така мирише на бензин. Има за смяна гумено уплътнение на гарнитурата на двигателя възможно ли е от там да дърпа въздух. Някой да има идеи и предположения какво може да е? Ходих на диагностика и не показва никакви грешки.
    • от Потребител1337
      Привет,
       
      Имам една стара SEGA Mega Drive 1 (Genesis), която искам да подкарам на стар телевизор.
       
      За който не е запознат с нея, тя има два изходящи интерфейса :
       
      Единия е 5PIN DIN който отива към два (или три) RCA букси (чинчове).
       
      Втория е просто 1 RCA изход за един чинч. Това нещо се свързва в антената на телевизора, но му трябва RF модулатор, който реално да го преобразува към антена.
       
      Това е до колкото аз го разбирам. Може и нищо да не разбирам. Просто искам да ми тръгне играта.
       
      Тъй като телевизора е много стар и има само антена вход, трябва да се ползва втория вариант с RF модулатора.
       
      Проблемът е че в България такива модулатори за SEGA 1 не продават. Поръчах от eBay, но 50 дена.
       
      Тук има само за SEGA 2 само че неговия изход вместо просто един RCA чинч, е някакво Mini DIN 3 пинов (в прикачените).
       
      Все пак поръчах такъв и вече имам наличен.
       
      Идеята е кабела от RF модулатора да го разпоя и да го заменя просто с един RCA чинч, който влиза в SEGAта.
       
      На теория чинча трябва да пренася видео (най-вероятно в централния пин) и моно аудио в заобикалящата част на чинча. Или поне аз така си го обяснявам.
       
      Проблема с този Mini DIN 3 е че реално той има 4 канала (като го отворя има четири жички).
       
      Предполагам това са видео, ляв и десен аудио и мисля че има и маса. Но само предполагам нали. Може да съм в тотален филм.
       
      Въпросът ми е (на теория) възможно ли е от тези четири жички да запоя само видео и един от аудио каналите към един RCA жак и да се получи нещо ?
       
      По мое разбиране един самостоятелен чинч може да има само два канала (централното краче и заобикалящата част). Или не е така ?
       
      По-късно мога да снимам и разположението на краката на този Mini DIN 3 и съответно цвета на жиците които влизат в модулатора. Някъде мярнах схема която описва кой канал какво е, но сега не мога да я намеря.
       
      Благодаря за информацията.
       
      Sent from my Nokia 6.2 using Tapatalk
       
       
       
    • от Петър Воденичаров
      Здравейте,
      Имам колони Jamo C407 + Jamo C403 + C400 Cen, в малкото време което имам, ги слушам на усилвател Technics SA-TX30, източника най-често е телевизорът ( you tube ) иамам и CD player Technics SL-PS 50 , разбира се място за сравнение в звука от единия и другия източник няма. Така, нещо съм се навил да си купя друг усилвател ( техникса не се продава разбира се ) като съм загледал Yamaha RX-V2600. Някой от вас по запознат със  стойностите изписани на усилвателите и колоните дали може да ми каже Yamaxa-та възможни ли е да се представя по-добре от Technics-а ? Питам защото вече съм пробвал няколко усилвателя единият е Yamaha RX-397 и Marantz nr1501. Ямахата 397 е мой стар стерео ресивър  и не свири зле , Marantza го купих за пробата и се оказа,че не може въобще да се доближи по качество на звука до Technicsa. Има ли смисъл въобще да взимам ямахаRX-V2600 или да не се занимавам с глупости?
      Благодаря предварително!
    • от Анита Христова Трифонова
      Агне във кошари блее,
      птичка във гората пее,
      на душата ми е леко,
      стъпвам по тревата, меко
      ми е на крачета боси,
      зелен здравец, китка роси
      моето лице, душа блага,
      топя се във майска наслада!
      Св.Георги, чуй ме днес,
      запази мойта сила, чест!
      sekirata Vecher na Gergiovden v Pleven ploshtada fontanite
        Koncert na gergiovden na ploshtada v Pleven
        sekirata Pleven Gergiovden ploshtada horoto
       
    • от kuncho zidaro
      Здравейте колеги,може ли да споделите мнението си за усилвателя  Biema W220-https://kynchev.com/proamplifier.html
      И ще ми трябва ли някакъв пред усилвател или мога директно от лаптопа да му подам сигнал?
      Въпросния усилвател ще се използва с чифт от ето тези колони -http://radoslavmusic.com/p/tonkoloni-oberton-s1531
       
      Благодаря ви предварително!!!
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване