Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, днеска си инсталирах windows 10, но при стартирането му не ми тръгна touchpad-а.. Изгледах доста клипове в интернет и пак не ми се получиха нещата..

Някакви предложения?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартираш devmgmt.msc и показваш картинка на ситуацията. Най-вероятно в групата Mice and other pointing devices ще има устройство с ! или ще има неразпознато устройство.
Не си споделил модела на лаптопа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Стартираш devmgmt.msc и показваш картинка на ситуацията. Най-вероятно в групата Mice and other pointing devices ще има устройство с ! или ще има неразпознато устройство.
Не си споделил модела на лаптопа.

acer aspire e15 es1-511-c6gs

Без име.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж в биоса, настройката за тъч пада трябва да е базик

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кликни с десен бутон по старт бутона и избери Command Prompt (Admin). в черния прозорец постави следния текст:
wmic bios get smbiosbiosversion
и натисни Enter.
Като завърши изпълнението на командата, направи снимка или копирай съдържанието на отговора.
Междувременно кликни на бутона Актуал. драйвер... - в дясно на снимката и избери да търси в Windows Update.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лаптопът ти няма драйвър за touch pad за windows 10, но има за 8.1.

Има и няколко биоса, един от които(1.09) засяга тъч-а:

863c8174-3f81-45fa-b6bf-af2ccf703bd1.png.cf58d6a25f0de4939bd27bc0ba517670.png

Изтегли и пусни 1.10 като администратор, при рестартирането влез в биоса и задай фабрични настройки, при следващия рестарт влез отново и виж как са настройките.

Краен вариант е да порбваш някой от драйвърите за 8.1, но трябва предварително да знаеш кой е производителя на тъча(elan или synaptics).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@hudyr, драйвърите - от Windows Update. За версията на BIOS вече съм задал въпрос, точно заради наличието на коригиращ проблем с тъча.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Anton Markov
      Здравейте колеги,
      От скоро имам проблем с моята локална мрежа. Имам два последователно свързани рутера и един суич. Връзката междъ тях е следната:
      света -> (switch) TP-LINK TF-S 1005D -> (1st router ip: 192.168.1.1) ZTE ZXHN H118N (има няколко устройства свързани към това устройство) -> (2nd router ip: 192.168.185.1) Linksys WRT54GL (моите устройства като: моб телефон, компютър и лаптоп) 
      Проблема е от около 1 седмица и по някаква причина между 1ви и 2ри рутер отвреме-навреме няма връзка. Дори като е включен кабела идващ от първият рутер към лаптопа или компютъра, пак няма интернет. Но докато съм свързан към WI-FI на първият рутер изведнъж по някое време от нищото идва и спира интернета на вторият. Вторият ми е много важен и не знам как бих работил без него. Надявам се някой да може да ми помогне с намирането на проблема.
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от andrianivanov
      Да се похваля От време на време чета в KALDATA за намаления на Windows и Office но днес си закупих Windows 10 Home за 3.45 €
      И с това ако ми кажете че не съм изтрепъл рибата Очаквам от Вас промоция от 0.01 цент
    • от User15
      Здравейте имам проблем с каране на колата на бензин. На празен ход си работи нормално, когато тръгна да превключвам забива. Когато колата загрее започва да забива по малко, a на газ си е добре. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Колата е NIssan Terrano 2.4.
    • от hong yeonduk
      Лаптопа ми беше много бавен и реших да го сканирам за вируси и си изтеглих една антивирусна. Когато го сканирах ми излизе прозорче с отметка и ме попита дали искам да ми следи и онлайн сърфирането(или нещо от сорта) и аз натиснах да, и след това ми поиска рестарт. След рестарта нямах икони, показва ми че няма връзка с интернет и няма налични връзки. Това на снимката е съобщението което ми излиза.
      Също така каквото и да се опитам да направя(например да проверя за неизправности) ми дава грешка.
      Моля помогнете не разбирам от компютри.(Понеже не знам какъв е проблема най-вероятно категорията на темата е грешна).
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.